From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

بحرین را امام علی نامگذاری کرد.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی که پیامبر در جنگ تبوک، بر سپاه روم پیروز شد، زمینه صدور انقلاب پیامبر آماده شد. و نشان داد که میتواند در مقابل: ابر قدرتهای آن روز ایستادگی کند. لذا نامه به در بار روم و ایران نوشته شد، و از آنان برای مسلمان شدن دعوت به عمل آمد. با رحلت پیامبر این کار ناتمام بود لذا، خلفای بعد یکی از کار هایشان کشور گشایی است. البته این کشور گشایی که در احکام: جهاد ابتدایی گفته می شود، باید حتما در زمان پیامبر و یا امام معصوم باشد، تا حق مردمان تازه مسلمان شده ضایع نگردد. اما آنها گوش بدهکاری نداشتند، لذا به اطراف لشکر کشی کردند. یکی از جاهاییکه رفتند سواحل جنوبی خلیج فارس بود، همینکه لشکریان به دریا رسیدند، به خلیفه نامه نوشتند که تمام دنیا را گرفتیم . خلیفه رفت خدمت حضرت علی و گفت:( لیس لورا عبادان دیاری) ما تا آبادان پیشروی کردیم و: بعد از آن هم دیگر شهری نیست!

 ولی اما علی فرمودند: خیر، بعد از آبادان دو دریا وجود دارد  (بحرین)     و بعد از ان هم، شهر های مختلف و بسیار زیاد هستند، و باید لشکر بیشتری برده شود. البته آنها باور نکردند و لذا، با کمی احتیاط تعداد سپاهیان را زیاد کردند، و به سمت بصره و قادسیه حرکت نمودند. رستم فرخزاد فرمانده ناحیه خوزستان، به مقابل آنها آمد و دید یک مشت اعراب پاپتی، با لباس های مندرس و غیر متشکل، و سلاح های کم ارزش آمده اند و: میخواهند ایران را فتح کنند.

 اما کاری نتوانست بکند و: لشکریان که از ظلم و ستم ساسانیان به ستوه آمده بودند، همبستگی خود را با مسلمانان اعلام کردند و: جنگ را واگذار نمودند. البته اعراب که آموزش کافی اسلامی هم ندیده بودند، احترام این حرکت را نگه نداشتند، و به حمله خود ادامه دادند تا به قصر: کسری رسیدند. یزدگرد سوم فرار کرد و: در دماوند به دست یک اسیابانی کشته شد. آنها هم قصر را غارت کردند و: حتی فرش بزرگ گلستان را، به تعداد افراد خود تکه کردند، و به هرکدام یک تکه دادند. این هجوم ادامه داشت تا به دامنه البرز رسیدند، در این جا دیگر خسته شده بودند! پیام دادند که به آخر دنیا رسیدند، یزدگرد سوم هم کشته شد، و ایران کاملا تسلیم گردید. اما باز هم امام علی فرمود نه، دنیا تمام نشده و هنوز آنسوی کوههای البرز، مردم بسیاری هستند و چون کسی باور نمی کرد، شخصا با همکاری فرزندانش، از راه قزوین به دیلمان و طبرستان رفتند. و از همان موقع مردم شمال ایران، شیعه امام علی شدند. حتی پس از شهادت امیر مومنان، کمک های فراوانی به فرزندان ایشان کردند. از آنها در سر زمین خود نگهداری نمودند که: مقبره بسیاری از آنان مخصوصا اولاد زید، در سرزمین های شمالی ایران است. حتی اولین حکومت های شیعه در: دیلمان بود که از ال بویه و آل زیار میتوان نام برد. بعد ها مردم آذربایجان هم به این ها گرویدند، تا زمان صفویان بر شیعه بودن خود باقی بودند، که بعد با ورود شاه اسماعیل صفوی، و تاسیس حکومت صفویان، دامنه این اندیشه گسترش یافت و: در میان خوف و رجا به یک حکومت شیعی بزرگ دست یافتند.     متاسفانه دشمنان پیامبر و خاندانش، اغلب در مراکز اسلامی نفوذ داشتند و: مانع حضور اهل بیت و شیعیان در: مکه و مدینه و شهرهای مهم و اصلی بودند. لذا زیدی ها ، فاطمیون و اسماعیله و علوی ها که بوجود آمدند، اغلب در دور دست هابودند مانند:مصر و ترکیه و یمن و لبنان و شمال ایران . وهمین زمینه دشمن دوستی، باعث شد تا مکه و بیت المقدس به عنوان: دو قبله مسلمانان به دست قساوت مند ترین دشمن اسلام یعنی: صهیونیست ها بیافتد. البته عملکر صهیونیست ها، در بیت المقدس آشکار تر بود و: صراحتا به نام قوم برتر و ارض موعود، تبلیغ می کردند ولی در مکه و مدینه، مجبور بودند مسلمان شوند و: ظواهر اسلامی را از جمله حجاب و لباس عربی را، بشدت مراعات کنند تا کسی به فکر: یهودی بودن آنها نیافتد. با اینکه جمعیت تشیع از علوی ها(فقط حضرت علی را قبول داشتند) تا: کیسانیه که امام چهارم را برادر ناتنی امام حسن، بنام محمد حنفیه، تا اسماعیلیه که بجای امام موسی اسماعیل فوت شده را قبول داشتند، تا فاطمیون و زیدیه و .. بسیار زیاد هستند ولی وحشیگیری دشمنانی: مانند وهابیت بقدری سخت بود که، اصلا هیچکس جرات اعلام نظر نداشت. خوشبختانه با ظهور انقلاب اسلامی، کم کم این جمعیت اشکار می شوند. و دشمنان هر روز در مقابل آن تعجب می کنند. آنها فکر نمی کردند بعد از حکومت: دیکتاتوری و استالینی در شوروی مسلمانی باقی مانده باشد! ولی دیدند 16 کشور اسلامی زاییده شد!همینطور انها فکر نمی کردند با کشتار وسیع وهابیت شیعه ای مانده باشد، ولی می بینند که: هر روز بیشتر می شود ، گویا  سوره کوثر تعبیر می شود!

 

Bahrain İmam Əli adına.


巴林伊玛目阿里的名字命名。

当先知在塔布克战役中,罗马军队取得了胜利,是准备出口了革命。这将是开放的:超级大国站着的那一天。这封信写于罗马时代和伊朗,他们被邀请到皈依伊斯兰教。这项工作的目的是在先知去世未完成的,他们的作品之一后,哈里发的领土。然而,这种领土初始圣战的规定是说,必须在先知或伊玛目时,穆斯林人民的权利不会丢失。但他们不听的债务,所以在他们的竞选活动。一说去波斯湾,当士兵到达海边的南部海岸这些点,哈里发写道,我们的整个世界。伊玛目阿里·哈利法去和土地艾巴迪说,劳拉舔:()我们已完成阿巴丹,之后,没有其他的城市!

 但阿里说:不,两海有阿巴丹(巴林),然后城市后有很大的不同,而且应采用更多的部队。当然,他们不相信,因此,有一点谨慎大量士兵,以及对巴士拉和卡迪西亚感动。鲁斯塔姆Farrukhzad司令胡齐斯坦,在他们面前,看见一群阿拉伯人木偶,用破烂的衣服和无组织的,并已来到低估武器:伊朗想征服。

 但他别无他法:与萨珊军队的压迫受到骚扰,他们与穆斯林团结宣战丢失。阿拉伯人还不够伊斯兰教育,为运动不成立的尊重,并继续攻击,以达到宫殿赤字。三Yazdgerd逃跑的达马万德,是由铣削杀害。他们还洗劫王宫,甚至戈勒斯坦大地毯,一块它的人,并给每个人一块。攻击一直持续到厄尔布尔士范围内,他们都累了!即来到了世界的尽头的消息,Yazdgerd第三被杀,伊朗已完全投降了。尽管如此,伊玛目阿里说没有,世界上还没有结束整个厄尔布尔士山脉,和因为很多人谁不相信,亲自与儿童工作,加兹温的方式来撬棍去情结。而从那个时候伊朗北部的人,什叶派伊玛目阿里人。即使是信徒的指挥官殉难后,贡献了很多自己的孩子。他们被关在自己的土地:他们许多人的生命,尤其是儿童的墓,在伊朗北部的土地。即使在Deylaman的Al和Al-济亚拉特的第一个什叶派政府命名。下一步该是阿塞拜疆人相信,直到什叶派沙法维都被保留,沙阿伊斯梅尔的到来后,建立萨法维帝国的扩张,这些思想的范围:一个主要的什叶派统治之中恐惧和希望实现。不幸的是,先知和​​他的家人的敌人是最有影响力的伊斯兰中心:防止阿尔人朝Bayt和什叶派在麦加和麦地那的主要城市。在栽德和伊斯玛仪法蒂玛与阿拉维派谁过来,他们往往在远处围绕服务,如:埃及,土耳其,也门和黎巴嫩和伊朗北部。友谊敌人的领域种种,导致麦加和耶路撒冷穆斯林的两个最感兴趣的朝拜伊斯兰教在无情的敌人手中:犹太复国主义发生。犹太复国主义的表现,在耶路撒冷更为明显:明显优于应许之地的人,但他们在麦加和麦地那做广告,被迫成为穆斯林和:伊斯兰出场,包括面纱,阿拉伯语,备受推崇任何人想的是犹太人没有。阿拉维派(只阿里已接受),以什叶派人口:Kaysanites什叶派伊玛目第四同父异母的弟弟哈桑教长穆罕默德Hanafiyyah到伊斯玛仪派伊玛目穆萨·伊斯梅尔去世,而不是接受,法蒂玛和扎伊迪。 。巨大的,但敌人的残酷性:如瓦哈比主义是这么辛苦,谁都不敢发表评论。幸运的是,与伊斯兰革命的到来,人口逐步显现。和敌人会想,每天都在它的前面。他们不认为政府:专政,斯大林在苏联仍然是一个穆斯林!但是,他们增长了16伊斯兰国家!所以他们并不认为瓦哈比教派什叶派的杀戮仍然很大,但看到每天就更加明显了解释古兰经Kawthar!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی