From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

انقلاب در آموزش

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

دنیای غرب خیلی سعی می کند که: خود را فرهنگی، دوستدار دانش و عاقل نشان دهد و: سطح آموزش افراد را بالا ببرد. ولی نه در عمق و نه در سطح آموزش، نتوانسته کاری از پیش ببرد. زیرا آموزش لازمه از خود گذشتگی و پشت پا زدن به: بسیاری از تمایلات و خواسته ها است. وغرب از یکسو تمایل دارد که: انسان ها مانند حیوانات زندگی کند،از سوی دیگر می خواهد که: دانش بالاتری داشته باشد. و این تضاد هنگامی خود را بخوبی نشان می دهد که: در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی فقط: غیر اروپایی ها و غیر امریکایی ها هستند که: موفق هستند و ادامه تحصیل می دهند.

  در مراکز آموزش ابتدایی، فقط مسائل جنسی جاذبه ای برای تدریس محسوب می شود!  در دوره راهنمایی تجاوز به عنف اجرا می شود، تا نمای کاملی از زندگی حیوانی دیده شود! کتب و مجلات دانش اموزان پر است از: تصویرهای جنسی که که جفتگیری را از زوایای مختلف برایشان تشریح می کند. یادگیری الفبا و کامپیوتر و اینترنت و حتی ریاضیات، فقط با انگیزه دستیابی بیشتر به میل جنسی صورت می گیرد. تا جاییکه کودکان همگی به رشد قبل از بلوغ می رسند. تا جایکه در سنین جوانی ، ناتوانی های جنسی حاصل از افراط، آنان را آزار می دهد.

  اگر پدر مادر ها غیرت نشان دهند و: در مقابل شبیخون فرهنگی دولتهایشان مقاومت کنند، فرزندان آنها به بیماری شیزوفرنی دچار، و یا به اتهام آن بیماری، از مدارس اخراج می شوند. در حالیکه در ایران براساس دستور اسلامی، با تفکیک جنسیتی مدارس به کودکان می اموزند که: فقط به فکر درس و مشق باشند. تکالیفی که دانش آموزان ایرانی دارند، آنها را در مدرسه و حتی در منزل درگیر درس میکند. در هیچ کشوری این امرسابقه ندارد، و کسی هم از این موضوع ناراحت نیست زیرا: آموختن علم در ایران، یک وظیفه یا یک شغل نیست، بلکه امری مقدس است و تنها کاری است که: اولیا از فرزندان خود انتظار دارند. ایران نشان داده که در عرض سی چهل سال دوران انقلاب اسلامی، همیشه بالاترین آمار دانشجو و: دانش اموز را داشته است و حتی داشتن: یک درصد بیسواد را برای خود ننگ می داند!

  بسیاری از معلمان نهضت سواد آموزی استخدام می شوند تا: فقط برای یک یا چند نفر محدود در روستا، یا نقاط دور افتاده کار کنند. و بسیاری از مدارس در سطح شهرستان ها، کمتر از ظرفیت خود دانش آموز دارند. این امر البته در سطح دانشگاه قابل اثبات تر است: زیرا اکنون توسعه دانشگاهها در ایران، به حدی رشد یافته که صندلی بسیاری از آنها خالی است، از 1500شعبه دانشگاه علمی کاربردی، میتوان فهمید که اهمیت دانش در کاربردی کردن هرچه بیشتر آن است.

 دانشگاه آزاد اسلامی با بیشترین شعبه، و دانشگاه پیام نور با توسعه فراوان خود، از جمله دانشگاههایی هستند که بعد از انقلاب اسلامی بوجود آمدند، تا کمبود ها و ناتوانی های دانشگاه های دولتی را جبران کنند. این دانشگاهها به مرحله ای رسیدند که: باید فعالیت بین المللی خود را آغاز کنند، تا توسعه علمی و فرهنگی ایران، به شکل جهانی در آید.       در همان اوایل انقلاب اسلامی، بنده سمت تدریس در تمام دانشگاهها را داشتم. زیرا در این دانشگاهها به علت انقلاب فرهنگی، همه درسها تعطیل شده بود تا: جزوات آموزشی و روشهای آن، مورد بازنگری قرار گیرد. ولی دانشجویان نه تنها از این تعطیلی خوشحال نبودند، بلکه با مراجعه به دانشگاهها، از ما می خواستند برای انها مبانی انقلاب اسلامی را تدریس نماییم. و ما در تمام دانشگاهها، واحد اندیشه شناسی ایجاد کردیم. بیشتر مدیران آموزشگاهها و حتی فرماندهان نظامی، در این کلاسها شرکت می کردند تا: با مبانی و اصول انقلاب اسلامی آشنا شوند. و از آنجا بود که نهضت آموزشی آغاز شد، و شور وشوق آموزش توسعه یافت، وهجوم جوانان به مراکز علمی وسعت یافت. اکنون ایران یک دانشگاه بزرگ است، که از بالاترین مقام آن تا پایین ترین آنها، به آموزش عشق می ورزند. رهبری معظم انقلاب اسلامی، با تمام مشغله هایش مطالعه و تدریس را رها نکرده، تا کودکانی که به نظر روانشناسان بد اموز یا دیر اموز هستند، و باری بر دوش خانواده یا دولت محسوب می گردند. و این نهضت می رود تا جهان را هم، به دانشگاه عظیم تری تبدیل کند.

حسام نواب صفوی، هنرپیشه ایرانی: ایران امنیت اروپا را برعهده بگیرد

在教育革命

西方的企图:他们的文化,知识爱好者和智慧显示:提高人们的教育水平。但不深入,而不是训练水平,未能获得任何牵引力。因为教育需要奉献和踢回了很多欲望和愿望是。西一方面往往是:人类活的动物一样,从另一方面想,知识是高。而当他的良好表现出冲突:在大学和高等教育机构唯一的非欧洲和非美国人认为是成功的,继续接受教育。在小学教育中心,而不仅仅是性吸引力是教!油菜运行的学校,已经看到了动物生命的完整视图!书籍和杂志都充满学生:从不同的角度色情图片解释说,交配。学习拼音和电脑和互联网,甚至数学,只是更主动地达到性欲发生。至于孩子们都长大成熟。并在在年轻的年龄,残疾,他们的纵欲刺激性。如果家长表现出他们对文化入侵的政府性热情的和,其子女患病的精神分裂症,疾病或收费受苦,被学校开除。而在伊朗根据伊斯兰教教义,在隔离的学校孩子学习,他们只想到功课。伊朗学生功课,课程将涉及到他们在学校,甚至在家里。这是在任何国家前所未有的,一个谁没有被这一点,因为困扰:在伊朗,任务或工作中学习科学,更是神圣的,和他们的孩子想到的唯一的事情。伊朗已经表明,在三,四十年代的伊斯兰革命,始终学生人数最多:学生,甚至有不识字的百分比知道耻辱自己!许多教师被录用扫盲运动已经不仅仅局限于一个或更多的人在农村或偏远地区工作。而不少学校在城市,不到它的学生的能力。本课程在大学阶段成立:因为在伊朗大学的发展,已经发展到这样的程度,大部分都是空座位,应用科学的1500多支大学,一看就懂的知识在越来越多的应用它的重要性。伊斯兰阿萨德大学,最大的分支,PNU凭借其雄厚的开发,其中包括伊斯兰革命后建立的,以弥补短缺和公立大学的无能的大学。他们应该开始其国际活动,科学和文化发展的高校,要普及。在早期的伊斯兰革命,我在所有的大学教学。因为由于文化大革命的大学,被封闭,所有课程:教育小册子和程序,将对其进行审查。但学生们不仅节日快乐,只好到大学,我们要教他们的伊斯兰革命他们的原则。我们所有的大学都创造了一个念头。更多的管理人员和军事指挥官参与了这些类:熟悉伊斯兰革命的原则。此外,由于运动开始培训,培训的积极性开发,而年轻人到科学中心的涌入扩大。伊朗是一个主要的大学,最高到他们的行列中最低的,教爱。伊斯兰革命领袖,其所有忙于学习和教学抛弃,心理学家似乎不好孩子谁是学生或不至于,并且被认为是家庭还是政府的负担。而这一运动将是世界一起,做出更大的大学。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی