From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

توانمندی های فوق تصور ایران،

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

حدود 180هیات تجاری از بلند پایه تا دون پایه، پس از برجام به ایران سفر کرده اند، و همین تعداد نیز از ایران به کشورهای دیگر رفته اند. اگر هزینه هر نفر را ده میلیون تومان در نظر بگیریم، و هر هیات را 20نفر بدانیم، بطور متوسط 72میلیارد تومان هزینه این رفت و امد ها شده است. و هنوز قراردادی اجرایی نشده، و مبادله ای صورت نگرفته است. البته به گفته رئیس جمهور 120فقره قرارداد، نهایی شده یا امضا گردیده است.

  امضا کردن و اجرایی شدن با احتیاط انها در مقابل ایران، مسئله مهمی است و ان این است که آنها، با توانمندی های ایران آشنا نبودند، و به خیال خود آمده بودند، تا دوباره همه چیز را جارو کنند و ببرند، و یک لقب توسعه نیافته یا در حال توسعه هم، به ایران بدهند تا دانشمندان اقتصادی و اجتماعی ما هم، مثل بلبل ان را تکرار کنند. دکتر قالیباف در سخنرانی خود در در کنفرانس حمل و نقل، به این نکته اشاره کرد و گفت: ما هر وقت به کلمه کشورهای توسعه یافته می رسیم، ناخود آگاه می گوییم: البته ایران جزو کشورهای توسعه نیافته، و یا در حال توسعه است!

  اما به قول استاد توسعه، محمد تقی حسینی ما فقط 30میلیون نیروی کار اماده و تحصیلکرده داریم، که سرمایه اصلی ما است و: امکانات نفت و گاز و معادن  در درجه دوم اهمیت قرار دارد. امروز ایران مانند دو سال پیش یا حتی ده سال پیش نیست. ایران امروز رتبه اول گازی را در جهان دارد، یعنی بزرگترین ثروت جهان را در خود ذخیره کرده است. رتبه دوم نفت ایران یعنی داشتن: ذخایر صد و پنجاه ساله از طلای سیاه در زیر زمین های ایران. معادن کانی و غیر فلزی و ذخایر دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای مازندران که مثال زدنی نیست!

  اما معلوم نیست که چرا عده ای: هم زبان با استعمار گران همه این ها را نادیده می گیرند، به گفته دکتر روحانی چشم خود را بسته و می گویند شب است ! باید چشم های خود را باز کنند و ببینند که: ایران امروز همه داشته های جهانی را در حد اعلا دارد. و اقتصاد ایران علیرغم تبلیغات آنها، یک اقتصاد مقتدر و پویا است که: توانسته با تمام تحریم های ظالمانه مقابله کند. وقتی خود کشورها و نمایندگان آنها می ایند، متوجه برتری تمام مزیت های اقتصادی ایران، بر کشور خودشان می شوند، ولی برخی ایرانی ها آن را متوجه نمی شوند.   در حالیکه ایران کشور چهار فصل است، و چهل درجه اختلاف دما بین شمال غربی و جنوب شرقی ان وجود دارد، آنها اصرار دارند که ایران کشوری بیابانی و بدون آب و علف، و در حال ازبین روفتن و ویران شدن معرفی کنند. همه کشورهای اروپایی هرکدام فقط به: اندازه یکی از استان های ماهستند. این فقط به مساحت انها نیست، محصولات کشاورزی انها هیچکدام قابل رقابت با: محصولات کشاورزی و دامی ایران نیست. انگلستان فقط سیب زمینی دارد، که از ان انواع خوراکی ها را درست می کند! درحالیکه فقط سیب زمینی های: طارم سفلی از میزان تولید انها بیشتر است.

  کارخانجات آنها همگی به سرمایه و تقاضای ایران بستگی دارد، و دراین مدت تحریم انها بیشتر ضرر کردند. زیرا کشورهای ضعیفی چون کره و تایلند جای انها را گرفتند، و چین هم باقدرت تمام انها را به زمین زد. در نفت و گاز که اصلا حرفی برای گفتن ندارند. و محتاج سهم گاز ایران هستند که به: سوی انها باز شود تا از شر: روسیه و بازیهای سیاسی ان راحت شوند.    یکی از دلایل سرد بودن این تعاملات، آن است که انها می دانند درایران نیروی انسانی، زبده و باهوش حرف اول را می زند. اگر ایرانی ها یکبار کار انها را ببینند، امکان ندارد که آن را تولید نکنند. و اصلا شرط ایران هم همین است که: انتقال تکنولوژی بکنند، و این یعنی بیکار شدن تدریجی آنها و: ازبین رفتن کل مزیت هایی که تاکنون، در لوای مخفی کاری از ایران پنهان کرده بودند  یکی از دلایل مهم دیگر هم این است که: حالا دیگر می دانند که ایرانی ها ببو گلابی و احمق نیستند، که هرچه انها می گویند اینها تکرار کنند. و اینطور نیست که بنشینند و: امار سازی انها را باور کنند، و فکر کنند که خیلی عقب هستند .  امروز حتی امار سازی ایران هم پیشرفت کرده است. می بینیم که در یک گزارش اقتصادی سازمان ملل، محیط کسب و کار ایران در عرض یکسال 40پله ترقی می کند! زیرا میدانند که این بار ملت ایران از انها مطالبه می کند، و می خواهد که مبنای  اماری خود را بگویند، نه انکه ان را مانند وحی الهی، بدون کوچکترین شکی قبول کند. 

پنجمین جشنواره نفت و رسانه کلید خورد

这些能力想象伊朗,

约180高级商务代表团初中,Brjam已经前往伊朗后,和同样数量已经从伊朗到了其他国家。如果考虑人均成本为一千万美元,而20人的代表团都知道,旅游的平均费用为72十亿£。并且不执行合同,交易所已经发生。根据总统,但120合同已完成或签署。签字并警告他们对伊朗实施,是一个重要的问题,那就是他们不熟悉伊朗的能力,以及他的脑子里又再次出现,并席卷了所有一切,和一个绰号发展欠发达还是发展中国家,提供伊朗经济和社会科学家,像南丁格尔重复。在他的运输会议,给点讲话医生地毯和每一次我们来到了发达国家的时间告诉我们,在不知不觉中,我们说:当然,伊朗是在欠发达国家,还是发展!但是,在穆罕默德·侯赛尼Taghi发展教授的话说,我们只有3000万劳动人口教育水平,这是我们的主要资产:石油,天然气和采矿设施都是次要的。今天,伊朗不是像前两年,甚至十年前。在当今世界上第一名是伊朗航空公司,是世界上最大的财富被存储。二,具有黑金一百五十岁储备伊朗的石油在伊朗的地下。和非金属矿物矿和存款在波斯湾,阿曼海和里海是示范性!但目前尚不清楚为什么一些人:殖民者的语言无视这一切,根据精神医生闭上眼睛,说晚上!应该睁开眼睛,看到今天,伊朗是世界上最高水平。和经济,尽管他们的宣传,一个强大和充满活力的经济能够处理所有的残酷制裁。当他们的国家和他们的代表过来自己的国家实现经济优势的所有好处,但一些伊朗人没有意识到这一点。虽然伊朗是四季,以及西北和东南之间有度40温差的国家,他们坚持认为伊朗的沙漠没有水和草,被破坏通过他们介绍的破坏扫地。所有的欧洲国家可以仅Mahstnd的一个省的大小。它只是没有在他们的地区,他们的任何竞争的农产品与作物和牲畜伊朗。英格兰唯一的土豆,从饲料是正确的!虽然只有土豆:罗马尼亚航空Sofla产率较高。它们都依赖于资本的工厂和需求,而这次制裁是更多的损失。对于贫穷国家如韩国和泰国在自己的位置,而中国的身形他们到地面。在石油和天然气,它没有什么可说的。并在需要伊朗的天然气的:用手打开他们得到俄罗斯及其政治游戏在那里。其中一个原因是酷这些相互作​​用的话,那就是他们知道伊朗的人力资源,技术过硬,聪明的话是第一位的。如果伊朗人看到他们曾经的工作是不可能的,它不会产生。和伊朗没有要求他们转让技术,这意味着他们失业和渐进:优势丧失,由于伊朗的重要原因之一隐身藏下的是:现在梨和其他人知道,伊朗人并不笨Bebo的,他们重复他们说什么。而没有坐下来统计相信他们,并认为他们是远远落后。今天,即使统计数据,伊朗的进步。我们看到,在联合国的经济报告显示,商业环境在伊朗在一年内上升40楼梯!因为他们知道,伊朗民族自己的时间要求,并希望有发言权的统计,而不是它就像神的启示,没有丝毫的怀疑接受。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی