From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

پایان امپراطوری مثلث: زر و زور و تزویر

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

   اجرای آتش بس در سوریه، نوید پایان دو قرن حاکمیت زر و زور و تزویر بود. زیرا که قرن نوزدهم و بیستم، چیزی جز جنگ افروزی و کشتار مردمی، زیر تابلوی شعار های فریبنده آزادی و انسان محوری نبود. کشتاری که از مردم سرخپوست امریکا شروع شد، و به ویرانی جنگ های اول و دوم جهانی رسید. و انها برای این کشتار ها، فلسفه های عجیب و غریبی هم داشتند و یا ایجاد می کردند.   یکی از این فلسفه ها، برتری نژادی بود. برتری سفید پوستان برعلیه سیاهپوستان، که در اروپا ایجاد و مردم آنجا به خود حق می دادند که: سیاهپوستان را از قاره افریقا بیرون بکشند، و به عنوان برده همه جا به فروش برسانند. از قدرت بالای بدنی انها برای: اجرای مقاصد شوم خود در استعمار بقیه کشورها استفاده کنند. تسلیم بودن سیاهپوستان یا مرعوب شدن آن ها، و یا مجذوب شدن به زرق و برق اروپا، باعث شد تا انها این کار را در امریکا نیز ادامه بدهند، و برتری سفید پوست ها را بر سرخپوست ها رقم بزنند .

 این فلسفه دیوانه وار آپارتاید در افریقا، باعث ایجاد کوکلس کلان ها در امریکا شد. این بار آنها برای سرخپوستان، حق زندگی هم قائل نبودند و: ژنرال های سفید پوست حق داشتند: هرجا سرخپوست می بینند قتل عام کنند، و زمین های انها را مصادره، و یک ایالت به ایالت های امریکا اضافه کنند. وقتی از قتل عام آنها تمام شد، به سوی آسیا قدم برداشتند. در آسیا جرثومه کثیف آپارتاید و: برتری نژادی، به صهیونیست ها و اعراب افراطی رسید.

    آل سعود و آل یهود در قرن بیستم، میدان دار قتل عام آسیایی ها شدند. تا زمین های آنان راهم مثل سرخپوستها، مصادره کنند. آنها ابتدا از قبله دوم شروع کردند: تمام مکه و مدینه را قتل عام کردند و تا کربلا و نجف هم رفتند، و هرچه اثار تاریخی بود از بین بردند، مردم را کشتند و حکومت آل سعود را، بر پایه این خرابی ها و جنایت ها ایجاد کردند. و سپس به سراغ قبله اول رفتند: ابتدا با خرید ظاهری زمین ، آنها را بیرون کردند ولی، وقتی با مقاومت مردم روبرو شدند، رژیم اسرائیل را ایجاد کردند و او را مسلح نمودند تا: تمام زمین ها را از نیل تا فرات، از وجود مسلمان ها و آسیای غربی تخلیه کنند، و بران جا حکومت نمایند.

  جنگ های جهانی را بوجود آوردند، تا ترس در دل آنها بیشتر شود. و مردم ببینند که انها: به خودشان رحم نمی کنند چه رسد به مسلمان ها: و اسیایی ها و سیاهپوستان و فقرای سرخپوست. با انفجار بمب اتمی در ژاپن و هیروشیما هم، آسیا را بطور کلی پوشش دادند، و به انها گفتند که استعمار انها شوخی بردار نیست، و همه باید سر زمین های حاصلخیز خود را تخلیه، و تحویل این مثلث شوم زر و زور و تزویر کنند.

  آنها با سلاح اتمی و کشتار جمعی، زور خود را نشان می دادند و: با کمپانی های چند ملیتی زر خود را به رخ مردم می کشیدند، و با امپریالیزم خبری و دنیای رسانه ای، تزویر خود را عملی می ساختند و مردم را فریب می دادند. اما انقلاب اسلامی پایانی بود بر: این دو قرن سکوت.  زور آنها در سال 1979 با خیزش مردمی به رهبری امام خمینی ره، در هم شکست و امام خمینی اعلام کرد که: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 ولی انها دست بردار نبودند، و دوران تحریم یا زر را آغاز کردند: و قدرت اقتصادی خود را به رخ جهانیان کشیدند. می خواستند ثابت کنند پول آنها آنقدر زیاد است، که ایران را به هرکاری وادار می کنند، و تحریم ها ایران را تسلیم خواهد کرد. ولی با بروز برجام، این نقشه انان نیز از بین رفت و دیدند که: نه تنها ثروتمند نیستند بلکه: با 20هزار میلیارد دلار بدهی، این غائله به پایان رسید، و اگر ادامه می دادند بیشتر از آن هم می شد.

  بعد به دنیای تزویر روی اوردند: داعش را ایجاد کردند تا بگویند ما هم از: جهاد و شهادت سر در می اوریم، و از این دو برعلیه خود مسلمان ها استفاده می کنیم. داعش و فلسفه ایجاد آن این بود تا: موضوع شهادت و جهاد را، بر علیه خود مسلمان ها به کار بگیرند. در این کار نیز همه سرمایه حود را گذاشتند: تا دنیا را فریب دهند. دست امپریالیزم خبری هم در ان باز بود، بطوری که میتوانست از یک کاه، کوهی بسازد و یک گروهک را، یک دولت اسلامی معرفی کند. اما در انتهای خط، در سوریه و عراق، این شورش امپریالیستی به لجن نشست. و اکنون شاهد اضمحلال کامل ان هستیم.


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی