From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

یکی شدن ادیان یا یکی بودن آن.

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

قرن نوزدهم و بیستم را باید عصر: خیانت به بشریت نام نهاد زیرا که: کلیه دستاورد های ان، عکس العمل قرون وسطی بوده، و چشم بسته به تمام ایدئال های بشری، پشت پا زده و انها را به نابودی کشانده است. گرچه هنوز هم به این روش در قرن: بیست و یکم هم برخی ها ادامه می دهند، ولی امروزه دیگر کسی خریدار آن فلسفه و علوم: کاملا دگماتیست و هیستریک ان موقع نیست. دنیایی پر از منجلاب فساد و تباهی و: نابودی اخلاق و ایمان و عدالت و فروتنی. از نظر انها همه چیز باید علمی می شد و اگر نمی شد، حق حیات نداشت و علم را هم خودشان تعریف کرده بودند: که درست در مقابل دین قرار می گرفت.

 آنها می خواستند خدا را هم در زیر: چاقوی جراحی خود ببینند. یا اگر به کره ماه سفر کردند، خدا را در انجا ملاقات کنند و بگویند که: این ماهستیم که کرات خلق کرده ترا، یکی پس از دیگری از چنگ تو در خواهیم اورد، و ترا بازنشسته خواهیم کرد! اما امروزه دیگر کسی این لاطائلات و چرند و پرند را قبول ندارد. البته اروپا  معمولا در خط افراط و تفریط، حرکت می کرده است. یا مانند دوران قرون وسطی، هرچه عقلانیت بود کنار می زد، و یا مانند قرون جدید هرچه خارج از : عقلانیت بود باید از بین می رفت! و این خود محور و عقل محوری را، اومانیسم هم نام گذاشته بود!

 آنها درس تاریخ ادیان درست کرده بودند، و برای اینکه واحد های بیشتری بگذرانند، دین را پاره پاره و به هزاران قسم نمودند! در حالیکه همه ادیان یکی بودند و: این دشمنان بودند که می خواستند: بین پیامبران و کتب انها جدایی بیاندازند. امام خمینی ره به زبان ساده فرمود: اگر همه انبیا الهی یک جا جمع شوند، هیچ اختلافی بین انها ظهور نخواهد کرد. زیرا منشا همه ادیان خدای واحد است، که از موقعی که بشر هم نبوده حضور داشته، و بعد از انقراض بشر هم وجود خواهد داشت  آنها ابتدا ادیان را به ادیان توحیدی و غیر توحیدی تقسیم کردند! اگر دین را خدا فرموده، پس فرموده های دیگران دین محسوب نمی شود. و این نقض غرض است و: زیر پا گذاشتن اصول اولیه علم و فلسفه است. و اگر دین را خارج از خدا و وحی،  تعریف کنیم پس کمونیسم و انارشیسم هم دین است. به همین جهت است با اینکه در ایران، برخی ها چهل سال است به دنبال وحدت ادیان هستند، ولی هنوز در اول راه هستند. زیرا باید تعریف دین را مشخص کرد.

   تعریف دین در شرق و غرب تفاوت دارد، در غرب و در یونان قدیم، خدایان را در کوه المپ زندانی کرده بودند، و گاهی به انان ارابه می دادند تا: بیاید و سری به انسان ها بزند، و از پیشرفت ادم ها حیرت کند. مانند یک زندانی وقتی مرخصی اش تمام شد، دوباره به کوه برگرد و در حسرت: از دست دادن قدرت خود بماند. ولی در شرق مردم خدا را به خانه خود می اوردند! حتی اگر خدا را نمی دیدند، از او مجسمه ای می ساختند و: در خانه نگه میداشتند. انهایی که  دلشان بیشتر برای خدا تنگ می شد، برایش معبد و خانه درست می کردند. و این تفاوت ماهوی از انجا ناشی می شد که: مردم شرق در سر زمین خود بودند، ولی مردم غرب از آنجا رانده شده بودند. و همیشه به شرق بادیده نفرت نگاه می کردند:  که چرا انها را از سرزمین آبا اجدادی بیرون کردند؟ و هنوز هم اجازه نمی دهند که برگردند، والا الان همه امریکایی ها و اروپایی ها، باید برگردند و درایران زندگی کنند!

   لذا اگر تعریف واحدی از دین نداشته باشیم، کاری غیر علمی و ناپسند انجام داده ایم. و اگر دین را خدایی و الهام یا وحی از سوی خدا بدانیم، خود بخود چیزی به نام مسیحیت و یهودیت و: یا حتی بودایی و زرتشتی نداریم.  همانطور که قران فرموده: همه انها یک دین است و آن اسلام است. اسلام از روز اول که حضرت آدم  ع بر روی زمین آمد، شروع می شود و در دوران: حضرت ابراهیم برجسته می شود، و در دوران خاتم الانبیا تمام می شود، و با نصب حضرت علی ع کامل می شود.(الیوم اکملت لکم دبنکم و اتممت علیکم نعمتی ) حالا کسانی که این خط را قبول ندارند، در تعریف دین نمی گنجند. ولو اینکه خودشان را دیندار بدانند. ایا مسیحیانی که در انتظار ظهور محمد ص  بودند، ولی با دیدن ظهور ایشان وی را منکر شدند، یا یهودیانی که منتظر ظهور مسیح بودند، ولی او را دیدند و از او روی گردانیدند، و یا کسانی که در غدیر خم بودند، ولی با حکومت حضرت علی مخالفت کردند،  باز هم دین دار هستند؟  یا اینکه خودشان را مسخره می کنند، و آنچه با دست های خود نوشته اند، به نام وحی الهی بر مردم می فروشند؟

یکی شدن ادیان یا یکی بودن آن.

一个或者其宗教之一。

十九和二十世纪的时代:人类呼吁它的背叛:所有的成就,中世纪的反应,而盲目所有人类的理想,背叛,他们将被销毁。虽然这种方法尚处于世纪二十一携带一些,但今天的哲学和科学的没有一个买家:时间是不是很歇斯底里。的世界充满腐败和道德信念,正义和谦卑的破坏粪坑。据他们说,一切都必须是科学的,如果没有,只好生命没有权利已被科学定义自己:谁是正确的在院长的面前。

 他们跟随自己的手术刀想上帝。或者,如果他们前往月球,在那里他遇到了上帝,并说这是我们谁创造了你反反复复,一前一后从手中将带给你,你会退!但今天有人不这个愚蠢的废话和认同。当然,欧洲通常在极端,已经移动。还是像中世纪,被打智慧下一等新世纪外:合理性必须被销毁!而这种以自我为中心和中央原因,人有相同的名字!

 他们被教导宗教的历史,并花更多的单位,宗教被撕开,数千发誓!虽然所有的宗教都是一个,敌人想:除了先知和他们的书。简单地霍梅尼说,如果所有的神圣先知,他们之间没有出现差异。如果上帝说宗教,那么宗教不是别人所说的话。这是击败目的违反科学和哲学的基本原则。如果从宗教神的启示,我们定义了共产主义和无政府主义既是一个宗教。因此,与在伊朗,一些40年宗教的统一后,但他们仍然在首盘。它应该指定宗教的定义。

   宗教的定义是在东方和西方不同,在西方和在古希腊,奥林匹斯山众神被监禁,有时他们齿轮在对他们说:来,并采取一系列的人类,而进步是惊人的人。就像一个囚犯时,他的离开结束了,再次回来的山和向往:正在失去他们的权力。但是,上帝的子民在东被带到了他的家!即使他不是,他建立了一个雕像和:留在家中。这些谁错过了他们的心为上帝,他是正确的寺庙和家庭。而本质的区别在于,人们在他们的土地的东部,但人们在西方被驱赶的事实。总是看着东与仇恨:为什么他们从祖先的土地被驱逐?并且仍然不允许返回,否则,现在所有的美国人和欧洲人,伊朗应该回去住!

   所以,如果我们没有宗教,不科学的,不可接受的工作的单一定义,我们已经做到了。而如果宗教是认识神,上帝,基督教和犹太教和一些灵感或启示所谓的自我:甚至不佛教徒,琐罗亚斯德教。由于古兰经说,它们都具有一种宗教,它是伊斯兰教。伊斯兰教是第一天,地球上的亚当和平开始,期间:亚伯拉罕脱颖而出,并Anbiya期间所有,并完成于安装伊玛目阿里的()现在那些谁。它不同意,不符合宗教的定义。即使他们知道自己的信仰。是谁正期待穆罕默德的外观基督徒,但他否认看到自己的外表,或者谁在等待弥赛亚犹太人,但他转过身来,看见他,还是那些谁在Ghadir,但政府阿里反对,还是宗教?或者他们嘲笑,以及他们的手都写,呼吁人们卖神的启示?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی