From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

از کیف انگلیسی تا لیست انگلیسی!

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

 انتخابات در ایران فصل پوست اندازی است. مخصوصا در این انتخابات که لایه های بسیار نزدیک: بشره پوست در حال جراحی شدن، و دور انداختن هستند. شاید سال ها شعار مرگ بر انگلیس داده می شد، و عده ای هم برای رد گم کردن، این شعار را می دادند و: در واقع دزدانی بودند که فریاد آی دزد آی دزد، سرداده بودند ولی امروزه، با شفافیت تمام معلوم شد که: چه کسانی انگلیسی بودند و چه کسانی فقط: در ظاهر مبارزه با انگلیس می کردند!

  شاید دیر زمانی کیف و پول انگلیس و: امریکا در ایران کار ساز بود، ولی امروزه دیگر کیف و جیب انها خالی شده، فقط لیست می دهند و یا به مردم می گویند که: به چه کسانی رای دهید و به چه کسانی رای ندهید! آنها قبلا نا اگاهانه بر طبل رای ندادن می کوبیدند، ولی مردم برخلاف نظر انها، به رای دادن علاقمند بوده و: شرکت درانتخابات را وظیفه دینی و ملی، و میهنی خود می دانستند. اما این بار مجبور شدند تا صریح و آشکار، مطالب خود را بیان کنند تا شاید به نظر مردم ایران، نزدیک شوند و بر انها تاثیر بگذارند.

  اما از ان هنگام که کیف انگلیسی، یا دلار امریکایی در ایران حکومت تعیین می کرد، تا به امروز زمان طولانی می گذرد، و در هر برهه از انتخابات، یکی از این لایه ها شناسایی و دور ریخته شدند. با عزل بازرگان  و فرار بنی صدر، فرهنگ اروپایی برای همیشه به دامن خودشان برگشت، ولی هنوز مجاهدین خلق بودند که بخواهند: به روش امریکایی ها کودتا کنند. این لایه دوم نیز بعد از چندی، با تمام شدت و قدرتی که با کشتار وسیع مردم، و ترور انها انجام دادند، بالاخره مجبور شدند به دامن امریکا، پناهنده شوند و از شعار های: ضد امپریالیستی خود دست بردارند.

  اما هنوز لایه های زیادی وجود داشتند که: هر بار مانند قورباغه ها، سر از برکه در می اوردند و: سر و صدایی می کردند، ولی همینکه نمی توانستند کاری بکنند، دوباره ساکت می شدند و خود را در لایه های دیگر پنهان می کردند. اما مشخصه همه اینها، چشم داشت به بودجه و کمک های مالی خارجی بود. دلار هایی که امریکا در کنگره تصویب می کرد، آنها از همان موقع ان را در جیب خود احساس می کردند! و به شلتاق و شیطنت می پرداختند، ولی مانند امروزی، در سر بزنگاه بی پول و بی حامی در: وسط میدان رها می شدند، و آنها فقط اشک تمساح برایشان می ریختند!

  البته از اول هم، انگلیسی ها و امریکایی ها پول نداشتند، همه ان ها پول هایی بود که: خود ایرانی ها به انها می دادند! زیرا نگاه آنها یک نگاه جهان وطنی بود، و می گفتند نفت ایران را چه خودمان برداشت کنیم، چه امریکا و یا انگلیس فرقی نمی کند. برای همین منظور بود که نفت ایران را، 99ساله به انگلیس دادند و: هنوز نهضت ملی شدن نفت ادامه داشت که: انها را که از در بیرون کرده بودند، از پنجره دعوت به کار کردند. این بار شرکت نفت انگلیس، تبدیل به کنسر سیوم نفتی انگلیس  شد    هنوز هم همین تفکر هست که می گویند: باید مدیر را هم از خارج وارد کنیم! و این یعنی تجهیزات و سرمایه، که از خارجی ها هست، مدیریت را هم به دست انها بدهیم، و کار مثل گذشته ولی با نام جدید، ادامه پیدا کند. البته آنها حق هم دارند، چون امریکا و انگلیس را هم، ایرانی ها اداره می کنند! خیام سرمایه دار ایرانی و یا انصاری و دیگران، اگر در امریکا و یا اروپا سرمایه گذاری نکنند، و بخواهند سرمایه شان را بیرون بکشند، امریکا و اقتصاد اروپا نابود می شود، همین قطع خرید پیکان از تالبوت، مگر کم به انها ضرر زد؟

  فرار سرمایه های ایرانی، یکی از مواردی است که اصلا مورد توجه نبود، در حالیکه همین فرار سرمایه ها، به فرار مغزها منجر شده است. یعنی وقتی سرمایه دار ایرانی، سرمایه خود را به خارج برد، برای اداره ان هم، ایرانی ها را بهتر و امین تر می داند.  لذا برخلاف تبلیغات آنها، هم سرمایه امریکا و اروپا از ایران است، و هم مدیریت و اقتصاد آنها دردست ایرانی ها است، چه رسد به اختراعات و اکتشافات و .فقط سادگی ایرانی ها این است که: گوشت را به دست گربه می دهند و: بعد خودشان میو میو می کنند. مانند مهندس بازرگان که: نخست وزیر بود ولی با چند انتقاد ساده، میدان را رها کرد و همین حرف را زد! اروپایی ها و آمریکایی ها هم یاد گرفته اند: چند تا کلمه تروریست و ضد حقوق بشر می گویند، و همه امتیاز ها را از ایران می گیرند!

از کیف انگلیسی تا لیست انگلیسی

钱包英语:英语选举人名册!
 
在伊朗选举换毛季节。特别是在这次选举非常密切的层:表皮皮肤外科手术,并扔掉。也许几年之死对英国给予和其中一些走回头路,这个口号是它们实际上是小偷贼喊抓贼,主张但现在,所有的透明度竟然是:谁是英语和谁只是:英国而战!
  
也许时间长了,和金钱袋盎格鲁:美国在伊朗的工作,但今天的钱包并清空自己的口袋,只有天列表或告诉人们:什么做那些谁不投票,不投票!未能在鼓表决前昏迷击败他们,但人们与他们不同的投票权在公司选举,宗教和民族的责任,知道自己的家园。但是这一次,他们被迫明确,表达自己的内容,伊朗人可能会认为,方式和影响他们。
  
但是,当袋子英语,或者美元在伊朗政府的决心,这一天很久以前,在选举中的任何时候,这些层中的一个被确定并丢弃。随着商人的解雇和逃离巴尼萨德尔,欧洲文化永远的裙子后面,但仍是MEK,他们想住政变的美国方式。一段时间之后的第二层,与所有的力度和参与大屠杀的人力量,和暗杀他们这么做,他们终于被迫裙子美,难民和口号:停止其反帝国主义。
  
但仍有太多层:每一次这样的青蛙,湖头,带来的头部和声音,但是当他不能做任何事情,他们俩又沉默了,并在其他层藏身。 但是,所有这些功能,预算和对外经济援助的眼睛。美元,美国在大会上,他们觉得同样的,当它在你的口袋里!而他们的恶作剧,但像今天这样,没有钱也没有支持当场在该领域的中间被遗弃,他们只是鳄鱼的眼泪,他们都流下了!
  
当然,在第一时间,英国和美国人没有钱,所有的钱是他们是伊朗人自己!他们寻找一个世界性看,我们选择了我们在说伊朗的石油,也无所谓什么美国或英国。正是出于这个原因,伊朗的石油,英国99岁,仍然延续石油国有化运动:他们出了门,窗户被邀请工作。这一次,英国石油公司,英国石油公司已成为癌症塞尤姆仍然是同样的想法,说我们不得不从国外甚至讨好!这意味着设备和资金,这是国外,给他们时间管理,和以前一样工作,但有一个新的名称,将继续进行。当然,他们是对的,因为美国和英国,伊朗人跑!海亚姆伊朗首都或安萨里和其他人,如果你不投资于美国或欧洲,他们拔出他们的资本,美国和欧洲的经济被摧毁,塔尔博特的切割买入箭头,但损失是低?
  
伊朗首都,那也没兴趣的事情之一,而同样的资本外流,人才外流导致。当伊朗首都,他们的资金出取胜,一起运行,伊朗知道更好,更忠诚。因此,违背了他们的宣传,美国和欧洲从伊朗的资金,管理和他们的经济是在伊朗的手中,更别说发明,发现和简单只是伊朗人是,猫是肉和:那么他们将喵喵叫。巴扎尔甘为总理,但通过一些简单的批评,离开了现场,跑同样的事情!欧洲人和美国人已经学会:有人说这个词恐怖分子和反人权,所有的点都来自伊朗!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی