From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

سلاح های بی خاصیت

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

  یکی از دستاردهای  انقلاب اسلامی، بی خاصیت و بی اثر نمودن سلاح های: کشتار جمعی و فردی در جهان است. یعنی مردمی که در قرن نوزدهم و بیستم، از ترس سلاح های در حال پیشرفت، خواب و آرامش نداشتند امروزه حتی، در کنار غرش توپ و تانک و مسلسل، بمباران های خوشه ای و شیمیایی و پلوتونومی، نیز ارام و با اطمینان زندگی می کنند و ترسی به دل راه نمی دهند! طوری که گویا یک صحنه گیم و بازی رایانه ای است، و یا مانند فشفه و ترقه با صدای ان آرامش پیدا می کند!

  در قرون گذشته مخصوصا در قرن بیستم، با انفجار بمب اتم در هیروشیما، خواب آرام از مردم گرفته شد، و همه دنیا به کیف قرمز حاوی دکمه های: بمب های اتمی در دست روسای جمهور فکر می کردند. و منتظر بودند تا یکی از دهها کشور: دارای بمب اتم ناگهان عصبانی شود و رئیس جمهور آن، دست به ماشه ببرد یا دکمه قرمز بمب اتم را بفشارد.

   کابوس وحشتناکی که هواپیماهای: بمب افکن آلمان نازی ایجاد کرده بود، خواب را از همه آدم ها ربوده و آن ها را، تا مرز پوچی و دیوانگی و روانی فرو برده بود. در همان سال ها آمار وحشتناکی از سربازان نازی منتشر شد، که بیان می کرد از هر 4نفر که به سربازی فراخوان می شدند، یک نفر دیوانه می شد یا خود را روانی می کرد، تا به جنگ نرود.

اعتیاد به اسلحه بقدری زیاد شده بود که: هرکس در خانه خود تفنگ و هفت تیر داشت، و کسانی که دستشان به ان نمی رسید، از سلاح های سرد مانند چاقو و قمه و پنجه بوکس استفاده می کردند. واز ان بدتر انقلابیون بودند که می خواستند: با این رژیم های مزدور تا دندان مسلح مبارزه کنند، و راهی جز مسلح شدن خود نمی دیدند! و شعار گلوله در برابر گلوله را می دادند. برخی از انان بقدری عاشق اسلحه بودند که: جای خود را به سرعت تغییر داده، از صف انقلابیون به ضد انقلاب می پیوستند! و یا از جمع ضد شورش به گروه های شورشگر می رفتند، تا راحت تر به سلاح دست پیداکنند! و آن را به کمر ببندند و پز بدهند. حتی در ایران گروههای ضد رژیم، همگی به این جمع بندی رسیده بودند که: شعار می دادند تنها راه  رهایی، جنگ مسلحانه است!

 اما امام آمد و این شعار ها را تغییر داد، و گل را بجای گلوله هدیه کرد. در میان بهت و حیرت گروههای مسلح انقلابی، مردم را دعوت کرد تا بر روی لوله های تفنگ ارتشی ها، گل بگذارند و مردم هم همین کار را کردند! و این اخته کردن تفنگ، و بی خیال کردن مردم به گلوله بود. زیرا فلسفه امام این بود که: بدنه ارتش با مردم است و: اگر تعدادی هم تفنگ به دست گرفته، و به سوی مردم نشانه می روند، براثر دستور و اجبار است. همین تئوری باعث شد که: ارتش در دوران انقلاب بدون درگیری، تسلیم مردم انقلابی شود. بعد از انقلاب هم به سرعت، خود را ترمیم و به جایگاه دفاع از: مردم و میهن و انقلاب بازگشت.  بعد از انقلا ب باز کابوس جنگ و: پرتاب بمب و موشک توسط ماشین جنگی جهانی، بر علیه ایران به کار گرفته شد. ولی تدبیر امام مانع از تبدیل ان به جنگ سوم جهانی شد. زیرا امام فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند! و یا گفتند: اگر آمریکایی ها در هوا و دریا، زورشان زیاد باشد بالاخره مجبورند که: پیاده شوند و ما آن ها در همان خلیج فارس دفن می کنیم! از نظر امام همه فتنه ها زیر سر امریکا بود، زیرا که همه جهان را تهدید به حمله هایی: شبیه حمله به هیروشیما می کرد، و مردم که می ترسیدند، ناچار عقب نشینی می کردند، ولی امام مردم را دل و جرات داد و انها نترسیدند!

  اکنون نیز ال سعود که تازه به هوش امده، می خواهد جای امریکا را در منطقه بگیرد، و مردم را از موشک ها و بمب ها بترساند! ولی الان 5سال است که بحرین، زیر سنگین ترین حملات تانک ها و نفر برهای سعودی، بدون ترس زندگی می کنند و: هر وقت هم خواستند تظاهرات می کنند! یا مردم یمن، ده ماه است که بجای لالایی، به صدای هواپیماها و غرش بمب های ان عادت کرده اند، و نه تنها نمی ترسند بلکه هر جمعه، تظاهرات میلیونی خود را تکرار می کنند! حتی به داخل مرزهای عربستان هم نفوذ کرده اند. سوریه و فلسطین، عراق و لبنان قهرمان هم، که اسرائیل و امریکا را شکست دادند، حالا سگ دست اموز امریکا و اسرائیل، انها را از حملات ارتش آل سعود می ترساند! و چه خوب گفت ولید معلم :هر متجاوزی به سوریه قدم بگذارد ؛ در تابوت  برخواهد گشت!


غیر مجدیة وغیر فعالة

其中一个伊斯兰革命武器无用,无用和无效的武器的成就:在世界上的个人和集体的破坏。在十九世纪和二十世纪的人,即使在今天担心武器进步,而不是睡眠和放松,用大炮,坦克和机枪,集束炸弹和化学钚的轰鸣声一起,为从容和自信地生活不要害怕心脏!所以,如果一个场景和玩电脑游戏,或类似鞭炮用它的声音放松!在过去的几个世纪,特别是在二十世纪,随着在广岛原子弹爆炸,人们舒适的睡眠,以及含有按钮全世界的红袋:核弹认为总统的手中。而等到几十个国家之一:炸弹突然生气,原子弹的总统触发他或按下红色按钮。飞机梦魇:纳粹德国轰炸机创造了,所有男人的梦想绑架他们,荒诞和疯狂和精神沉浸点。统计可怕的纳粹士兵被刊登在同一年,其中指出,每4人谁被称为服兵役,是个疯狂的人或他们的心理,去打仗。
成瘾枪是如此之高,一个枪,在他家一把左轮手枪,以及那些手都没有达到,冷兵器,如刀和砍刀都是指节铜套。更糟糕的是,革命者谁曾想打武装到了牙齿政权的雇佣兵,看到无奈地武装自己!以及对子弹的口号被枪杀。他们中有些人是如此怀抱迅速改变了他的位置,加入了反对革命的革命者的行列!或反叛乱叛乱组织去找到一个更易于手的武器!它未能给予密切和烹饪。即使在伊朗反政府组织,都得出结论,摆脱高呼的唯一途径,战争武装!但是,他走过来,口号变了,并给了鲜花,而不是子弹。其中武装团体的革命惊愕,邀请到了管步枪军队的人,他们的目标和人做到了!而阉割枪,中弹无忧无虑的人。因为他的哲学是,军队与人民,如果他们手中的几枪,并给人们的症状是命令和强制的结果。这个理论不战而屈革命期间率领军队,交出革命。革命后迅速自我修复和保家卫国的人民和革命背面的位置。打开战争与革命的噩梦后:受全球战争机器发动炸弹和导弹,分别对伊朗使用。但是,他的计划是从把它变成第三次世界大战避免。因为他说:美国不会有错!或者说,如果美国人到空气中和海洋,大Zvrshan终于有:实施,我们将它埋在波斯湾!根据所有seditions的负责人伊玛目美国因为全世界的攻击类似在广岛的攻击,并且人的威胁害怕,他们被迫撤退,但伊玛目人,他们采摘不怕!现在·沙特谁是新的意识,将于美国在该地区,并从导弹和炸弹吓唬人!但是,过去五年来,巴林,在坦克和羊肉阿拉伯,生活中最重的攻击,而不必担心:每次他们想的抗议!或也门人十个月而不是摇篮曲,并习惯于飞机噪音炸弹的轰鸣声,不但不害怕,但每个星期五,抗议万元重复!甚至渗入了边境进入沙特阿拉伯。叙利亚和巴勒斯坦,伊拉克和黎巴嫩的英雄,谁击败以色列和美国,现在哈巴狗美国和以色列,他们担心沙特军队的攻击!而良好的瓦利德·穆阿利姆表示,叙利亚的任何违反步骤,棺木将返回!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی