From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

قدرت ایران درفضا!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

نه تنها فضای سیاسی زمین در اختیار ایران قرار دارد، بلکه قدرت ایران درآسمان ها نیز گسترش یافت،و همه این ها به مدد انقلاب اسلامی بود. و برای همین منظور می بینیم که: از سه دستاورد فضایی در روز جهاردهم بهمن، دومین روز از ایام الله دهه فجر رونمایی شد، تا بر همه دنیا روشن شود که رشد اسلام و: دین خدا هیچگاه متوقف نخواهد شد. اصولا باید بدانیم همه دستاورد های علمی بشر، چیزی جز کشف قانون هایی که خداوند ایجاد کرده نیست. یعنی خداوند خلاق و ایجاد کننده است، و بشر کشف کننده و تغییر دهنده. و این موضوعی ساده بود که قرن نوزدهم و بیستم، از درک آن عاجز بودند. آن ها فکر می کردند اگر کسی به اتم دست پیدا کرد، یعنی اتم را ساخته و یا آن را خلق کرده ! در صورتی که اتم و نیروی اتم، میلیاردها سال قبل از این دانشمندان وجود داشته، و دنیا بدون این ها هم می چرخیده است!

  همین تصور اشتباه باعث ایجاد مکتب اومانیسم شده بود! انسان کاشف خود را برتر از خداوند خالق می دانست، در ست مثل کار گری که کمی دستمزد بیشتر بگیرد، سهامی از کارخانه را بخرد و: صاحب کارخانه را بیرون کند! او نمی داند که خداوند این جهان ، وجود او و تفکراتش را افریده است. و قبل از اختراع یا اکتشاف او، همه لوازم ان موجود بوده. مثلا وقتی از نفت بنزین تهیه می کنیم، معنی اش این نیست که بنزین را از هیچ بوجود آورده ایم، بلکه با حرارت دادن و تغییرات جزئی، قسمتی از نفت را به بنزین تبدیل کرده ایم . حرارت قبلا بوده نفت فبلا بوده، فکر بشری قبلا بوده و فقط جدا از هم بوده.

 فضا راهم خدا افریده، ولی بدبخت کسانی بودند که با اولین قدم به فضا، آن ها را چنان غرور برداشت که امدند و: موقع برگشتن اولین حرفی که زدند گفتند : ما اسمان ها را گشتیم و پدر آسمانی را ندیدیم! البته خود این حرف هم جزو افعال معکوس است. یعنی اثبات کننده عکس سخنان گوینده می باشد. و نشان می دهد جو غالب اطراف این فضا نورد، جو خدا دوستی و علاقه مردم به خدا بوده، که فضانورد می خواسته قپی در کند و: خود را زیاد بزرگ جلوه دهد تا همقد خدا شود! حتی این امر نشان دغدغه خود فضانورد، و دولت و سرمایه گذار طرح هم بوده.  زیرا که می خواسته حداقل یک حرف تازه داشته باشد، ولو این حرف تازه قربانی کردن خدا باشد. زیرا هیچ دیواری کوتاه تر از دیوار خدا نیست! هرکدام از ما هرجا کم می اوریم، به خدا قسم می خوریم یا خدا را شاهد می اوریم!

  میتوان گفت : همه تاریخ وهمه فضا وهمه دنیا، درابعاد زمانی و مکانی در قبضه حکومت خداوند است و: به هرکس که بخواهد عطامی کند. این هرکس هم فاعل است هم مفعول، یعنی هم شامل خدا می شود و هم انسان ها. دو مفهوم عبارتند از: هرکس که بخواهد یعنی: من و شما دعا کنیم و بخواهیم خدا بما هم عطا می کند  دومی هم یعنی خدا خودش به هر کسی که دوست داشته باشد می دهد. بنابراین تسلط بر فضا و مکان، هم با اراده انسان و خواستن از خدا امکان پذیر است، و هم از عشق خداوند به مردم است که :آنها را در این وادی ها می برد.

  علت رفتن بشر به فضا هم، از دوحالت خارج نیست: یا عشق است یا اجبار، یعنی یا دوست دارد به فضا برود و: در انجا زندگی کند و از آنجا اطلاعاتی به دست بیاورد، یا اینکه براثر افزایش جمعیت وکاهش امکانات زمینی، در جستجوی امکانات در جاهای دیگر برمی اید. و هر دو اینها ادامه زندگی در کل تاریخ بشری است. یعنی حتی روی زمین هم مردم به دو دلیل: منتشر شدند یا مهاجرت کردند. دلیل اول عشق به دانستن و: کشف فضاها و سرزمین های جدید بود، و دلیل دوم احساس کمبود فضا بر اثر افزایش جمعیت.  شاید بتوان گفت هردو در انتها یک دلیل می شود! زیرا دلیل دوم فقط ترس بوده، و ترسیدن هم همیشه یک امر درونی است، که با بیرون متفاوت است. مثلا وقتی ما از تاریکی می ترسیم، این امری درونی است  زیرا تاریکی، همان روشنایی است و ترسی ندارد! زمین هم به اندازه 5برابر جمعیت فعلی، امکانات دارد و نیازی به فضا رفتن نیست. تازه اگر امکانات روی زمین هم تمام شود، امکانات دریا با 4برابر خشکی، از نو اغاز می شود.


قدرت ایران درفضا

伊朗的权力空间!
伊朗不仅是地球的政治气候,同时也扩大了天堂的力量,这一切都要归功于伊斯兰革命。基于这个原因,我们看到,在三天Jhardhm二月成就的空间里,安拉晨的日子第二天揭幕世界上伊斯兰教的增长:上帝的宗教永远不会停止。基本上,我们需要知道所有人类的科学成就,无非是上帝创造了法律的发现。上帝是创造,创造,和人的发现和改变。这点很简单十九世纪和二十世纪,是超出了他们的理解。他们认为,如果有人来找原子,原子,建成或创造了它!如果原子和原子,还有数十亿年前,科学家,没有它的世界旋转呢!这种误解是造成人道主义的学校!它的发现者知道最好不要上帝创造了人类,就像加里的稍高工资的工作,从工厂老板入股驱逐工厂!他不知道神,面向世界,使他和他的想法。和发明或发现之前,所有配件都可以。例如,当我们的石油生产汽油,并不意味着汽油已经无中生有,而是有暖气和细微变化,都成为原油的一部分转化为汽油。取暖油已经被以前以前以为只有人类是分开的。路神创造了空间,但这些并不满意的第一步进入太空,让他们来挑骄傲:当他们回到自己的第一个字母说:我们搜查了天堂和天父没看到!当然,这也是一个动词是相反的。该发言者的发言投篮的证明。和周围的宇航员气氛,友谊和上帝的爱上帝的人,谁想在宇航员夸耀自己气氛太夸张如神一样高!这表明,即使关心航天员本身,而规划政府和投资者。因为他希望至少有一个新的角色,新角色,上帝甚至牺牲。因为没有比墙壁纸较短不是神!让我们每个人至少有你,上帝见证上帝发誓还是你。可以这么说:所有的历史,所有的空间和全部的世界里,时间和空间的维度发射器上帝的法则:任何人谁愿意做Tamy。这个人是对象,这既是神与人的主题。两个概念是:谁想要它,我问你祈祷,上帝会给我们的上帝给任何人想谁了第二次。所以,空间和时间,与神的人的意志和愿望一起掌握是可能的,神的爱,他们可以在这个山谷赢得人民。去的人的空间,而不是出于两种情况的原因:无论是爱情还是强迫,那就是,还是想进入太空:他们生活在哪里获取信息,或由于人口增长和地面设施减少的结果,在搜索功能来在其他地方。而且两者都继续生活在整个人类的历史。这意味着,即使地球上的人们有两个原因:他们被释放或移动。第一个原因,以了解和热爱:发现新的空间和土地,而且由于人口增长的空间感。也许有一个原因是双方进行到底!第二个原因是因为只有恐惧,恐惧始终是一个内政问题,它与外部世界的变化而变化。当我们害怕黑暗,这是一个内政,因为黑暗,亮度也不怕!下跌目前的人口多达5倍,这是可能的,不进入太空。如果地球上所有的新功能,可能与海干旱4倍,重新开始。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی