From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مرکز همه قدرت ها و: قانون ها ایران است!

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

دایره هستی از چند قطبی به سوی تک قطبی حرکت می کند، که در اصطلاح فلسفی کثرت به وحدت تبدیل می شود، و پلو رالیسم و تکثر گرایی از بین می رود. از ابتدای تاریخ ایران مرکز همه این وحدت ها بوده است. البته کسانی بودند که این امر را قبول نداشتند، و خود محور شده و می خواستند بجای ایران، مرکز جهان باشند باشند ولی نتوانستند. امروزه هم جهان بجز ایران، پناهی و هدفی ندارد. یعنی اگر ایران از اخبار جهان حذف شود، پوچی و بی حاصلی در ان موج می زند.

 جهان امروز، جهان سوریه و لبنان و فلسطین است، و اگر کمی هم دور تر برویم جهان کره شمالی و کوبا و امریکای لاتین است، و قدرت های بزرگ فقط در صورتی بزرگی ان ها معلوم می شود، که به دنبال حل مناقشات این ها باشند! و همه میدانند در حل این مناقشات، همیشه ایران دست برتر  را دارد. البته درک این موضوع برای خیلی ها سنگین است و: این عده همان هایی هستند که ناباورانه، شاهد زوال قدرت های مورد علاقه خودشان هستند. آن هایی که می خواهند ایران را آنقدر تحقیر کنند که: از ترکیه و مالزی و سنگاپور و فیجی هم پایین تر باشد، اما آن ها این آرزو را با خود به گور می برند.


پاسداران بازداشت کننده متجاوزان امریکایی نشان فتح گرفتند

所有电源和伊朗统治的中心!
正在从单极向多极圈的举动,成为统一的哲学术语,以及民间现实主义和多元消失。由于历史的开始就已经全部这种统一的中心。然而,这些谁没有接受,并以自我为中心,想的相反,他们的世界的中心,但不能。如今,除了伊朗,帕纳西世界,不是目的。这意味着,如果伊朗在世界的新闻被删除,在其荒诞和笑声徒劳。
 
当今世界,叙利亚,黎巴嫩和巴勒斯坦的世界,如果我们去的有点过头,朝鲜和古巴和拉美世界,大国,只有当它出现他们的伟大,其目的是解决冲突,这些都是每个人都知道这种冲突的解决方案,伊朗始终占据上风。这是很难理解许多人:他们是那些震撼,见证了他们最喜爱的下降。谁想要伊朗这样不屑:来自土耳其,马来西亚,新加坡和斐济也较低,但他们希望采取的坟墓。
  
这样做的原因是,伊朗有定性力和带的数量或数目是低的,但这样是他们的影响。例如,海军陆战队美国拦截并逮捕了整个世界意识到,巨大的承运人美国打击极端主义的船只,无法做任何事情。船舶将不仅是因为它本来是一个政变,政权更迭!这就是为什么文森斯或者在埃及或巴基斯坦政变是不够的。
 
但即使是在阿富汗和肥鸡,政变不能这样做,因为世界在伊朗​​的影子,和伊朗伊斯兰共和国担心,距美国军舰的存在,各地也不怕。伊朗在阿曼和印度洋海域的海军演习显示了这么大的权力,甚至想要调动一些美国航空公司已收到通知。
  
伊朗情报和人力伊朗不仅质量相关的今天,所有我出生的时候,伊朗的统治者的权力。这是可能的,一些罗马或蒙古和阿拉伯贝都因人的攻击,但他们很快就后悔了他的职业生涯,并再次一切都交给伊朗人。在过去的两个世纪是同一个:显然在回归伊朗和欧美等世界各地已经主宰了良好的学习,但是如果我们看到了胜利,只有当它意味着:德黑兰的头部关注。
  
因为你要画在那里他们教的国家。美国的日期没有这样的问题,或者只是中世纪的欧洲被留下。那么,他们能得出一个超级大国和世界的你教伊朗。在岩石和土壤,甚至说话了!他们是在地下,我们都死了,花题词是值得多给他们比什么都重要。这也是,这不是他们只是想以自豪的是,它会持有数年,所以也许护身符题字和著作题词,阅读是不是方便来他们的帮助。居鲁士和大流士埋葬他们的尊重,他们是很好的维护和移交给博物馆!事情会得到。他们知道比我们呼罗珊省赛勒斯和赛勒斯已采取的过程中,或者,如果他们甚至自缚居鲁士的后裔。阿拉伯人显然出售的所有的骄傲,这也是他们自己的(我的人赛勒斯)知道自己或库雷希库雷希阅读!
所有的荣誉美国和英国:法国和德国南部波斯湾地区的阿拉伯人是,伊朗球门柱,抢劫任何进一步的分裂和已经能够破解!而伊朗人采取行动更好。

  علت این امر ان است که ایران، دارای نیروهای کیفی است و: با اینکه کمیت یا تعداد آن ها کم است، ولی تاثیر گذاری انان بسیار است. مثلا در همین رهگیری تفنگداران دریایی آمریکا، و دستگیری آنان همه دنیا متوجه شدند که: ناوهای غول پیکر امریکا در مقابل قایق های تندرو، کاری نتوانستند انجام دهند. ناوهایی که فقط از جا حرکت کردن آن، باعث کودتا ها و تغییر حکومت ها می شد! یعنی همین ناو وینسنس یا دیگری برای کودتا در: مصر یا پاکستان قبل کافی بود.

 ولی حالا حتی در افغانستان و فی جی هم، نمی توانند کودتا  بکنند چرا که دنیا در سایه ایران، و جمهوری اسلامی ایران ترس را، از خود دور کرده و از حضور ناو های امریکایی، در اطراف خود واهمه ای ندارد. مانور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، در آبهای عمان و اقیانوس هند نشان اینهمه قدرت است، که حتی برخی از ناو های امریکایی هم که خواستند: تحرکی داشته باشند اخطار دریافت کردند.

  باهوش بودن ایرانیان و با کیفیت بودن: نیروی انسانی در ایران فقط مربوط به امروز نیست، فرمانروایان ایرانی در همه زمان ها قدرت اول دنیا بودند. ممکن بود که گاهی روم یا مغول و عرب های بدوی، حملاتی می کردند ولی بزودی از کار خود پشیمان می شدند، و دوباره همه چیز به دست ایرانیان داده می شد. در همین یکی دو قرن اخیر هم همینطور است: ظاهرا ایران دوران قهقرایی داشته و: اروپا و امریکا برجهان مسلط بودند ولی اگر خوب مطالعه کنیم، می بینیم پیروزی ان ها فقط موقعی معنی داشت که: یک سر ان به تهران مربوط می شد.

  زیرا رسم کشور داری را باید از جایی یاد می گرفتند. تاریخ امریکا که چنین موضوعاتی نداشت، و یا اروپا که تازه دوران قرون وسطی را پشت سر گذاشته بود. پس تنها جایی که میتوانست به آنان رسم ابر قدرتی و: جهان داری را یاد بدهد ایران بود. در ایران حتی سنگ ها و خاک ها حرف می زدند! آن ها کشته مرده زیرخاکی ها ما بودند، یک کتیبه گلی برای انان از همه چیز بیشتر ارزش داشت. ان هم کتیبه ای که مال خودشان نبود فقط می خواستند: به این افتخار برسند که چند سالی بیشتر ان را نگهداری کنند، تا شاید حرز و نوشته های این کتیبه ها، که خواندنش هم راحت نبود به کمک آن ها بیاید. خاک گور کورش و داریوش را با احترام، به موزه ها منتقل  و از انها بخوبی نگهداری می کردند! تا چیزهایی که می خواهند بدست اورند. آن ها بهتر از ما می دانستند که خراسان، برگرفته از کورسان یا کورشان و استان کورش بوده، چنانچه حتی کروات ها خود را از نسل کورش می دانند. عرب ها که ظاهرا بر همه فخر می فروختند، آن ها نیز خود را( قوم من کورش) می دانستند و: خود را قرشی یا کورشی می خواندند!

همه افتخار امریکا و انگلیس و: فرانسه والمان و اعراب جنوب خلیج فارس این بود که: هر کدام چند تکه بیشتر گل نوشته از ایران را، سرقت کرده و توانسته اند رمز گشایی کنند! و از ایرانیان بهتر به آن عمل کنند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی