From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

فضای جهان آکنده از: عطر خمینی شده

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

بطوریکه دیگر جایی برای نفس کشیدن دیگران نیست.

دنیای ما واقعا دنیای کوچکی است، که برخی آن را دهکده جهانی هم گفته اند، و برخی نیز گفته اند: کوه به کوه نمی رسد، ولی آدم به آدم می رسد. زمانی بود که حتی در ایران یک برگ از: روزنامه ها نام خمینی را نمی نوشت و اصلا او را نمی شناخت. ولی امروز همه جا پر شده از عکس خمینی و: نام خمینی و شعار ها و نوشته ها و سخنرانی ها و هواداران او!    در نیجریه بزرگترین کشور افریقایی، خمینیون به یک قبیله بزرگ تبدیل شده اند و: دولت از آنان حساب می برد. آنها فقط در یک روز، زنجیره انسانی به طول 180کیلومتر درست کردند، و در همان روز برای همین کار، هزاران نفر شهید دادند ولی عقب نشینی نکردند. شیخ زکزاکی رهبر خمینیون، شش پسرش را در این راه از دست داد و خودش نیز ناپدید شد، ولی دشمنان از سایه او هم می ترسند!

  در ایران، احمدی نژاد که توانسته بود گفتمان امام خمینی را، پس از سی سال بجای خود برگرداند، از ریاست جمهوری کنار رفت، یاران او را دستگیر و روانه زندان کردند، ولی دشمن حتی از مرده او هم می ترسد! زیرا تاکنون احمدی نژاد و یاران او، سکوت اختیار کرده و به مرده سیاسی تبدیل شدند، ولی همین مرده هم برای آن ها ترسناک است! و همیشه تصور می کنند روزی دوباره خواهد آمد، و هولوکاست را به مسخره خواهد گرفت.

  در یمن و بحرین و لبنان و پاکستان و افغانستان، چنان فداییان خمینی زیاد هستند که از شدت زیادی، هیچکدام خود را در آن حدی نمی دانند که ابراز وجود کنند. و این فروتنی آنان تاریخ را به زانو دراورده است.  مردم یمن می گویند: ما در مقابل شاگردان خمینی در ایران، و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس حرفی نداریم که بگوییم، ولی دنیا می داند که آن ها برتر از یاران خمینی در ایران هستند، زیرا یاران خمینی در ایران از نزدیک امام را دیدند، و حرفهای او را شنیدند و به فرمان او گوش دادند، ولی یاران خمینی در یمن و حجاز و: شرق و غرب خمینی را ندیدند و به حرف های او عمل می کنند، و به توصیه هایش ایمان دارند.

  ممکن است مردم سوریه یا عراق، خود را کوچکتر از ان بدانند که شاگرد و پیرو امام خمینی بخوانند، ولی آل سعود و داعش اهمیت آن را می دانند! و برای همین است که از ان ها قربانی می گیرند، و در کنار حرم حضرت زینب س آن ها را به خاک و خون می کشند. امام خمینی در مورد مردم ایران هم، چنین فرمایشی دارد و می گوید: شما خودتان نمی دانید چه کردید ولی دشمنان،  بهتر از شما از نتیجه عملکرد شما آگاه هستند.

 و این مخصوص ایران یا لبنان و: حتی مردم آمریکا و اروپا نیست، بلکه شامل کل تاریخ می شود. معصومین ما به یاران خود گفته اند که: در اخر الزمان مردمی می آیند که از شما بهترند! آن ها علت را جویا شدند و شنیدند که: چون شما معجزات پیامبر را دیدید، کرامات معصومین را مشاهده کردید و ایمان آوردید، ولی آن ها پیامبر را ندیده به او ایمان آورده، و در راهش فداکاری می کنند.

 اصولا قبل و بعد تاریخ، همه بر اساس شخصیت پیامبر اسلام و: ائمه معصومین برنامه ریزی شده، چه آن موقع که هنوز به دنیا نیامده بودند ولی، مردم دنیا به شوق آمدنشان زندگی می کردند، و با حکایت های شیرین پیامبران قبلی در باره آمدن ایشان، زندگی را سر می کردند، دشمنان هم با ترس از بدنیا آمدن آنها، گذران عمر می کردند! چه در زمان تولد پیامبر اسلام، که کاخ کسری ترک برداشت و آتشکده آذرگشسب خاموش شد. و چه امروز که دنیا بدون ذکر پیامبر، کار دیگری ندارد! یا عده ای هستند که از ایشان نقل می کنند و: به گفتار ایشان عمل می کنند، یا عده دیگری که به همه جا سر می زنند، و هر دری را می کوبند تا مطلبی بدست اوردند، تا از پیامبر بهتر باشد و به مردم عرضه کنند، و بگویند که دستاورد ما از دستاورد پیامبر بهتر بود    قرن نوزدهم و بیستم سرشار از گویش های معقول و: غیر معقول برای ایجاد مکتب بوده، که فقط یک هدف داشتند و آن اینکه بگویند: از دین بهتر عمل می کنند و دیگر، نیازی به پیامبر و دین او ندارند. انها دو قرن کوشیدند تا فضا را خالی کنند، ولی خودشان قربانی این فضا شدند! و همه فهمیدند که حرف های بی اساس آن ها، از روی غرض ورزی بوده و: باعث اشتباه مردم شده و : حالا که مردم به این اشتباه پی بردند، آنها ناچارند لباس دوستی برتن کنند، و از پشت خنجر بزنند


دانشگاه پیام نور در فهرست یک درصد برتر

這個世界充滿了香水霍梅尼,所以沒有呼吸的空間別人。
我們的世界真的是一個小世界,其中有些人說這是一個地球村,和其他人所說的山不是山,而是亞當亞當。當連在一塊報紙霍梅尼的名字沒寫,沒認出他來。但今天,到處都充滿了霍梅尼的照片和姓名,並口號和著作和霍梅尼的講話和他的支持者!在尼日利亞,非洲最大的國家,霍梅尼主義已經成為一個主要的部落和政府將利用他們的帳戶。他們只是有一天,在180公里人鏈是正確的,並在同一天進行同樣的工作,成千上萬的烈士,但沒有退卻。謝赫Zkzaky領袖霍梅尼主義,六失去了他的兒子以這種方式,他消失了,但敵人都害怕他的身影!在伊朗,內賈德,誰能夠霍梅尼的話語,經過三十多年的他的地方回來,從左側的辦公室,他的同伴被逮捕並送進監獄,但他害怕的敵人,即使是從死裡復活!因為到目前為止,內賈德和他的追隨者變得沉默和政治上的死角,但死者是可怕的!而一直認為總有一天會回來的,而且會嘲笑大屠殺。在也門和巴林,黎巴嫩,巴基斯坦和阿富汗,所以也都是敢死隊霍梅尼是非常強烈的,不知道有什麼在他們表達的程度。而歷史的膝蓋謙卑。也門人說:我們是霍梅尼在伊朗的弟子,和戰士8年神聖的防守有什麼話要說,但全世界都知道他們是優於霍梅尼在伊朗的追隨者,因為霍梅尼在伊朗的同伴密切關注,並聽取了他,聽他的命令,但霍梅尼的同夥在也門和希賈茲:東方與西方霍梅尼沒有看到,並按照他的話,並相信其建議。可以敘利亞或伊拉克,他的弟子霍梅尼和跟隨小部分人知道讀什麼書,但重要的是要知道沙特和ISIS!這就是為什麼他們是受害者,而旁邊的哈茲拉特扎伊納布他們的神社進入土壤和抽血。霍梅尼,伊朗人民,這樣的命令,說:你知道你有什麼,但你的敵人比你知道你的表現。而這對伊朗或黎巴嫩和美國和歐洲的民,也是整個歷史。我們的聖人他的同伴說:到底的人來找你更好!他們問為什麼,他們聽到了,因為你已經看到了先知的奇蹟,你看奇蹟,並認為萬無一失的,但他們相信先知看見了他,並在他的途中犧牲。基本上,之前和之後的日期,都基於伊斯蘭教先知的角色:伊瑪目計劃,是什麼在那個時候還沒有出生呢,但是,他們的人的喜悅生活,並與有關以前的先知甜蜜的故事他們來了,生命已經結束,敵人是天生的恐懼他們,花自己的生活!是什麼在先知穆罕默德,誰破獲一小部分宮殿和神廟Adhargushasb客的誕生。今天不提先知世界上,已經沒有其他的工作!或人誰告訴他們,他們的言語行為,或其他人,他們是無處不在,每一個門口等著拿東西帶到先知和公眾更好,並說我們的成績比先知成就十九和二十世紀的美好和豐富的方言:不合理的學校,只有一個目標,那就是,比教好,做不是先知和他的宗教。兩個世紀以來,他們試圖空,但他們是這個空間的受害者!而所有知道的話是毫無根據的,而偏見導致人們錯了,現在人們認識到了錯誤,就必須穿上衣服的友誼,和背刺

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی