From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

انتخابات فرا مرزی.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

     تصور بسیاری این است که انتخابات، در هر کشوری امری داخلی است و به آنسوی مرزها مربوط نمی شود! ولی در دنیای پیشرفته ارتباطات، چنین امری اصلا درست نیست. انتخابات چه از نظر حمایت های مالی، یا سیاسی و فرهنگی و حتی تبلیغاتی و رسانه ای، نمی تواند مستقل از جهان خارج باشد. و این تفاوتی نمی کند که در ایران باشیم، یا در امریکا و اروپا و حتی چین و تایوان. فقط نکته مهم این است که حامیان مالی و تبلیغاتی نباید: جریان شکست خورده یا روبه افول باشند، و تشخیص این امر بقدری مهم است که نتیجه: انتخابات را هم از پیش معلوم می کند.

     اگر به روش استفاده ایران و آمریکا از اسپانسر های خارجی، نگاه کنیم این موضوع روشن می شود: از انجا که ایران همواره در جهان تاثیر گذار بوده، لذا در تمام مراحل دموکراسی غرب حضور پر رنگ داشته است. که اغلب مورد غفلت قرار می گرفته، و مایه شکست غافلان هم می شده است. اصلا دموکراسی را ایرانیان برای غرب درست کردند! بر افراد باسواد پوشیده نیست که: فرانسه اولین کشور آزادی و مهد دموکراسی است. و قوانین فرانسه برگرفته از تاثیرات کتاب مهم مونتسکیو بنام: روح القوانین است و مونتسکیو در مقدمه کتاب خود به: الهام از نامه دو ایرانی برای نوشتن این کتاب اشاره می کند. لذا اساس قوانین فرانسه که معمولا مترقی ترین قوانین، به شمار می اید از ایده های ایرانیان است. گرچه متاسفانه انگلیس با روحیه محافظه کاری، ان را نابود کرد ولی حتی روحیه محافظه کاری انگلیس نیز، برخاسته از روش حکومت داری پادشاهان ایران بوده است، و حتی در ارم سلطنتی هم نماد شیر جنگل را، از ایران سرقت کرده اند. المان ها که اصلا افتخار خود را آریایی بودن می دانند و احترام شدیدی برای ایران قائل هستند.

   یکی از خباثت های انگلیس و طرفدران آن، بریدن این تاریخ و پیوند دادن آن به یونان باستان است. در حالیکه در یونان باستان هیچ کتاب و کلاسی نبوده، آقایان محاوره های دو نفره برخی از افراد مانند: سقراط را کلاس های آکادمیک ترسیم کردند! و صحبت های بسیار عامیانه آن ها را، اصول اولیه نامگذاری کردند. اگر حواشی یا توضیحات دانشمندان سکولار را، از کتب یونان قدیم برداریم، چیزی بنام فلسفه و علم در ان ها وجود ندارد.

    همین امر دستمایه آمریکا هم شد تا: هرچه توانستند ایران را عقب مانده نگهدارند، تا ادعاهای پوچ آنان معلوم نشود. و با اینکه اصول و منشور های  جامعه ملل متحد، یا سازمان های بین المللی به کمک دکتر  قاسم غنی، از ایران تدوین شد وشعر سعدی گویای ان است، ولی با ایجاد توطئه و تفرقه در ایران و: تجزیه ان به 50کشور و به کمک مزدوران روشنفکر خود، ایرانی را تا حدی تحقیر کردند که: تقی زاده ها می گفتند برای پیشرفت باید: از نوک پا تا فرق سر فرنگی شویم!   همین امروزه هم شما در انتخابات آمریکا، دقت کنید موضع گیری کاندیدها له یا علیه ایران، تعیین کنده رای آن ها است! واین فقط تئوری یا خیال نیست بلکه حتی: حمایت های اسپانسر های ایرانی برای ان ها از همه مهمتر است. علت اینکه اوباما به سفارت اسرائیل می رود، و حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کند، همین است تا ایرانیان را دچار عکس العمل کند. و الا اوباما و نتانیاهو خود می دانند که: ارتش آمریکا، قادر به دفاع از خود، در برابر ایران نیست چه رسد که جارو هم به دمبش ببندد!

آنها میدانند انقلاب اسلامی، جریان بالنده است لذا همیشه با تکیه بر ان خود را رشد می دهند. و در انتخابات اوباما و شعارهای او، ما این را به خوبی مشاهده کردیم. حتی در زمان کارتر با اینکه خیلی مقتدر بود، ولی وقتی امام خمینی فرمودند: کارتر باید برود دیگر کسی از او حمایت نکرد و رفت! و الان به اشتباه خود پی برده و کتاب می نویسد!

برعکس این حرکت در ایران است. روشنفکران ذلیل و وابسته در تصورات ذهنی خود، آمریکا یا انگلیس و حتی اسرائیل را بالنده می دانند و: سعی دارند با تکیه بر ان ها خود را در ایران، به پیروز انتخابات مبدل کنند! ولی کل تاریخ ایران نشان داده که: همیشه رای مستقل ها بالاتر بوده است. زیرا مانند امروز همه میدانند که  هیلاری کلینتون و دیگران فقط: باید روی کمک های مالی ایرانیان حساب کنند. در واقع انها از خود دارایی قابل توجهی ندارند، حالا اگر در ایران تعدادی برعکس فکر کنند، همان فاجعه هست که اتفاق می افتد: یعنی کوری شود عصا کش کورد دگر! انها به کمک ما امید دارند، و برخی هم به کمک آنها!


Transnational elections.

跨国选举。许多人认为,在任何一个国家的选举是一个内部问题,并没有涉及到边境的另一边!但是在先进的通信世界,这是不正确的。大选的资金支持,政治,文化,甚至是广告和媒体上都不能独立于外面的世界。而且它没有什么区别,我们是否在伊朗,还是在美国,欧洲,甚至中国大陆和台湾。唯一重要的事情是,赞助商和广告不得:失败或正在下降,所以它承认选举结果是预先知道是很重要的。如果您使用外国支持者伊朗和美国,我们就来看看这个问题是清楚的:因为伊朗一直影响力在世界上,它在西方民主制度的各个阶段的强大存在。这往往是被忽视的,而无论是发生故障不知道。他们没有民主在伊朗西部!写字的人已不是秘密,法国是第一个国家的自由和民主的摇篮。和法国的孟德斯鸠的著作的影响规律:论法的精神,孟德斯鸠在介绍他的书:一两艘伊朗灵感写这本书指出。因此,在法国,这通常是最进步的法律法规,造成伊朗人的想法。虽然英国保守主义的士气,遗憾的是,摧毁了它,但英国的保守主义甚至精神,伊朗国王的治理,甚至标志是皇家森林牛奶的象征,被窃取伊朗。元素是不知道的雅利安人的骄傲和崇高的敬意伊朗是允许的。一个邪恶的英国和它的支持者,切,并将其链接到古希腊的历史。而在古希腊并没有任何书本和课堂,双对话框先生有些人,如苏格拉底画学术类!和他们交谈很受欢迎,被命名为基础。如果利润或描述世俗的科学家,古希腊文献调查,其中有没有这样的东西作为哲学和科学。这是美国的物质:落后的伊朗人会继续他们的荒谬的说法不知道。并与联合国的宪章和国际组织的原则,以帮助医生卡西姆丰富,伊朗开发萨迪的诗表示,但以阴谋和煽动伊朗与50个国家的雇佣军的帮助下分析他们的智力,有点羞辱伊朗人,他们说Taghizadeh的进步必须从脚趾到头顶番茄!所以今天在美国选举中,候选人或反对伊朗的谨慎立场,投票决定了它是!这不仅是理论,甚至可以支持伊朗赞助商对他们来说是最重要的。奥巴马是由于以色列大使馆,并与犹太复国主义政权的支持,这是与反应伊朗人。否则,他们的奥巴马和内塔尼亚胡,美国的军队,能够保卫自己对伊朗,更不用说扫接近他的尾巴!
他们知道伊斯兰革命的兴起,因此始终依靠它来成长。而奥巴马和他的修辞的选举中,我们已经看到了这一点。即使卡特太强大了,但是当霍梅尼​​说,卡特并没有去,没有人支持他,去!而现在意识到了自己的错误,并写!
相反,这一运动在伊朗。知识分子谦虚和依赖于主观的看法,美国或英国,兴盛甚至不知道以色列试图依靠他们在伊朗,获胜者将成为!但历史已经表明,伊朗一直以来较高的自主率。因为像今天大家都知道,希拉里·克林顿和其他人只是必须依靠财政援助伊朗。事实上,他们本身没有显著的资产,这是相反的,如果他们认为灾难发生:再次失明甘蔗缓存和弦!我们希望帮助他们,和其他人帮助他们!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی