From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

آزادی دو قبله در دستان شماست.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

    امروز و فردا کسانی در بغداد جمع می شوند، که کلید فتح بیت المقدس و مکه مکرمه در دستان آنها است ،  و باید که به این ماموریت الهی خود عمل کنند. آنها تصور نکنند این فقط دیگران هستند که میتوانند به: تاریخ و اسلام خدمت کنند و یا با روش خود، راه خیانت در پیش بگیرند. حضرت علی ع فرموده هرکس از دیگران عبرت نگیرد، خود مایه عبرت دیگران شود. اکنون  نیز خداوند همه امکانات را فراهم کرده است، تا یک تصمیم درست گرفته شود.

    انتخاب بغداد و همجواری ان با ائمه معصومین، و انتقال ریاست کنفرانس بین المجالس از یک: حکومت طرفدار داعش به یک حکومت درجه یک خط مقاومت، همه این نوید را می دهد که راه قدس و مکه باز شود، همانطور که راه کربلا باز شد. مردم و نمایندگان عراق اگر نسبت به قبور ائمه اطهار، بیشتر از ایرانیان اهمیت قائل نشوند، کمتر از ان نخواهند بود و این باعث می شود: تا کمی هم به فکر قبور منوره نیمه دیگر از ائمه،  در جنت بقیع باشند. و این سمفونی هماهنگ در جایی کامل می شود که: حکام جبار و ضد اسلامی آل سعود و آل خلیفه شرکت نکردند.

  تشکیل کنفرانس با بیش از 44 کشور عضو، مزایای زیادی دارد که باید بموقع از ان بهره برداری کرد: یکی از این موقعیت ها حضور نمایندگان مردم هستند. زیرا در برخی از این کشور ها، حکومت سلطنتی یا موروثی است، ولی مجلس ان بظاهر هم شده از سوی مردم انتخاب می شود. و اگر این ها دراین کنفرانس نخواهند به: سخنان و اهداف مردم خود گوش بدهند باید بدانند کسی منتظر انها نیستند.

    موضوع دوم این است که بلافاصله بعد از: جلسات ناموفق رهبران کشور های اسلامی، به دعوت رئیس داعش: آل سعود تشکیل می شود. و یکپارچگی و امید در این کنفرانس، بسیار بیشتر به چشم می خورد. و باید علیرغم هرچه سردی و بی تفاوتی  رهبران بوده، دراین کنفرانس شوق پیشرفت و خود باوری موج بزند. شاید پیام سردی رهبران برای همین منظور بوده است، زیرا انها با رفتار سرد خود با ال یهود، خواسته اند بگویند ما به اجبار دراینجا جمع شده ایم، و برای همان بیانیه نیم بند هم تحت فشار بوده ایم. کما اینکه رهبر لبنان که مخالفت علنی کرد، کمک مالی سعودی به ارتش ان قطع شد.

 این مجلس می تواند مرجع قانونگذاری اسلامی، برای کشورهای عضو باشد و بر بودجه کشورهای عضو نظارت عالیه داشته باشد. به همین دلیل باید برای اداره حرمین شریفین، چه در مکه و مدینه و چه در بیت المقدس برنامه ریزی کند. این مجلس می تواند طرح شورایی مدیریت را ارائه نماید، تا همه کشور های اسلامی در اداره: مراکز اسلامی سهم داشته باشند.

تجربه عراق در اداره حرمین شریفین در: کربلا میتواند سرمشق خوبی برای: قدس به عنوان قبله اول مسلمین و: مکه به عنون قبله اصلی باشد. همه میدانند که اکنون نزدیک به هشتاد سال است، حکومت داعشی اسرائیل وآل سعود، این دو قبله را قبضه کرده و مانع: حضور مردم در ان می شوند، حتی منبع بزرگ گنج و سود اوری برای انها شده است. و همه ساله میلیاردها دلار از سوی زیارت کنندگان این مراکز، نصیب انها می شود در حالیکه در اداره حرمین: کربلا هیچ پولی از مردم گرفته نمی شود، بلکه از انان پذیرایی هم می شود.

طرح صهیونیست ها برای اداره کربلا، به سبک مکه و قدس سالها در عراق توسط صدام اجرا می شد، ولی خوشبختانه پس از اعدام صدام، دارای رویکرد مردمی شد. اکنون نیزانتظار می رود که اداره قدس و مکه هم، مانند کربلا مردمی شود و همه مردم، مجاز به ورود برای زیارت باشند، تا دستور خدا اجرا شود نه دستور ال یهود.

اتوپیای شهر کربلا در ایام اربعین حسینی ع، میتواند یک الگو برای اداره همه جهان باشد! زیرا این ایام که روزانه 20میلیون زائر را اداره می کند، میتواند در سطح جهان همه را اداره کند. و این برعهده مجلس عراق است تا روش: کربلایی مدیریتی امام حسین ع را، تئوریزه کرده و به صورت طرح یا: لایحه اداره قدس و مکه به جهانیان ارائه دهند.


اقدام شما شجاعانه، بهنگام و همراه با ایمان بود

穆斯林的第一朝拜和第二的释放是在你的手中。
    
今天和明天是那些在巴格达,谁占领了耶路撒冷和麦加关键是掌握在自己手中,我们必须采取行动,他的神圣使命。他们认为他们是可以约会和服务于伊斯兰教或与您的方法,遥遥领先其背叛的唯一的人。伊玛目阿里说,别人的一个不是一节课,一节课给他人。现在神所提供的所有设施,采取了正确的决定。
    
选择巴格达和周围的伊玛目,和各国议会联盟大会由政府主持的亲伊斯兰抵抗线的政府转移,所有的承诺,在路上耶路撒冷,麦加,因为它的方式打开卡尔巴拉。如果伊拉克人民和伊玛目墓葬的代表,多数伊朗人不关心,而不是更少,这让这么短的时间去思考伊玛目的另一半冢痛经,是Jannat人,霸气。而交响音乐会就是残酷的统治者和反伊斯兰·沙特和阿勒哈利法出席一个完美的地方。
  
会议有超过44个成员国,有很多好处,应适当利用:这些情况之一是人民的代表。因为在一些国家,或世袭君主制,但显然议会由人民选举产生。如果这些都没有在发布会:单词和意图必须倾听他们的人谁正在等待他们。
    
第二个问题是,伊斯兰教领袖的成功会议,在伊希斯总统的邀请后:沙特的众议院形成。与团结,希望在这次会议上,更待观察。尽管寒冷和冷漠一直是领导者,他的进步和自尊激情的会议。也许信息是冷的领导人为了这个目的,因为他们是冷与L-犹太人处理,问说,我们已经生效聚集在这里,并为半心半意的语句一直承压。事实上,黎巴嫩反对派领导人公开财政援助,以军事阿拉伯被中断。
 
议会的立法部门能够为会员国和预算会员国的监督。因此,你需要运行两圣寺,在麦加和麦地那和耶路撒冷的计划。房子可以提供项目管理委员会,向所有的穆斯林国家中的组织:伊斯兰中心参加。
伊拉克在卡尔巴拉两圣寺的管理经验可以是一个很好的例子:耶路撒冷穆斯林的第一朝拜方向:麦加NVN原件。大家都知道,现在近80年,ISIL墙以色列沙特,谁曾查获并阻止在场的人,珍惜他们,甚至一个主要来源和盈利能力的人。同时,每年朝圣者中心数十亿美元,是他们的,而清真寺部:不采取任何卡尔巴拉钱的人,但他们将受到欢迎。
部犹太复国主义计划卡尔巴拉,麦加和耶路撒冷光年伊拉克萨达姆执行。但是,萨达姆的执行后,一直是流行的做法。现在预计耶路撒冷,麦加的办公室,像卡尔巴拉的人,所有的人,都可以进入的朝圣厄尔尼诺犹太教戒律无法运行该命令。
四十侯赛尼在乌托邦城市卡尔巴拉,可以是一个典范世界上所有的管理!因为这些天,有20万朝圣者的日常运行,可以处理所有的世界。而伊拉克议会法Karbala'i伊玛目侯赛因的管理责任,并有合理的计划或法案耶路撒冷,麦加部提供给世界。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی