From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

پوشک جواب موشک!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

در اوایل جنگ تحمیلی صدام برعلیه ایران،  مردم شعار می دادند: موشک جواب موشک! یعنی هرچه صدام موشک می زد، باید ایران هم متقابلا با موشک، جواب آن را بدهد ولی برخی ها برعکس! می گفتند که نباید جواب داد زیرا صدام جری تر شده اوضاع بدتر می شود! شعار اینها اصطلاحا:پوشک جواب موشک! بود یعنی از ترس موشک های صدام، خود را خراب کرده بودند و نیاز به پوشک داشتند!اما بالاخره جوانان انقلابی و اسلامی همچون شهید تهرانی ها ایستادند و موشک هایی ساختند که: صدام و پدر جد صدام را هم دراورد.

 با اینکه ظاهرا شهید تهرانی و دیگران، تحصیلات موشکی یا حتی فضایی نداشتند، ولی پشتکار و علاقه آن ها باعث شد تا امروز، ایران انبار موشک هایی است که بر روی تمام نقاط: حساس دشمنان تنظیم شده و نمی گذارد کسی، دست از پا خطا کند. پدر موشکی ایران در آزمایشگاههای خود از: واقعیتها استفاده می کرد و از شبیه سازی و غیره پرهیز داشت، و برای همین هم جان عزیز خود را بر سر این کار گذاشت،  تا ایرانی مقتدر بوجود آید که: نیروهای آن مسلح به سلاح هایی باشند که: بازدارنده هرنوع نگاه بد دشمنان است.

حالا هم کسانی که تا دیروز، حمله به سفارت عربستان را بزرگترین جنایت تاریخ می دانستند، و صد ها بار از عربستان عذر خواهی کردند، یکبار نیامدند حمله موشکی عربستان به: سفارت ایران را محکوم کنند! حتی عربستان، یکبار هم عذر خواهی نکرد. گویا فقط سفارت خانه های عربستان مقدس است، ولی برای ایران اهمیتی ندارد! البته برای عربستان نیز مانند آمریکا، باید سفارتخانه اش را لانه جاسوسی اسم بگذاریم، زیرا با ظاهر اسلامی و دوستی، کلیه اطلاعات را از ایرانیان اخذ و: در اختیار رژیم سفاک اسرائیل  و فاشیست امریکا قرار می داد.

  آن ها بدانند شعار مردم ایران همان موشک جواب موشک است. باید تمام چاههای نفت عربستان، موشک باران شود و انتقام اینهمه ضرر های مالی، به ایران گرفته شود. و سازشکاران و ترسو ها بدانند که: تهرانی ها هنوز نمرده اند و زنده هستند و: شاگردان بی شمار آن ها نخواهند گذاشت: پرچم برافراشته ایران در کنار یک مشت: صهیونیست مسلمان نما خم شود.

 سال ها است که آل سعود با ایران دشمنی می کند، ولی مزدوران او در ایران آن را توجیه می کنند! اگر همان روز که قبرستان بقیع را تخریب کردند و: قبور ائمه را از بین بردند، مسئولان دولتی سپر بلا نمی شدند، مردم می دانستند با این قوم یاجوج و ماجوج چه کنند. اگر موقعی هم که آن ها مقابر امام حسین ع و: ابولفضل العباس  ع را با خاک یکسان کردند و: شیعیان نجف را کشتند، اطلاع رسانی درستی به مردم میشد، دمار از روزگار صهیونیست های عرب نما در می اوردند. اگر علمای سازشکاری مثل ایه الله سیستانی نبودند که: برای عرب کردن بحرین سینه چاک کرده بودند، الان بحرین همان استان چهاردهم ایران باقی بود.

در همین جنگ تحمیلی اگر بینش بلند امام نبود، سازشکارانی چون بنی کل خاک ایران را تحویل می دادند، تا بعدا بگویند عقب نشینی تاکتیکی کرده اند. واگر همان بینش بلند امام مد نظر بود، تا اکنون همینقدر هم ذلیل نبودیم که: سوسمار های بیابان  برای ما شمشیر بکشند، و ادعا های عجیب و غریب بکنند.

تمام اطلاع رسانی ها فقط بر اساس یک اصل برپا بود: آن ها دین وهابیت دارند پس حق دارند، براساس دین خودشان عمل کنند! و هنوز هم بعد از هشتاد سال خباثت باز هم گروهی هستند که: این را تکرار می کنند و می گویند باید: در میدان منطق جواب آن ها را بدهیم. واین البته به دلیل سادگی یا فریب خوردگی نیست، بلکه وجود درامد های کلان نفتی و : ارسال دلار های کثیف باعث این اندیشه شده است.  زیرا هرکس با وهابیت کنار بیاید، حیب و دهانش پر از دلار می شود، ولی اگر کوچکترین مخالفتی بکند، با شمشیر برهنه آل سعود آن هم در: بیایان برهوت روبرو خواهد شد.

حالا باید گفت: کسانی که از شمشیر آل سعود ترس دارند، یا به دلار های نفتی اش امید دارند باید بروند به جهنم! زیرا ملت ایران آن ها را شناخته و: کاری خواهد کرد که به جای دلار های قورت داده، خون استفراغ کنند. و آروزی زندگی اشرافی هزارو یکشب، با دلار های نفتی عربستان را با خود به گور ببرند.

Missile raketlər suallar!

导弹导弹的问题!
萨达姆对伊朗的战争在开始的时候,人们高呼:导弹,火箭的问题!这意味着,萨达姆的导弹,伊朗应该投桃报李导弹,给出了答案,但有些相反!杰里说,不,应该说,因为萨达姆是比以前更糟!这些所谓的口号:尿布问题的导弹!这是萨达姆的导弹恐惧本身已损坏,需要他们的尿布,但最后一个烈士德黑兰伊斯兰革命青年站起来,制造的导弹,萨达姆·侯赛因的祖父验证。虽然看起来很烈士德黑兰尼等人,教育甚至是太空火箭没有,但毅力和热情,导致了今天,伊朗股票导弹上的所有敏感的敌人,也没有设置之一,该行一。现实中,伊朗试射导弹,并使用仿真等父亲回避,所以是你一生的工作已经结束,伊朗人出现强烈的,它迫使手持武器:缓蚀剂任何敌人看起来很糟糕。
现在,那些过去,在沙特大使馆袭击事件是历史上最大的罪恶,和上百次,沙特的道歉,曾经被认为导弹袭击沙特使馆谴责伊朗!即使是沙特阿拉伯,没有道歉一次。如果沙特阿拉伯唯一的大使馆是神圣的,但伊朗没有关系!然而,沙特阿拉伯和美国一样,必须离开了使馆间谍窝名字,因为伊斯兰外观和友谊,并获得来自伊朗的所有信息:以色列的血腥政权,并把法西斯国家。他们知道伊朗人民同样的问题,导弹导弹的口号。在沙特所有的油田,火箭和复仇的经济损失,但是,被带到伊朗。而懦弱的妥协,知道他们是活的,不是死的德黑兰尼:无数的学生,他们将不会:伊朗国旗用拳头:前穆斯林的犹太复国主义弯曲。多年以来,沙特的房子是敌意与伊朗,但他在伊朗的雇佣兵证明它!如果在同一天,摧毁了霸气墓地:伊玛目的陵墓被毁,政府官员不是替罪羊,人们知道做什么用歌革和玛的人。如果当他们是墓葬的伊玛目侯赛因AS的:Abolfazl阿巴斯·阿里在地上,什叶派纳杰夫丧生,人们进行了适当的通知,他妈的当代阿拉伯犹太复国主义冒充伊斯兰教。如果学者喜欢阿亚图拉西斯塔尼不会妥协:为巴林阿拉伯人乳房查,现在巴林伊朗的第十四届省仍然存在。
在这场战争中,如果他的眼光不长,妥协,如伊朗的土壤手的儿子,然后他们有一个战术性撤退。如果他的任期的远景被认为是,到现在为止同样两人都自愧不如的沙漠蜥蜴一剑杀了我们,说奇怪的事情。
所有的信息是只能建立在一个原则的基础上:瓦哈比宗教,并根据自己的宗教行动的权利!八十年后,乐队的还是邪恶的重复,并在回答我们的逻辑引用。当然,因为简单或欺骗,但大量石油的收入和发送肮脏的美元导致了这个想法。因为每个人都应对瓦哈比主义,HYB和嘴里塞满了美元,但如果你做丝毫的反对,沙特的房子,其在沙漠旷野剑将面临。
我必须说,剑沙特人害怕,或者他的石油美元,希望应该下地狱!因为它承认伊朗:什么将美元,而不是吞噬,口吐鲜血。贵族生活和希望一千零一夜,沙特石油美元与他们的坟墓。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی