From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

سازه های مدل 11سپتامبر در: سفارت عربستان

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

حادثه ای که در سفارت عربستان در تهران اتفاق افتاد، شبیه سازی از مدل  11سپتامبر بود و: مانند آن حادثه توانست افکار برخی ها را تحت تاثیر قراردهد. در واقع این امر یک خودزنی بود تا راه را برای: حمله به ایران هموار کند! ولی با وجود تاثیر پذیری برخی اشخاص بی بصیرت، نتوانست خللی به جمهوری اسلامی ایران وارد کند. اکنون به تحلیل این سازه پرداخته و:  این مدل را بررسی می کنیم تا: زوایای پنهان هر دو حادثه روشن تر شود.

آتش سوزی قبل از حضور معترضین واقع شده به دولیل اساسی: یکی اینکه مانند حادثه 11 سپتامبر، تمام اسناد جاسوسی و یا مالی آنان قبل از رسیدن مردم، از بین برود لذا در اصل آتش سوزی کاغذ و: اسناد برای ازبین بردن آن ها بوده است. همان مدل با همان ایده و تاثیر پذیری و هدفگذاری شده. دلیل دوم این بود که آتش سوزی به گردن: مردم ایران انداخته شود تا بهانه ای برای: تروریست خواندن ایرانی ها باشد، و راه را برای هرگونه عملیات نظامی! یا روانی آل سعود برعلیه ایران باز کند.

شبیه همین امر هم در 11 سپتامبر اتفاق افتاد: در انجا هم هجوم فکر و هیجان افکار عمومی ایجاد شد، که چرا این انفجار اتفاق افتاده؟ و از این هیجان برای اسلام ستیزی و: حمله به عراق و افغانستان استفاده شد. دراینجا هم بلافاصله امریکا، گزینه روی میز را که بایگانی کرده بود، دوباره بر علیه تهران مطرح نمود!

حادثه 11سپتامبر توسط شاهزاده سعودی، بنام بن لادن طراحی شده بود این حادثه، توسط شاهزاده دیگری بنام بن سلطان طراحی گردید. بن سلطان همان کسی است که شخصا: دست و پای زندانیان سیاسی عربستان را می شکند و بعد، با شمشیر سر شان را جدا می سازد.

نقش رسانه های غربی در آن حادثه، دادن آدرس اشتباه بود تا مردم به عربستان و آل سعود، و شاهزاده بن لادن مشکوک نشوند اکنون نیز، بن سلطان را در جای ریاست حقوق بشر، سازمان ملل و مدعی علیه ایران معرفی می کند! تا آثار جنایات آن ها به سمت جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

برخورد دو گانه با یک حادثه مشابه : در حادثه 11 سپتامبر و حمله به سفارت عربستان در تهران، هیچکس آن را به عهده نگرفت ولی همه انگشت ها به سوی ایران نشانه رفت! اما در حادثه منا با اینکه مسئول حادثه مشخص بود، هزاران نفر تلف شدند عربستان حتی  یک معذرت خواهی هم نکرد، و همه چیز را به گردن قضا و قدر الهی انداخت. آیا حادثه سفارت تهران یک قضای الهی نبود؟ یا دراینجا خدا غایب است ولی در جنایت های آل سعود، خدا حاضر و به کمک آن ها مردم را می کشد؟

   مورد فرافکنی هم ، از همین مورد ها است. یعنی آل سعود با علم کردن یک حادثه کوچک، که عامل اصلی آن هم خودش بوده می خواهد: ژست حقوق بشری و ضد تشنج آفرینی بگیرد، و انتقام گروگانگیری های سال 1358 ایران را زنده کند.  ولی در حوادث جنایی خودش اصلا نباید کسی بفهمد! و اگر هم فهمید اشتباه کرده، و باید بداند که آل سعود هر کاری می کند، به نفع جهانیان و مردم خودش است.

      سال ها است که شیعیان عربستان مخفی نگهداشته شدند، و از انان اسمی نبود  ولی این حادثه نشان داد که: بیش از نیمی از مردم عربستان شیعه هستند و: باید کشور عربستان را یک کشور شیعه نامید، زیرا مردم عربستان همه به دین خدا نزدیکتر بودند، و با آثار تاریخی پیامبر و ائمه اطهار آشنا هستند، و با اینکه زبان آن ها صحبتی از ان به میان نمی اورد ولی، قلب آن ها با اهل بیت است و: همگی دشمن آل سعود می باشند. دلیل مهم این امر هم آن است که آل سعود، برای سرکوب مردم خود از مزدوران خارجی استفاده می کند، که فقط پول را می شناسند و: برای یک مشت دلار کثیف نفتی، شیعیان و دوست داران اهل بیت را می کشند.

البته این کار آن ها بی نتیجه نمی ماند، و حاکمیت ظالمانه آل سعود به پایان می رسد. ولی انهایی روسیاه می مانند که با: تسامخ و تساهل در برابر زور گویی های آل سعود، و نقشه های توطئه آمیز آنان، به آنان روی خوش نشان می دهند و: گاهی هم، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران: از کاری که نکرده اند، عذر خواهی می کنند!

موشک هایی که برای رشد اقتصادی لازم است

建设9月11日:沙特大使馆
发生在沙特驻德黑兰大使馆,模拟了9月11日,像该事件的事件可能会影响一些想法。事实上,这是一个弄巧成拙让路进攻伊朗铺平!尽管有一些盲人的影响,可能会造成损害伊朗伊斯兰共和国。结构和我们回顾了模型的分析:无论是入射光的隐藏问题。
消防抗议者之前位于莱尔你喜欢的九一一恐怖攻击,间谍或他们的财务文件摆在人们面前的基本之一,火毁它在原来的纸质文件是要杀死他们同样的模型具有相同的想法和影响,并有针对性的。第二个原因是,火伊朗人民的脖子上被理解为借口恐怖分子伊朗人被读取,并顺便任何操作!或精神沙特打开对付伊朗。
同样的事情也发生在9月11日:有一个繁忙的思想和兴奋民意,这是为何发生爆炸?和兴奋仇视伊斯兰教在伊拉克和阿富汗的袭击事件中使用。这里只是美国,已被封存在桌子上的选项,再次引发对德黑兰!
9月11日由王子,叫本·拉登策划袭击,称苏尔坦被另一个王子设计的。奔霸王是一个谁个人的手和脚休息和沙特的政治犯后,他们与剑分开头。
在这次事件中西方媒体的作用,地址是错误的人在沙特阿拉伯和沙特的房子,和公主是不是已经怀疑本·拉登,苏尔坦,人权主管联合国对伊朗进行索赔!他们的罪行伊朗伊斯兰共和国的影响移动。
双处理类似事件在9月11日袭击沙特驻德黑兰大使馆,没有人要求它,但所有的手指指向伊朗!但该事件被确定区域的事故责任,成千上万死于沙特甚至没有道歉,一切是神命运的脖子。是德黑兰大使馆事件是一个神圣的判断?或上帝在这里缺席,但阿尔 - 萨乌德的罪,上帝杀死的人,帮助他们?突起是,是这种情况。沙特的一个小意外的知识,这是他想要它的主要原因众议院:在1358伊朗人质人权和抗惊厥的姿态追赶,和复仇是活的。但他的犯罪行为的确没有人懂!如果他们知道错了,他应该知道,沙特人做的一切,赢得了世界和它的人民。沙特什叶派穆斯林被保密了多年,他们没有名字,但事件表明,一半以上的沙特什叶派的,并且必须是一个什叶派国家呼吁沙特阿拉伯,因为沙特阿拉伯人都更接近真主,和先知和伊玛目古迹熟悉的语言,但它不说话了它的犯人的心脏和:他们是沙特议院的敌人。重要的原因是,沙特,压制自己的百姓从外国雇佣军,这些钱只能知道美元的污油的一大把,什叶派和情人杀死犯人。
当然,这不会是徒劳的,而且沙特议院的暴虐统治结束。但那些羞辱一样,用宽容对沙特,他们的阴谋计划的冲动,一出好戏的他们,有时两者,代表伟大的伊朗民族从他们离开,为此向您道歉!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی