From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ابرقدرتی پوشالی بر پایه ترس سنتی

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

کسانی که تا دیروز امت اسلامی را دو شقه کرده، و به جان هم انداخته بودند امروز خودشان، گرفتار تفرقه و تجزیه شده اند. از یکسو یمن که حیات خلوت آل سعود بود امروز به دشمن شماره یک آن تبدیل شده، بحرین که اصلا ان را جزو خاک خود می دانست، در حال مبارزه فرسایشی حساب شده با: نیروهای آل سعود است. همه متحدان او آل سعود از  57کشور اسلامی ،به قطر و امارات رسیده است! پاکستان که به علت فقر مالی، تا دیروز تامین کننده نیروی انسانی ان بود، امروز دیگر حاضر نشده حتی در ائتلاف: ضد داعش و نمایشی عربستان شرکت نماید.

  خوشبختانه  با بیداری اسلامی در داخل عربستان، شاهد خیزش مردم قطیف و عوامیه هستیم، که حتی در مقابل لشکر زرهی آل سعود هم، از خود ترسی نشان نمی دهند. کاری که عربستان و آل سعود درحال انجام آن است، حتی غربی های وحشی هم از ان شرم می کنند! برخی از غربی ها علیرغم تایید دولت هایشان، برعلیه آل سعود شعار میدهند و خواستار: اجرای حقوق بشر در عربستان شده اند.

البته هنوز خیلی ها نمیدانند چه کاری شده است، و برخی ها هم آن را شیعه و سنی می کنند، و یا تصور می کنند که حادثه ای زود گذر و: بحرانی کم دوام است. ولی اینطور نیست آل سعود با این قتل عام آشکار، آنهم با شمشیر و در میان چشمهای بینای دنیا، درواقع حکم اعدام خود را امضا کرده است. از این نقطه به بعد نشان داده که: داعش همان آل سعود است واگر تا کنون، خود را سفید نشان می داده، الان دیگر قادر نیست بر اعصاب خود مسلط شود، و نقاب فریب را بر چهره خود نگه دارد . درواقع از اینکه نمایش دهد که: کار های بد انجام نمی دهد، خسته شده است و تصمیم دارد کاری کند که: دنیا همانطور که او هست آن را قبول کند! ولی دنیا چنان جلاد تا مرفق به خون آغشته را، نمی خواهد و از بین خواهد برد.

    در واقع دنیای آل سعود براساس: ترس سنتی مردم شکل گرفته بود: ترس از شمشیر و کشته شدن و اعدام کردن،  یا ترس از انفجار و اسلحه و بمب و ترور. و اکنون زمانی است که دنیا دیگر ترس سنتی را کنار می گذارد. اولین گروهی که این ترس سنتی را کنار گذاشت، ملت ایران بود. در 22بهمن ملتی با دست خالی، بر دشمنی با دست پر پیروز شد! مردمی که نه ارتش داشتند و: نه اسلحه و نه پول کافی و نه حامیان جهانی ! اما در یک جنگ نابرابر  خود را پیروز دید. نه از ان جهت که سلاح بدست آورد یا از ان جهت که ارتش داشت، و یا صاحب بمب اتم و هواپیما بود!

   زیرا بلافاصله دشمن با همین تصور، جنگ 8 ساله را تحمیل کرد تا باقی مانده: ادوات نظامی را هم با بمباران یک روزه، از بین ببرد و در سه روز هم کل نظام از بین برود. اما نشد! نه اینکه مردم دارای بمب اتم شدند، یا قطعات ممنوعه هواپیماها را دریافت، و آنان را رو به راه کردند. نه! بلکه فقط برای اتحاد و دوستی  و محبت بود. مردم همدیگر را دوست داشتند و: به هم کمک می کردند. دشمن از دیدن اینهمه وحدت و دوستی، منفجر می شد و مانند کوه یخ آب می شد.

اکنون نیز آل سعود از ان جهت از بین می رود که: نمی تواند دوستی بین مردم یمن و بحرین و قطیف و لبنان و .. را ببیند. برای او شیخ نمر یک فرد لاغر اندام و ضعیف شده نبود، بلکه نشان محبت مردم به همدیگر بود. مردمی که نه به پول شیخ نمر چشم داشتند و: نه به کاخ های او و نه به هواپیما ها و: ویلاهای شخصی اش. حتی میدانستند که شیخ نمر هیچکدام از این ها را ندارد، و همین علت محبوبیت او بود!

واقعیت قضیه این است که اشرافیت و ثروت هم، مانند ترس سنتی از بمب اتم و موشک و تفنگ و اسلحه، رنگ باخته بود. حتی مردم ایتالیا که سال ها برای: سکه باران سعودی ها، در جزایر سیسیل دم تکان می دادند، امروز دیگر این طلاهای کثیف را، نمی بینند و نمی خواهند. و این است که زمینه وحدت همه مردم جهان، به وجود آمده و این وحدت زمینه وحشت: قدرت های پوشالی ثروت و نفرت است  ثروتی که همیشه برعلیه بشریت به کار گرفته شده، و دستمزدی بوده برای کشتار ادم ها، و ایجاد نفرت مردم از همدیگر و: دوام تفرقه و جدایی. اما امروز پاکی و صداقت و: خالی بودن دست از ثروت، برای مردم مهم شده است.


ابرقدرتی پوشالی بر پایه ترس سنتی

基于传统恐惧的超级大国卡
那些今天昨天谁分两个伊斯兰国家,而且,他们的生活被扔在一起,被抓住了分离和分析。一方面,沙特的家的后院也门今天它已成为头号敌人,巴林从来不知道它作为自己的领地,正在努力与减员账号:铝沙特。他所有的盟友来自57个国家的伊斯兰沙特,卡塔尔和阿联酋已经来了!巴基斯坦由于财政扶贫,人力资源供应商是昨天,今天是不存在的,即使在联合反伊斯兰和沙特戏剧性的参与。
  
幸运的是伊斯兰觉醒在沙特阿拉伯,盖提夫和Al-awamiyah人都看到了上升,甚至在沙特的装甲师的房前,不显示你的恐惧。沙特阿拉伯和沙特人正在做什么,甚至狂野的西部汗颜!一些西方人,尽管他们的政府批准,高呼反对沙特王室众议院:人权在沙特阿拉伯的执行。
然而,很多人不知道它是什么,以及一些什叶派和逊尼派有它,还是觉得这事短暂的,关键的是弱。但是,是不是有这种屠杀,被剑比奈在世人的眼里明显沙特,事实上,已经签署了自己的死刑执行令。从这时开始显示,ISIS是沙特的房子,如果有的话,给他的,现在已不再能控制自己的神经,面膜在脸上保留欺骗。事实上,这些都显示出不这样做坏了,累了,决定做一些事情,它不接受世界的他!但世界作为一个沾满鲜血的刽子手设施,将无法消除。
    
事实上,沙特的众议院通过:形成传统怕被人:爆炸和枪炮和炸弹和恐怖的剑,杀人和死亡,或恐惧的恐惧。是时候,世界上传统的恐惧放在一边。第一组传统的恐惧之外,伊朗民族。在22人两手空空,敌人手中夺得!人谁没有军队,没有武器,没有足够的钱,而不是支持者的世界!但是,在一个不平等的战斗中赢得知名度。事实上,自手臂或因为它是军队,还是炸弹和飞机!
   
因为马上用同样的想法的敌人,在8年的战争强加至左:军事装备轰炸了一天,会破坏整个系统消失了三天。但事实并非如此!这并不是说人们原子弹,没有飞机或部分接受,他们是在路上。不!但是,只有团结和爱。人们彼此深爱着对方,并互相帮助。团结和友谊的敌人全部爆炸,就像冰水。
现在去沙特的房子,因为那不可能是也门和巴林和盖提夫和黎巴嫩......的人看到之间的友谊。谢赫NIMR瘦弱,他不是一个人,也爱的人在一起。人谁没有钱谢赫NIMR的眼睛,而不是他的宫殿,而不是飞机和他自己的别墅。所有这些都甚至不知道谢赫NIMR,等于是他的知名度!
事实是,贵族和财富,像传统的恐惧炸弹和导弹,大炮,枪支,早已褪去。意大利的民当年为:金币雨沙特,西西里岛尾岛挥手,今天黄金脏,不看,不希望。而这世界上所有的人的基本统一,有统一的区域恐惧:空力量是危害人类有史以来采用的财富和财富的仇恨,工资杀人,又让人讨厌对方分裂和分离和耐用性。但今天,纯度和诚实:财富的空虚,这是人们重要的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی