From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

تیر خلاص آل سعود برخودش !

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

بر خلاف اخبار منتشره، این آل سعود بود که اعدام شد! ولی به دلیل شدت توهمات ذهنی مسئولان بین المللی، کسی نیست آن را جمع کند! همین توهمات بین المللی چند جانبه است که: تاکنون باعث ماندگاری آل سعود شده است. زیرا آل سعود مادر اسرائیل و پدر انگلیس، و پدر خوانده آمریکا است. همانطور که کسی تصور فرو پاشی برای اسرائیل یا: انگلیس و آمریکا را ندارد، به طریق اولی تصور فروپاشی برای آل سعود نیز، دور از ذهن می باشد و: شاید اصلا به ذهن کسی خطور نکند.

زیرا که استکبار جهانی براساس: تخریب و شستشوی ذهنی جهانیان شکل گرفته و دوام آورده است . یکی از این تخریب ها، بدبین ساختن اقوام نسبت به یکدیگر است. کسانی که سالیان سال از زمان حکومت کورش کبیر و: اردشیر بابکان و داریوش بزرگ، زیر نام خدای واحد هزاران سال دوستانه باهم زندگی کردند، در عرض چند سال دشمن خونی یک دیگر شده و: تمام کوشش خود را برای از بین بردن: همکیشان یا همسایگان خود بکار گرفتند.

این سیاست از زمان چرچیل و: حضور استالین و روزولت در ایران شکل گرفت. آن ها تهران را پل پیروزی نام گذاشتند، زیرا به راز وحدت جهانیان پی برده بودند. تهران و ری، شهر باستانی همیشه عامل وحدت و دوستی بوده است. و با اینکه پایتخت ایران هر از چند گاهی به شهر های مختلف می رفت، ولی همگی از ری الهام می گرفتند و: به مرکز جهان توجه می نمودند. دقت در جهات اصلی چهار گانه: شمال و جنوب و شرق و غرب نشان می دهد: مرکز این جهات، شهرستان ری است. و این مرکزیت هنوز مخدوش نشده است.

وقتی می گوییم غربی ها، منظور مان تمام کشورها و شهر هایی است که در: غرب شهر ری قرار دارند! و همینطور شمال و شرق و جنوب! و این مرکزیت مورد هجوم انگلیس، یعنی چرچیل واقع شد و قرار شد: با مدار گرینویچ، دنیا به یک تقسیم بندی جدید برسد! ولی موفق نشد و جا نیافتاد. چرچیل نقشه دیگری کشید، و آن تولید مرز بود! وی در حالت مستی، کشوربزرگ حوزه تمدنی ایران را، به صد ها کشور تقسیم کرد. حتی مشهور است که مستی او: به قدری بود که مرزها را مستقیم نمی توانست بکشد! و دنیا روی همان مرزهای: زیکزاکی و کج و معوج روی کاغذ خطی چرچیل تقسیم شد.

علت این کار هم این بود که می گفتند: تفرقه بیانداز و حکومت کن. و همه این کار به دستور و: راهنمایی لورنس عربستان و آل سعود ملعون بود. زیرا پس از تقسیم این کشورها، نوادگان آل سعود در تمام این کشورها، به پادشاهی برگزیده شدند و یا اینکه، باید با آن ها نسبت ایجاد می کردند تا حکومت نمایند.

اما ظهور انقلاب اسلامی، ندای وحدت را دوباره از حلقوم ری بیرون آورد، و مردم دنیا را به آن حوزه تمدنی پاک و بزرگ، فرا خواند و همه آن را اجابت کردند. و این خشم استکبار یعنی آل سعود را درپی داشت، زیرا سال ها کوشش او را به هدر می داد. لذا به عوامل خود :مرکب از دولت آمریکا و انگلیس و اسرائیل دستور داد: تا آنجا که می توانند لشکر کشی کنند، و مسلمان کشی راه بیاندازند. آل سعود هزینه تمام این لشکر کشی ها را، به تنهایی می داد واین اواخر که قیمت نفت، کاهش یافته بود مزدوران پولی او از او جدا شدند!

لذا آل سعود خود به تنهایی وارد گود شد، به یمن حمله کرد تا درسی به تمام جهانیان بدهد! اما تیر او در یمن به سنگ خورد، و خودش را نابود کرد. ناچار به درون خود برگشت، تا باصطلاح عوامل یمنی را در درون خودش از بین ببرد، و شیخ نمر را همراه چند نفر دیگر اعدام کرد. ولی غافل از انکه تیر خلاصی به خود زد. زیرا او که با حمله به یمن و کشتار حجاج ایرانی، دیگر وجهه بین المللی نداشت. امروز وجهه داخلی خود را هم از دست داد، و مردم قطیف و عوامیه و همه شهر های عربستان، یکپارچه مرگ بر آل سعود سر دادند. که به گفته امام خمینی ره : همین قول مرگ بر آل سعود، برای آن ها مرگ می اورد. همانطور که در مشهد الرضا، کنسولگری عربستان را به آتش کشیدند.

رصاصة الرحمة آل سعود من تلقاء نفسه

致命的一击·沙特对自己的!
相反的报道,阿尔 - 萨乌德,谁是执行!由于精神幻觉的国际官员的严重程度,但是,没有人去收集吧!这个国际多边幻想,到目前为止已沙特的耐用性。由于·沙特的母亲和父亲,以色列,英国和美国的养父。至于以色列或任何人想象英国的崩溃和美国那样,通过第一印象对沙特的坍塌的房子,是牵强的,也许不来任何人的心灵。
对于受全球傲慢:拆卸和清洗精神世界的形成和存活。之一破坏,悲观彼此相对。那些年居鲁士大帝和统治的:Ardashir和大流士,在神的千百年来生活在一起友好,在几年之内互相死敌的名字:尽一切努力消除:老乡或通过它的邻居。
因为丘吉尔这个政策,斯大林和罗斯福在伊朗的存在。德黑兰它被称为胜利桥,因为世界的团结之谜被发现。德黑兰和雷,古城一直是团结和友谊。虽然伊朗首都不定期到各个城市去,但都被雷和世界的中心关注的启发。在四个主要方向精度:北,南,东,西显示:中心的理由,市雷伊。而该中心已被扭曲。
当我们说西方,我们的意思是所有国家和城市在西方,有雷!除了北美,东亚和东南亚!而英国入侵的中心,丘吉尔是,它是:电路现在,世界将达到一个新的部门!但是失败了,不适合。丘吉尔画了另一个地图,它是边境!他喝醉了,伊朗最大的文化区,划分为上百个国家。即使知道他是喝醉了:这样的边界没能成行!而在边界的世界:在纸上曲折线,丘吉​​尔被划分。
这样做的原因是,说:分而治之。而这一切的遗志和技巧阿拉伯的劳伦斯和沙特人诅咒。由于国家的分区后,沙特在所有这些国家的后裔被选国王或你必须创建它,而不是规则。
但伊斯兰革命的到来,统一的声音再次带来了雷喉,和世界清洁和伟大文明的领域,打来电话,他们都听到了。而愤怒的嚣张气焰带领沙特,因为多年来,他的努力都是徒劳的。因此,他们的代理人:美国,英国和以色列的工具命令政府尽可能他们可以竞选,和穆斯林开始绘制。沙特成本的运动,是独此下旬,油价已经从他的雇佣兵倒下分离他的钱!
沙特的房子本身进入了战斗,也门,给一个教训整个世界!但他的射门打在岩石在也门,他摧毁。他回到了所谓的代理在也门毁灭自己,谢赫NIMR与执行其他几个人。但致命的一击她已经忘记了。因为他攻击也门和杀害伊朗朝圣者,任何其他国际形象。今天的形象已经失去了自己,和盖提夫和Al-awamiyah人民和沙特阿拉伯的所有城市,综合高呼打倒·沙特。据霍梅尼:沙特承诺的死亡,因为它带来死亡。由于礼萨在马什哈德,起火沙特领事馆。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی