From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

سرداران اخلاص و سرداران اختلاس

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

زندگی در میان اوهام و حقایق، چندان ساده هم نیست. که باید همیشه فکر کرد چه چیزی واقعیت است، و چه چیزی اوهام است؟ چند روزی است که در تهران وضعیت ضد داعش ایجاد شده، و هر نوع تهدید به بمب گذاری دروغ از آب در آمده. حالا باید پرسید این همه هزینه که واقعیت دارد، برای چه امری انجام شده که، واقعیت نداشته است و ریشه اینهمه تفاوت در کجاست؟

یکی از القاب شیطان بزرگ خناس است، یعنی با یکبار مذاکره و محکوم شدن عقب نشینی نمی کند، برمی گردد و دلایل جدیدی می اورد، تا مرز اوهام را وسعت دهد و شخص را در جایی پیاده کند، که بین اوهام و واقعیت را تشخیص ندهد، و براثر اصرار شیطان و خستگی خودش در دفاع، ناچار تسلیم شود و به وسوسه های شیطانی عمل کند. تفاوت بین سرداران اخلاص و: سرداران اختلاس هم از همین جا است.

در قضیه زنجانی هم می بینیم که: همه کسانی که به او کمک کردند، پیش خود می گفتند او یک سرباز است، و دستش از همه جا کوتاه است، پس کمکی بکنیم تا پس از اتمام دوران سربازی، بیکار نباشد وبتواند در امدی داشته باشد. و این نیت خیر خواهانه، از همان زمان دکتر نوربخش آغاز می شود. بابک زنجانی هم این کمک ها را در همین راستا ارزیابی می کند، و با خود می گوید با فروش دلار در بازار آزاد، هم به اقتصاد ایران کمک می کند و هم به زندگی شخصی اش .

حتی وقتی از همه سرداران اخلاص هم کمک می خواهد، با خلوص تمام و برای بن بست شکنی در اقتصاد، به او کمک می کنند. روزی که وزارت نفت دید در تحریم است، اعلام کرد هرکس بتواند نفت را بفروشد و: تحریم را دور بزند، ما به او نفت می دهیم. همه این کار ها از روی اخلاص بود، کمک به کشور برای رهایی از تحریم حساب می شد. ولی یکجا این دو عوض شدند! جایی که برق دلار ها چشم ها را کور کرد، و کمک های الهی به خودکامگی تعبیر شد. ودلار ها بجای اینکه روانه خزانه دولت و بیت المال بشود، روانه حساب های شخصی شد.

  البته اینهم مهم نبود، زیرا در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی، این کار ها سابقه دارد. چه در زمانی که ایران در تحریم تسلیحاتی بود، و پول ها به حساب شخصی افراد واریز می شد، تا بتوانند سلاح خریداری کنند. و چه در زمانی که برای خرید دارو، و کالاهای اساسی هم باید از حساب شخصی استفاده می شد. اما خناس اینجا هم دست بر نمی داشت.

اگر پول بیت المال دو روز بیشتر، در حساب آن ها می ماند، دولت که ضرر نمی کرد! ولی سود این دو روز برای دلال، میتوانست زمین تا اسمان فرق کند. گاهی هم حساب به حساب کردن آن، باعث می شد تا افراد بتوانند حتی گرین کارت آمریکا راهم دریافت کنند، و شهروند آمریکا یا اروپا هم بشوند! ولی اینهم بد نبود! بالاخره کسی که کنار رودخانه میرود، باید آمادگی خیس شدن هم داشته باشد. واگر دلالی که میلیاردها دلار سلاح، یا تجهیزات می خرد به نان شب محتاج باشد، که دشمن با یک نان شب او را فریب می دهد.

و این بود که دریافت درصد ها هم توجیه می شد. شرکت هایی که مایل بودند به خریداران خود، اشانتیون بدهند و مبالغی را بدون دردسر به: حساب های شخصی مسئول خرید واریز نمایند. می بینیم که شیطان را از هر در که بیرون می کنید، از در دیگری وارد می شود. و شما باید برای این جنگ هزار تو آماده باشید. هرجا قافیه را ببازید، از سردار اخلاص بودن خلاص می شوید، و به سرداران اختلاس می پیوندید.

نکته مهم همین جا است: مال دیگران را مال خود ندانیم، بلکه امانت الهی بدانیم در نزد خودمان. دست به آن نزنیم و حتی یک لحظه برای آن نقشه نکشیم. آیا این امر ساده ای است؟ وقتی همه امکانات اختلاس آماده است، یعنی پول کلان در دست شما است، و دولت رسید یا امکان باز پس گیری آن را ندارد، اینجا، وجدان شما بر رسید دولتی غلبه می کند یا نه؟

آیا خرید تجهیزات جدید به بهانه: حملات نامرئی داعش، می تواند از این دست باشد؟ آیا ایجاد جنگ روانی از طرف داعش است، یا یک عده از افراد داخلی ؟ باید تمام سایت ها یا افرادی که در توسعه نا امنی دست دارند، دستگیر شوند زیرا آن ها هستند که: به هر دلیل فضا را امنیتی می کنند، تا امنیت فضا را از بین ببرند.


commanders and officers sincerely embezzlement

指挥官和官员贪污真诚的区别
其中妄想和生活的事实,并非如此简单。你应该经常思考什么是现实,什么是幻觉?在反对伊斯兰国家德黑兰几天已创建,以及任何炸弹威胁趴在水中。现在,我们可能会问,难道这一切的成本,这是真的,什么是做是不正确的,是所有这些差异的根源在哪里?
Khnas是大魔头的标题之一,该语句将没有退路的单一谈判,收益并带来了新的理由边境地区的率性和一只脚的地方,不幻想和现实之间的区别,并且由于他的坚持捍卫魔鬼和疲劳,不得不屈服于诱惑和邪恶的行为。真诚和指挥官贪污的指挥官之间的区别也在于此。
在赞詹的情况下,看到所有那些谁帮助他,他对自己说的是一个军人,他是短无处不在,那么军事援助的时间后这样做,失业和有收入是。而慈善的本意,因为医生Noorbakhsh开始。 Zanjani也有助于在这方面,评价,并表示要抛售美元在公开市场上,以帮助经济复苏,以及他的个人生活。
即使众将也将有助于真诚,纯洁和所有打破经济僵局,帮助她。一旦制裁部的观点,说任何人都可以卖石油禁运旁路,我们给他我们的石油。所有这些工作是爱心,帮助该国逃避制裁进行了审议。但是,这两个曾经被替换!在电力美元蒙蔽的眼睛,和帮助神被视为独裁。美元和改为发送到国库,国库,被送到个人账户。
  
这并不重要,但因为伊斯兰革命后,它有一个记录。什么是当时伊朗的武器禁运,而这笔钱被存入个人账户,购买武器。而当你买药和基本商品的个人账户已被使用。但在这里Khnas没有就此止步。
如果公共资金的两天,他们仍然在考虑中,政府并没有输!但对于经销商这两天的好处可能因地球上的天堂。有时,它占渲染人们甚至不能让我的绿卡美国,并且是美国或欧洲的公民!但是,太糟糕了!有人谁去河边,也应准备弄湿。如果数十亿美元的经纪武器装备购买面包的需要是,他欺骗了敌人的晚宴。
并且是两者的获得者是有道理的。公司希望买家在他们的Ashantyvn无忧的基金:做实个人账户的购房定金。我们看到,魔鬼不会得到任何的说了出来,另一个用武之地。而且你必须为这场战争数千你准备。任何地方韵减肥,摆脱了一般的诚意,并加入贪污的船长。
这里最重要的是:我们并不拥有他人的财产,但上帝,我们之间靠自己。它挑起来杀死甚至一个时刻到地图。是不是很简单?当一切准备就绪贪污,大资金是在你的手中,并达到国家或夺回它,在这里,是你的良心克服政府与否的可能性?
攻击ISIS无形的借口,不要购买新设备才能实现这一目标?它是伊斯兰国家的心理战,或者一群当地百姓?对所有网站或那些发展是不安全的,因为他们被发现无论出于何种原因,都空安全,太空安全和破坏。

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی