From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

میلیارد ها تیتر در یک ثانیه!

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

رسانه های غربی فکر می کنند: فقط خودشان هستند که میتوانند تیتر درست کنند! ولی باید بدانند که هر رسانه ای، برای خود شورای تیتر دارد که: از میان هزاران تیتر یکی را انتخاب می کند، تا برای یک خبر در نظر بگیرد. آن هزاران تیتر هم در ذهن تولید کنندگان تیتر، نمی میرند بلکه زنده هستند، و به رسانه های کوچکتر منتقل می شوند. و اگر روند کوچک شدن رسانه ها را پی گیری کنیم، می بینیم در هر ثانیه میلیارد ها تیتر و سو تیتر داریم، که در ذهن ها وجود دارد، و آماده تولد در یکی از رسانه های جهان است.

    اگر هرم تیتر را در نظر بگیریم، معمولا در یک دوره مشخص زمانی مانند یک روز، یا یک هفته یک تیتر است که برجسته می شود. ولی این به معنی آن نیست که تیترهای دیگری وجود ندارد. در همین پیاده روی اربعین حسینی، همه به فکر تیتر بودند! از هرکس می پرسیدی: جواب روشنی داشت و برای آن زحمت هم کشیده بود. البته در قاعده هرم، تیتر هایی وجود دارند که هرگز، فرصت متولد شدن هم پیدا نکردند. یعنی کسی از آن ها سوال نکرد و آن ها هم، کسی را پیدا نکردند تا مطرح نمایند.

    تیتر به معنی شعار هم می شود. شعار هم در مفهوم زیر تعریف می شود: بیان هدف با کوتاهترین جمله. کوتاهترین جمله جهان که به عنوان شعار انتخاب شده، همان الله اکبر است یعنی در دو کلمه، بالاترین اهداف بیان شده: خداوند برتر از هرچیزی است که تصور شود. برتری سیاسی و اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی همه متعلق به خدا است. حتی فیزیک طرح این شعار، ترس از دیگران را ازبین می برد، و با ادای این جمله نفس عمیقی کشیده می شود، و آرامش به دل ها بر می گردد.

البته تیتر ها یا شعار های دیگری هم وجود دارد، یعنی شاید بتوان گفت به تعداد همه انسان ها، شعار یا تیتر وجود دارد. این تیتر ها هم میلیاردی هستند، یعنی هر انسانی فقط برای زندگی کلی خود، شعار یا تیتر ندارد بلکه هر روز و: برای هرکس که می بیند یا می شنود تیتر دارد. و این لازمه اش شنیدن یا دیدن همه آن ها است، و برای این کار ما باید به رسانه احترام بگذاریم. آن هم نه فقط به رسانه هایی که تیترهای جهانی را اعلام می کنند، بلکه حتی قلب یک کودک معلول که: از مادر یا پرستار خود شکایت، یا تشکر می کند یک رسانه است.

   رسانه فقط روزنامه و کتاب یا سینما و سریال و شیکه های حبری نیستند، هر کانالی که بتواند پیامی را از خود عبور دهد، یک رسانه است. اینکه ما بگوییم فقط سینما رسانه است، و برای مرگ آن گریه کنیم، درست نیست. یا بگوییم کتاب رسانه است، و همه فقط باید کتاب بخوانند! این محصور شدن در زمان اختراع کتاب و: یخ زدن در گذشته است . امروز فقط 30میلیون ایرانی در تلگرام عضو هستند، که هرکدام یک کتاب هستند و:کسی باید آن ها بخواند.

امروز 120میلیون خط تلفن، در یک کشور 80میلیونی وجود دارد. و همه آن ها حرفهایی دارند که باید شنیده شود. اگر سلام دادن مستحب و: جواب سلام واجب است، تلفن زدن مستحب ولی گوشی برداشتن واجب است! کسی که به شما زنگ می زند، یا پیامک می فرستد، حتما کار واجبی دارد. و بی توجهی به این امر حرام است، مخصوصا اگر تلفن زننده، ازشما طلبکار هم باشد که: دستور پیامبر است که اگر حتی، در نماز هم باشی باید نماز را بشکنی!

حال چه شده که دستگاه قضا، همه موبایل ها را می گیرد! یا برخی سایت ها فیلتر می شود، و یا رسانه ملی می گوید: اگر می خواهید تمرکز کنید، تلفن های همراه از دسترس خارج کنید. آیا انها خودشان هم، اگر با کسی کار داشته باشند، دوست دارند در دسترس نباشد؟ بنا براین فرزند زمان خود باشیم، و از انحرافات جزئی نهراسیم، زیرا که سیل بنیان کن رسانه آن ها را، چون کاهی به هوا خواهد فرستاد.

  قانون کلی است که فرهنگ مسلط، همه ابزار ها را در اختیار خواهد گرفت. یعنی اگر کسانی ابزار هایی بسازند، که بخواهند بر ضد بشریت استفاده کنند، خداوند مامورانی دارد که: آن ها را متنبه می کند. مثلا می بینیم پدر بمب اتمی، بعد از انفجار هیرو شیما، دوباره به انجیل بر می گردد! و از اختراع خود اعلام برائت می کند، و جایزه صلح بنام ایشان می شود!


درآمد تیم‌ها از لیگ قهرمانان اروپا چگونه است؟

十亿标题在第二!
西方媒体只属于自己的认为标题不能修复!但你要知道,每一个媒体,标题为:其中数以千计的标题中进行选择,以审议该报告。成千上万的心中厂家头条标题,没有死,而是活的,并转移到更小的网点。而如果按照媒体萎缩的趋势,我们看到每一个二手十亿标题和标题,我们都在心中,并准备出生了世界媒体之一。
    
如果我们考虑到金字塔的标题,一般时间,如一天或一周高亮显示标题在指定期限内。但是,这并不意味着就没有其他的头条新闻。四十侯赛因走,都是关于标题!男人还想要一个明确的答案,这是刻意拉到一起。当然,在金字塔的底部,有头条新闻,从来没有找到机会就要诞生了。这意味着,他们中的一个没有质疑过它,没发现任何人提出的。
    
指本头条口号。口号中定义的意义:在最短的句子的明确目的。其中包括世界上最短的选择为真主阿克巴尔的座右铭,在两个词,最高的既​​定目标:相信上帝是高于一切。政治霸权与经济,社会,文化和一切属于上帝。即使物理工程这个口号,消除别人的恐惧,并断言深呼吸,平静的回到了心脏。
当然还有其他的标题或口号,或者指望所有的人,有一个口号或标题。头条新闻甚至数十亿每一个人,只为你的整体寿命,口号或标题,而且每天都和大家谁看到或听到的称号。这就需要听到或看到所有的人,为此,我们需要尊重媒体。不只是媒体,与全球的头条新闻,但残疾儿童的心脏,母亲或护士的投诉,或拜媒体。
   
只有报纸,书籍或电影,并连续,和网络媒体都没有Hbry,每个通道能够把信息传递,一个网上平台。我们只说电影媒体,以及它的死亡哭,是不正确的。或者告诉媒体书,一切只是要读!书的本发明的封闭件:在过去的冷冻。如今只有3000万伊朗人成员电报,各有一本书,有人要读它。
今天,80亿人没有一个国家1.2亿条电话线。和所有需要的东西被听到。如果行礼,并建议:你好问题是强制性的,强制性的要求,但有必要删除手机!来电谁你或发送短信,就必须脱毛的工作。注意力不集中到这件事情是禁止的,特别是如果手机讨厌,那是你的债权人,先知,即使在祷告的时候,你应该打破的祈祷!
什么是司法系统,所有的手机都可以!或者一些网站被过滤掉,并在全国性媒体说,如果你要专注于,手机遥不可及。难道他们自己,如果他们没有工作,热爱干脆?所以,当我们的儿子,小偏差害怕,因为媒体现在他们的防洪基础上,将送秸秆到空气中。
  
一般的规律是,主流文化,所有的工具将提供。这意味着,如果这些工具来构建,他们希望用危害人类,上帝有代理商,将警告他们。例如,我们看到了原子弹之父,广岛爆炸后,又回到了圣经!而本文中的发明,并应被称为和平奖!

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی