From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مدیریت فوق علمی: امام حسین ع

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

اداره حداقل 36 میلیون جمعیت، در یک محدوده زمانی  و مکانی، از عهده هیچ مدیریت علمی بر نمی آید. زیرا علم مدیریت فقط برای اداره بنگاه های اقتصادی و بازرگانی ، صنعتی یا تولیدی با حداکثر جمعیت دو یا سه رقمی طراحی شده، و مدیریت سنگین یا فوق سنگین را نپذیرفته، و اصلا برایش قابل درک نیست! برخی آن را یک مدیریت کاریزماتیک، برخی نیز آن را هنر و فن تعبیر کرده اند، و برخی نیز مدیریت جهانی را فقط: به انتهای تاریخ حواله کرده اند که، کسی تا آن موقع زنده نماند تا ببیند: این ها راست می گویند یا خیر!

در عمل نیز مدیریت های کلان، به عهده تصادف گذاشته می شود. و البته برخی ها بازخورد سیستمی گفته اند، برخی ها هم قضا و قدر و خیلی فناتیک تر ها، معتقدند که اصلا نباید راجع به آن فکر کرد، و خودش می آید و درست می شود! مثلا در مدیریت دو میلیونی حجاج می بینیم که: سیاستمداران سعودی آن را به: قضا و قدر تعبیر می کنند و ایران را، به تسلیم در برابر قضای الهی توصیه می نمایند.

یا در را هپیمایی های میلیونی در غرب، تئوری مدیران بر مدیریت جنایی و: نفی و یا حذف این نوع مدیریت ها است. و لذا می بینیم تا اعلام راهپیمایی یا تظاهرات می شود، میلیون ها پلیس را روانه خیابان می کنند که: ماموریت آن ها فقط پراکنده کردن افراد است، و آن ها هم به زور اسلحه مشقی و واقعی، مردم را می ترسانند تا خیابان ها را ترک کنند. و اگر ترک نکردند، تنها راه باقی مانده کشتن یا زندانی کردن آن ها، مانند جنایتکاران است.

در واقع مدیریت علمی در برابر مدیریت: سنگین و فوق سنگین یا دچار شگفتی می شود، و یا از آن می ترسد. و راهپیمایی اربعین هردو جنبه را داشت : دوستان و هواداران این همایش عظیم، شگفت انگیزی خود را ابراز داشتند. دشمنان نیز از ترس خود، حتی منکر آن شدند! و از نقل و انتقال عکس یا خبر ان جلوگیری کردند، با اینکه راجع به نحوه: غذا دادن به سگ ها و خوک ها، ساعت ها فیلم های اموزشی و غیره پخش می کنند!

مدیریت جمعیت 36میلیونی در کمال ارامش، نشان از ظرفیت بالای این نوع مدیریت، برای اداره دنیا دارد. و ثابت می کند در این نوع مدیریت، هیچ کس از قلم نمی افتد. همانطور که در جمعیت 36میلیونی، که حتی از جمعیت 90درصد کشورهای دنیا، بیشتر است یک نفر گرسنه یا بی مکان نبود. مواد خوراکی از آنچنان فراوانی کمی و کیفی بر خوردار بود که، زائران در انتخاب آن دچار تردید می شدند. در حالیکه همین یک مشکل را هیچ سازمان رسمی، و مدیریت کلان جهانی نمی تواند تضمین کند.

   البته نقش دولت های ایران و عراق، در اداره آن قابل تامل است، ولی بودجه ای که صرف این پذیرایی شد، دهها برابر بودجه جاری و عمرانی این دو کشور است. چه رسد به هزینه های حمل و نقل، که معمولا تمام هزینه های آن چند برابر: روز های معمولی شده بود. مثلا کرایه اتوبوس تهران تا مهران 32است، ولی در این روزها 100معمولی ترین آن ها بود. و دولت ها اگر ادعای مدیریت این تشکل را دارند، حداقل در این یک مورد به زائران، بیش از سه برابر اجحاف کرده اند، که نتوانستند کنترلی حتی بر قیمت ها داشته باشند.

در واقع مدیریت رسمی و دولتی، از اداره آن کنار گذاشته شد. زیرا آن ها طرفدار جمعیتی کم و آرام، و در حد ظرفیت حمل و نقل خودشان می باشند. اما تنها کسی که از این جمعیت نمی ترسد، و از زیاد شدن آن ها خوشحال تر هم می شود، امام حسین ع و ائمه معصومین هستند. شاید در ظاهر چاقوی جراحی: دانشمندان غلوم مدیریت، قدرت و توانایی دیدن این مدیریت را نداشته باشند، ولی واقعیتی است که وجود دارد:

 http://www.chamran.org/old/Books/ensanvakhoda4.htm

در این جمعیت 36میلیونی، یک فقره دزدی یا خیانت و جنایت انجام نشد، با اینکه بالاترین سرعت ها را، در حمل و نقل داشتند یک فقره تصادف دیده نشد. همه با هم درکنار یکدیگر، به امید توجه خاص امام حسین ع، نظم و انضباط را رعایت می کردند، و هرجا مشکلی پیش می آمد، با یک صلوات ختم به خیر می شد! و همه مردم با تمام اختلاف زبانی که داشتند، این مفاهیم را درک می کردند.

.«روابط فرهنگی ایران و عرب»

伊玛目侯赛因由于这种管理
办公室至少有36万人,在一系列的时间和空间,从科学管理不能做任何事情。因为科学只是来管理企业管理和商业,工业或制造业具有两个或三个数字的最大设计,重或超重的管理拒绝了,并没有理解他!有人称之为一个有魅力的管理,有些人把它理解为艺术和技术,以及一些全球管理只为有转移日期,谁在那之前没能活着看到:他们说的是真话还是不行。
在实践中,战略管理,把事故。当然,有些人所说的反馈系统,一些相同的命运和更狂热,我不应该考虑这个问题,他就来正确的了!例如,在两百万朝圣者的管理地看到,政治家阿拉伯之:缘分解释和伊朗,臣服于神会推荐。
Hpymayy或数以百万计在西方,刑事和行政的管理理论:这种类型的管理被取消或删除。因此,我们看到示威或抗议是宣布数以百万计的街头警察,他们的任务就是驱散民众,他们枪尖假冒真,被恐吓的人上街离开。如果他们没有离开,剩下的唯一办法杀死或监禁他们像罪犯。
事实上,科学的管理来管理:是重型和超重型或惊讶,或害怕。而这两方面的三月四十:这个伟大的会议的朋友和球迷,表达了他的奇妙。他们害怕的敌人,他们甚至否认!和图片或新闻的转移抑制,而在路上:饲养狗和猪,教学视频等,他们可以玩上好几个小时!
3600万管理和平居民,结果显示这种类型的管理运行全球高容量。而在这种类型的管理证明,没有笔也就无从谈起。截至3600万人口,甚至90%的世界人口的,不止一个人是不是饿了或无家可归。这种食品的质量和数量的频率非常出色,被选择的朝圣者对此表示怀疑。虽然这是一个问题没有正式的组织,和管理可以保证全局宏。
   
伊朗和伊拉克政府的作用,显着跑,但预算花在接待,十倍于目前的预算两国和发展。更别说运输的成本,这是通常都是它的成本,每日数次正常。例如,迈赫兰德黑兰公交车票价是32,但在那些日子里,这是最正常的100。如果政府声称,该协会的管理,至少在这一个案件的朝圣者,超过三次的滥用,它竟没有对价格的控制。
事实上,国家行政机关,其被免职。因为是小而安静的人群的球迷,和自己的运输能力。但是,只有一个人谁不害怕这个群体,而其中很大一部分会更加快乐,伊玛目侯赛因和伊玛目。也许手术刀:科学家Ghlvm管理,电源管理,并看到这个没这个能力,但实际情况是存在的:
 
在3600万这个人群,一算叛国罪和盗窃重罪与否,用最快的速度,传输还没有看到事故的罪名。总之,一起,在伊玛目侯赛因特别注意,纪律,尊重,希望,和那里的问题是,这是一个不错的结局我!而所有的人在语言中的所有分歧,他们了解这些概念。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی