From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

گلویی که باید فشرده شود

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

به نظر می رسد اقتصاد دانان و: نفتی های ایران و اوپک زورشان به عربستان نمی رسد، و او تنهایی بر اریکه قدرت سوار است، و هرکاری دلش می خواهد می کند! افزایش تولید به بالاتر از سهمیه تعیین شده، اولین و ساده ترین خیانت های ان به اعضا می باشد، و می بینیم با حرکت های نسنجیده باز هم، قیمت نفت را کاهش داد. کسی که اصلا عقل ندارد، صحبت از منطق کردن با او بی فایده است. ساده ترین اصل اقتصادی می گوید: برای افزایش بها، باید عرضه را کم کرد و: این مردان وحشی شمشیر و زن و شراب، که این را نمی فهمند! شما چطور می خواهید دور یک میز با آنان مذاکره کنید؟

تاریخ جنایت های آل سعود نشان می دهد که: آن ها فقط زبان شمشیر را می فهمند، لذا تا موقعی که زور بالای سرشان نباشد، به هیچ وجه به هیچ قانونی پایبند نیستند! زیرا خود را فراتر و قدیس تر از قانون می دانند. کسانی که در کشورشان حقوق اولیه بشر رعایت نمی شود، رئیس کمیسیون حقوق بشر بین الملل در سازمان ملل می شوند! و این هم برای ان ها کافی نیست، قطعنامه هم صادر می کنند! آن هایی که بویی از انتخابات و رای آزاد و: مردم سالاری نبرده اند، خود را مدعی العموم دنیا می دانند! آن وقت چطور باید به آن ها التماس کرد که: تولید نفت خود را پایین بیاورند تا: قیمت ها بالا رود و این، به نفع خودشان هم هست؟

این قوم صهیونیست مسلمان نما، برای ادم کشی های بیشتر داعش، نیاز به پول سریع و زیاد دارند. معلوم است که جهان بینی آن ها تا نوک بینی شان بیشتر نیست، و فقط فروش هرچه بیشتر و هنجار شکنی اوپکی را، افتخار خود می دانند. و این ها لایق این نیستند که به زبان آمار و ارقام علم و هنر، ادب و معرفت با آن ها صحبت کرد. اینهمه سال صحبت شده به کجا رسیده، جز اینکه از روی دست ما، دوستان ما را نشانه می روند؟

بهر حال به نظر می رسد، برای نجات نفت و اقتصاد ایران، و پایین آوردن میزان تولید، باید سردارانی چون قاسم سلیمانی پای به میدان بگذارند. تنها یک تهدید کوچک ایشان، باعث شد که راهپیمایی عظیم اربعین، بدون کوچکترین حادثه تروریستی برگزار شود، و چهل میلیون آدم در یک جا جمع شوند، و با خیال راحت دعا بخوانند. زیرا سردار گفته بود اگر: کم ترین خونی از بینی زائران بیاید، نماز صبح را در بقیع می خواند!

الان هم راه نجات اوپک همین است، باید این زبان نفهم های شکمباره را، با منطق جدید آشناتر کرد و: به آن ها فهماند که اگر دست از تخریب اقتصاد کشورهای اوپک برندارد، باید منتظر اصابت موشک به چاههای نفت خود باشد! اگر حتی از ایران نتوانند چنین حرفی بزند، لا اقل اجازه دهند یمن این کار را بکند. و یا به مردم بحرین اجازه: جهاد نفتی داده شود. حتی اگر مراجع اجازه دهند، مردم خود عربستان درس خوبی به آن ها خواهند داد.

فقط مشکل در این است که: رحما بینهم بد تفسیر شده! در جاییکه علمای وهابیت، زیر سایه آل سعود بدترین حملات را به: ائمه شیعه می کنند و چیز هایی که لایق خودشان است، به  معصومین نسبت می دهند، برخی  مراجع می گویند با آن ها مجادله نکنید! یا اگر مجادله می کنید به احسن وجه مجادله کنید! ان ها دستور علنی کشتار و قتل عام شیعه را می دهند، ولی رهبران شیعه دم از مذاکره منطقی، و گفتگوی بین المذاهب می زنند.

همینکه وهابیت را مذهب بدانند، این خودش هر مجتهدی را از درجه عادل بودن ساقط می کند! مردم نباید از این تایید کنندگان وهابیت، تقلید کنند و یا به سخنان آنان گوش بدهند.

اگر گلوی آل سعود در اوپک تحت فشار باشد، دنیا از وحشت و ترور خلاص می شود. به جای اینکه پول نفت تبدیل به گلوله و: مهمات شود به منبع مالی برای خرید نان و: گندم و سیر شدن گرسنگان تبدیل می شود. حداقل علما این کار را می توانند بکنند که: بگویند پول نفت مازاد بر سهمیه حرام ، خرید اسلحه با این پول ها هم حرام است! آیا از گفتن این جمله هم می ترسند؟ 


即必须按下颈部
看来经济学家和伊朗的石油和欧佩克他挣扎着到达沙特阿拉伯,他独自骑在电源,并执行他想什么!提高生产限额以上,第一和最简单的是由它的成员背叛,我们再次看到铤而走险,油价下跌。谁不介意跟她说话的逻辑是没有用的。最简单的经济学原理说来筹集资金,具有低供应和剑,女人和酒的野男人,他们不明白!围着一张桌子与他们你怎么谈判?
加入·沙特的罪行表明他们不懂艺术的唯一语言,只要力不是在他们之上,没有坚持任何法律!对于超出多圣人懂得法律。那些基本人权在他们的国家不尊重,联合国人权委员会的有关人权国际头部是!这是不够的,他们,他们发出的分辨率!这些谁没有自由选举和投票和民主都没有,认为自己是检察官的世界!那么应该怎样恳求,其石油产量以降低价格上升,这是他们自己的利益?
犹太复国主义的穆斯林面临的人,更多的伊斯兰谋杀,而且很多是需要钱快。事实证明,他们的世界观给小费更多,不仅仅是销售越来越规范破欧佩克,他们的荣誉。不配科学,艺术,文学和知识的这种语言的数字与他们交谈。凡在家里说这些年来,除了在我们的手中,我们的朋友将要签署?
然而,现在看来,以节省油和经济性,并降低生产水平,必须离开场地将军像卡西姆Soleimani。只有一小威胁他们,造成巨大的行军四十,没有丝毫的恐怖袭击事件的发生,四十万人都在一个地方,并安全地祈祷。因为指挥官曾表示,如果从朝圣者的鼻子最低血早上来祈祷霸气阅读!
欧佩克已经是出路,是不能Shkmbarh你的语言,熟悉新的逻辑:他们知道,如果不采取欧佩克成员国的破坏,油井应该会被击中!如果它甚至不能与伊朗对话,也门,至少让他们去做。或者到巴林的人:圣战是油。即使当局允许沙特阿拉伯人将是一个很好的教训给他们。
唯一的问题是Rehema被误解Bynhm!凡瓦哈比学者,在对沙特的袭击最严重的阴影:什叶派伊玛目和东西值得他们自己的无辜者相比,一些当局说,他们不争论!或者,如果争端的最好方式的争论!他们公开下令madhahib之间的杀害和屠杀什叶派穆斯林,但理性的讨论尾部的什叶派领导人,以及对话。
由于瓦哈比宗教,正义被推翻的每mujtahid的权利!人们不应该被认证的瓦哈比教派,复制或听他们的话。
如果沙特在欧佩克的喉咙是在压力下,摆脱恐怖的世界。油钱投入子弹,而不是:弹药的资金买面包和小麦和大蒜变成饥饿感。最小学者可以做的工作,他们说油钱超过定额非法的,买武器的钱也被禁止。你是说他们是害怕吗?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی