From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

پیاده روی به سوی بقیع

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

پحداقل کشور شیعه، در چهار گوشه مرو –سامرا و: نجف تامدینه است که مقبره ائمه شیعه را، در بر می گیرد و حداکثر آن، کل جهان است که ارثیه انبیا و: محل حکومت امام  مهدی عج می باشد. امروزه با پیاده روی اربعین ثابت شد که: حدود 51کشور اسلامی و غیر اسلامی در کربلا حضور دارند، و بر وحدت جهان زیر سایه مدیریت امام حسین ع اصرار دارند. البته ایران و عراق از مدیران برجسته این حرکت هستند: عراق به واسطه مهمان پذیری و زائر دوستی، ایران به واسطه پشتیبانی و حمایت.

   اما این، همه ی قصه نیست، امام حسین ع خودش در کربلا شهید شد، اما قصدش زیارت خانه خدا بود. زیرا به خاطر اینکه تروریست های داعش گونه آن زمان، قصد داشتند در مکه ایشان را ترور کنند، برای اینکه مکه مرکز ترور یست ها نشود، از آن جا خارج شد و حج را نیمه تمام گذاشت. یعنی اینکه باید خانه خدا نباید دست تروریست ها باشد و اگر بود باید پس گرفته شود. ولی هنوز کسی به این خواسته امام حسین توجه نکرده است، و وجود حاکمیت آل سعود، این را ثابت می کند.

براساس آخرین اطلاعات و آمار افشا شده، آل سعود با پرداخت هزینه های تروریست ها، در منطقه غرب اسیا به مرکز تربیت و اعزام تروریست به جهان تبدیل شده است. آمریکا اگر این را درست می فهمید، بعد از یازده سپتامبر باید به عربستان حمله می کرد! اما دلار های نفتی عقل را از سر همه برده بود. آن ها میدانستند که این حادثه از عربستان سعودی هدایت می شود، ولی به افغانستان و به عراق حمله کردند!

هنوز هم هستند کسانی که: دلار های کثیف عربستان آن ها را از دیدن واقعیت کور می کند. و بجای بریدن ریشه، به قطع نمایشی شاخه ها و: دادن ادرس های غلط مشغول هستند. اما از آن ها انتظاری نیست، زیرا که بنده دنیا هستند و عاشق دلار، برای مشتی دلار آدم می کشند. اصلا محله نیویورکی ها برای این کار بوده! ولی فرق ان ها با عربستان در این است که: ان ها دوره ادم کشی می بینند، ولی ال سعود دوره ادم کشی می دهد! شاید اصلا پایه گذار ادم کشی برای پول، همین ال سعود بودند زیرا قبل از نفت، درامد ان ها از ادم کشی و قتل و غارت بود. بعد از پیدا شدن نفت، دست و وروی خود راشستند و: لباس سفید هم پوشیدند و شغل شریف شان را، به انگلیس و امریکا واگذار نمودند.

اما تعجب ما از آن هایی است که به فکر آخرت هستند، آنها دیگر به صد هزار تویوتای اهدایی دولت کویت، یا موشک های تحویلی اسرائیل فکر نمی کنند، بلکه می خواهند سوار بر ارابه های خدایان شوند، و بر بال فرشتگان پرواز کنند! و روسفید باشند. اینها چرا دست از دامن آل سعود بر نمی دارند؟ حتی اگر باور کنند که آل سعود، مردم یمن را به کشتن داده و یا: اگر کمی فکر کنند این آل سعود است که: مردم بحرین را در خانه خودشان می کشد، می روند زانو می زنند و خواهش می کنند که این کار ها را نکند!

یا اصلا می گویند این ها شایعه است! و آل سعود نباید کاری بکند که به شایعه ها دامن بزند. حتی اگر بدانند که شیخ نمر فقط یک روحانی است، نه خارجی و نه مسلح است، فقط حرف می زند باز هم می گویند: ما از آل سعود خواهش می کنیم: که او را اعدام نکند؟ یعنی دستگیری و زندانی کردن ، محاکمه کردن او اشکالی نداشت، و اعتراضی هم لازم نبود! حالا که ما شما اصرار دارید، از آنها خواهش می کنیم جلوی این اعدام را بگیرند.

این ها کم نیستند والا، الان بجای پیاده روی به کربلا، باید پیاده روی به بقیع و یا خانه خدا انجام می شد. زیارت امام حسین در کل مستحب است، ولی زیارت خانه خدا واجب است. لذا این پیام آخر به مسلمان جهان است، که فکری به حال بازسازی بقیه بکنید، و جلوی ساخت وساز های بی رویه اطراف خانه خدا را بگیرید، بگذارید مردم به زیارت حانه خدا بیایند. اگر فقط 36 میلیون به کربلا رفتند، بیش از آن باید به خانه خدا بروند و :حج تمتع ادا کنند. چه کسی باعث شده تا مشتری خانه خدا کم شود؟

ای مردم شیعه شرق عربستان، بر شما است روز شهادت امام صادق علیه السلام، پیاده روی مسالمت آمیز خود را، برای زیارت شیخ الائمه امام صادق، که مورد تایید تمامی فرقه ها بجز وهابیت است، آغاز کنید. 


Marchez jusqu'à la Baqi

步行到八旗
至少什叶派国家,在四角玛丽-Samra和纳杰夫什叶派伊玛目Tamdynh墓,占据了整个世界的先知的遗产和位置,是伊玛目马赫迪。如今,引进四十证明,约​​51伊斯兰和非伊斯兰国家都存在于卡尔巴拉,并坚持世界在伊玛目侯赛因的管理的统一。当然,伊朗和伊拉克是伊拉克的朝圣者的热情好客和友好,由伊朗支持的领先经理。
   
然而,并非所有的故事,伊玛目侯赛因圣地卡尔巴拉成为烈士本人,而是他的意图是宗教仪式。因为由于时间恐怖分子,试图暗杀他在麦加,为二十,而不是麦加,在那里被拆除,留下未完成的朝圣者的谋杀。这意味着神的房子不应该是恐怖分子,是否应该撤销。但是,没有人不重视伊玛目侯赛因的要求,和·沙特的统治,证明了这一点。
根据最新的信息和统计信息已经披露,沙特费恐怖分子,训练和部署在西亚世界的恐怖分子。美国会知道,如果这是真的,经过十一年九月袭击是沙特!但美元继续全部有理由油。他们知道,这件事从沙特阿拉伯驱动,但在阿富汗和伊拉克的袭击!
还有那些肮脏的美元沙特他们看到盲人的现实。而不是切根和,削减分支机构和代表:错误的地址都很忙。但不要指望它,因为我爱世界,美元,杀了几个美元。这是所有纽约人社区!但不同的是沙特阿拉伯是:谋杀他们看,但是·沙特的谋杀!也许谋杀钱的创始人,因为·沙特是石油之前,他们的收入是来自杀人,谋杀和掠夺。石油,你的手和脸,Rashstnd后发现:这两个都穿着白色的衣服,他们崇高的职业,被委派到英国和美国。
但是,这些谁正在考虑在今后的惊喜,他们捐了十万丰田科威特,以色列或导弹运载不觉得,但他们骑在神的战车,和天使的翅膀上飞翔!他们无罪释放。为什么不是这些裙子沙特?即使你相信,沙特,也门杀,或者有些人认为沙特是巴林人在自己家中接受他们的膝盖和乞求去它不!
还是不说这是谣言!而沙特人不应该做任何挑衅的传言。即使他们知道,只有神职人员谢赫NIMR不是外部,但没有武器,仍然只会说地说:我们要求沙特的家,他不执行?逮捕和监禁,对他的审判是罚款,而抗议是没有必要的!现在我们已经你坚持,我们会要求执行停止。
这些都不是罕见的,崇高的,现在,而不是走到卡尔巴拉,应该走霸气已完成或神的殿。伊玛目侯赛因神社的总建议,但不是强制性的宗教仪式。因此,这最后一条消息向穆斯林世界,它会做大脑的其他部分正在重建,并围绕神的殿乱施工,请让市民前来参观禅师神。如果只有36万元拍得卡尔巴拉,更多的是应该去神的殿:他们执行朝觐。谁导致了较低的客户是上帝的房子?
东沙特的什叶派人,是伊玛目萨迪克,宁静的散步,殉难前往伊玛目萨迪克谢赫alaeme,经除瓦哈比主义所有派别的日期,开始。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی