From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

سبنما مرده ای که با ارزش است!

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

هنر هفتم مرده ای است که چوب حراج به آن زده اند، و به هر قیمتی می خواهند آن را زنده نشان بدهند، وسودش را ببرند. در گذشته با آمدن سینما، شش هنر قبلی کنار گذاشته شد و: کسی برای آن ها دلسوزی نکرد! و سینما با قدرت تمام گفت: همه شما باید در من ادغام شوید نت زنده بمانید! و تنها هنری باقی ماند که: خود را نوکر سینما کرد! از تئاتر و نقاشی و خط وتجسمی و موسیقی، تنها چیزی باقی ماند که به درد سینما می خورد و: الباقی به زباله دان تاریخ فرستاده شد!

البته سازمان های دولتی به نام میراث فرهنگی و هنری، در کشورها و زیر نظر یونسکو تشکیل شد، تا کار آن ها آمپول تقویتی زدن به یک جسم مردنی را تجربه کند. اما آنها فقط می توانستند هنر هایی را زنده کنند، که بودجه کلان نخواهد و یا اینکه، بودجه برای آن تصویب شده باشد! و به این وسیله هنر های سنتی درست شد، و خودش بجای اینکه: یار شاطر باشد بار خاطر شد. در حالیکه قاچاقچیان سود های میلیاردی می بردند، ولی دولت ها برعکس، میلیاردها هزینه می کرد تا آن را از: دستبرد قاچاقچیان دور نگهدارند، بعد هم میلیاردها خرج می کردند تا آن را حفظ یا مرمت و یا ترویج مجدد کند. و این باب شدن موزه داری بود.

حالا خود سینما به چنین سرنوشتی دچار شده: و به موزه داری پیوسته است. او در برابر هنر هشتم یا دنیای مجازی، رنگ باخته است و اگر سوبسید ها و کمک مالی دولت نباشد، به بدترین وضع زندگی دچار می شود. صندوق هنرمندان نمونه کمک مالی دولت است، که حتی به زور می تواند حقوق بازنشستگی برای تعدادی از هنرمندان تهیه کند، تا آن ها از بیکاری و نداشتن درامد کم، در امان باشند. سینما ها اکثرا خرابه شده و هیچکس مایل به احداث یا تعمیر آن نیست، و کسی هم برای تماشای فیلم نمی رود!

مردم می گویند: وقتی در خانه خود و درکنار دوستان، یا خانواده دراز کش و نشسته می توانیم: فیلم را ببینیم و هروقت خوشمان نیامد، بزنیم کانال دیگر! چه مرضی است که ساعت ها، در این ترافیک اسیر بشویم و بعد هم، در صف بلیط بایستیم و چند برابر قیمت: سی دی را هم خرج خوراکی و تنقلات بکنیم، که می خواهیم یک فیلم ببینیم! لذا می بینیم دنیای دیجیتال، دنیایی از تنبلی برای مردم، به ارمغان آورده بطوریکه شخص می تواند حتی در موبایل خود، روز آمد ترین فیلم ها را ببیند!

دنیای چاپ و گرافیک و روزنامه و.. هم همینطور است، امروز داد ناشران در امده! مدیر انتشارات معاصر می گوید: فقط یکی از کتاب های محمود دولت آبادی را 220سایت، دانلود کرده و برای فروش گذاشته. یا یکی دیگر از کتاب های مرجع او را، دانشگاه پیام نور پی دی اف کرده و: رایگان در اختیار دانشجویانش قرار داده! در حالیکه قبلا این کتاب تیراژ بالایی داشته و: هرساله اغلب دانشجویان  مجبور به خرید بودند.

      همه فکر می کنند سرانه مطالعه پایین آمده! اما نمی دانند که مردم در موبایل های خودشان هم، در حال مطالعه هستند. اگر ساعتها سر توی موبایل کردن، برای مطالعه یا دیدن فیلم را، جزو کار های فرهنگی حساب نکنیم، طبیعی است که سرانه مطالعه 20دقیقه می شود! اما اسم این عمل آمار سازی است. واین آمار سازی کاسبکارانه، برای زنده نگهداشتن اجسادی است که: بوی الرحمن آن مدتهاست بلند شده! و بدنام کردن جوانانی است که به نو آوری روی آورده اند. شما چرا فقط فکر می کنید آن ها، عکس های سکسی در موبایل هایشان می بینند، چرا فکر نمی کنید دارند دعای کمیل می خوانند؟ این کینه توزی ها و بد گمانی ها، کاسبکارانه است نه دلسوزانه!

اگر قبول کنیم هر پیشرفتی، تعدادی قربانی می خواهد، باید بپذیریم که این بار نوبت قربانی شدن: غول هایی است که زمانی در این دنیا، خدایی می کردند و بر زمین وزمان حکم می راندند. و البته یک قانون کلی در مورد انسان ها صادق است: مرگ خوب است ولی برای همسایه! یعنی فدایی پیشرفت شدن خوب است، ولی برای دیگران! اگر تمام دنیا ازبین برود تا ما به منفعتی برسیم، خیلی خوب است ولی همینکه قرار شد: منفعت ما از بین برود تا دیگران زنده بمانند، آنوقت زمین وزمان را به هم می دوزیم.

فیلتر کردن سایت ها و اخبار و روز نامه ها ، سانسور کردن کتاب ها فیلم ها بسیار بد است، ولی وقتی منافع انتشارات معاصر به خطر می افتد، باید تمام سایت ها فیلتر شوند، تا نتوانند کتاب دانلود کنند، که ایشان به سود خودش برسد.

سبنما مرده ای که با ارزش است!

死的电影,值得!

拖车死了,它已被出售,并不惜一切代价想表现出来的活,拿Vsvdsh。在过去,电影院,六以前的艺术被删除,有人照顾他们!电影院和有力地告诉你,我不应该结合现场音乐!而且仍然是唯一的艺术,电影是他的跟班!戏剧,艺术和音乐的视线,这仍有疼痛,唯一吃影院:其余的被送到历史的垃圾堆!

政府机构的文化和艺术遗产的名义,联合国教科文组织的主持下形成的国家,以提高他们的工作伙伴接触一个垂死的身体体验。但是,他们只能把生活艺术,这是不是一个巨大的预算或预算是采用它!而传统艺术真实的,他反而:Yarshater的时间。虽然数十亿的利润是走私的,但相反的,花费数十亿美元,使之劫走私避开,然后再花数十亿美元,以维持或修理或重新推广。而博物馆的主题。

现在电影院遭受这样的命运:和博物馆已经加入。他是第八艺术或虚拟世界,秕,如果政府补贴和财政援助不至遭受最严重的生活条件。举例艺人救助基金,甚至以武力可以提供的养老金为一些艺术家,使失业和收入低,是安全的。电影院和任何人想要建造或修复遗址大多没有了,是不是有人看电影!

人们说:当你的家以及与朋友或家人说谎,休息可以:当他不喜欢这部电影,我们的渠道更多!为什么地球上就是几个小时,然后成为被困在交通,排队买票和数倍的价格:光盘中还食品和我们花零食,我们希望看到一个电影!因此,我们看到了数码世界,懒惰的人的世界,带来了作为一个人甚至不能在手机,这一天来了看电影!

印刷和图形,所以也就是今天的报纸出版商进来!当代出版经理说马哈茂德Dowlat阿巴迪,只有一个220的书籍的网站,下载和销售。还是他的另一个参考书,PDF和PNU:学生免费提供!虽然已经很高的书和流通:每一年,大多数学生被迫购买。所有低人均认为!但不知道人们在自己的手机,正在研究中。如果在手机的时钟,阅读或看电影,不计为文化工作,这是很自然的每20分钟人均!这种做法的名称为的统计信息。推销员一样,对这个统计数据,以保持这种气味长拉赫曼起来的尸体!而丑化年轻人谁已经转向创新。为什么你认为这是公正的,性感的照片在手机上看到的,你为什么不认为祷告叫卡米尔?怨恨和猜疑,推销员般不关心!

如果我们接受任何进展,受害人想,我们必须接受的时间牺牲:巨人,长期在这个世界上,神,时间统治地球。而关于男人当然一般情况下是正确的:死亡是好的,但为邻!狂热者是不错的进步,但给别人!如果整个世界消失,我们会得到好处,但只要它是很好的:我们失去了其他人的利益生存,那么土地,一时间缝在一起。

过滤和新闻网站和报纸,审查书籍和电影是非常糟糕的,但是当现代出版的利益受到威胁,必须经过过滤的网站,所以他们不能下载的书,他谈到了自己的利润。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی