از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

علم در دوران پسامدرنیزم

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

در دوران مدرنیزم علم برای علم مطرح بود، و کاربردی بودن آن مهم نبود. ریاضی محض فیزیک محض و هنر برای هنر! اگر بحث هنر سیاسی یا اجتماعی و مردمی می شد، می گفتند این هنر نیست! البته خود آن ها هم میدانستند دروغ می گویند، و هنر برای هنر وجود خارجی ندارد، ولی برای مقابله چاره ای نداشتند که: حرفی را بزنند که قبول ندارند. اگر هنر برای هنر بود، چرا فقط یک طرف غش می کرد و: آن هم ترویج فساد و بی بندوباری بود؟

هنر باید همه ابعاد بشری را پر کند، و لذا همانطور که انسان را دو بعدی است، هنر نیز دو بعد خوب و بد دارد، از هنر خوب باید دفاع کرد، و از هنر بد دوری کرد. مثلا هنر کیف قاپی یا هنر دزدی! خود یک هنر است حتی فن و علم و دانش است، اما خوب نیست! یک کیف قاپ یا یک دزد، روانشناس خوبی است زیرا می داند: از چه کسی و چه موقع دزدی کند! او باید منتظر افراد روان پریش باشد، به قدری در خود فرو رفته باشند که به: مناسبات اطراف خود کاملابی توجه هستند!

یک دزد، ورزشکار خوبی است! زیرا باید تمام قدرت خود را، به موقع به کار بگیرد و در همه مسابقات مورد نیاز برنده باشد! اگر یک لحظه در موقع فرار، بدنش آسیب ببیند یا مچ پایش پیچ بخورد، همه چیز از بین می رود. یک دزد، جامعه شناس و حقوقدان خوبی هم هست! زیرا بخوبی همه مردم را می شناسد، و به موقع تمام آثار جرم را از بین میبرد. او حتی از لحاظ روانشاسی، دارای بهره هوشی بالای 180هست! چون باید نقشه هایی که می کشد، به ذهن هیچکس خطور نکند، و اولین طرح در دنیا باشد! چون استفاده از روش های تکراری، فقط باعث هوشیاری مردم و: دستگیری فوری وی می شود!

یک هواپیما ربا را درنظر بگیرید، او بطور تصادفی یا شانسی برنامه ریزی نمی کند، بلکه دوره های لازم را می بیند! او باید از همه نکات فنی هواپیما، سر در بیاورد به کوچکترین حرکت مسافرین، آشنا باشد تا بتواند مامور حراست را شناسایی کند، والا در یک ثانیه به چنگ او می افتد! یک مواد فروش یا یک قاچاقچی هم همینطور! کلا قضیه دزد و پلیس در طول تاریخ، نشان داده که هم دزد ها بالاترین بهره هوشی را دارند، هم پلیس ها باید دارای تیزهوشی کافی باشند. حتی می توانیم ادعا کنیم که دزد ها، باهوش تر از پلیس ها هستند، زیرا اول دزد ها اقدام می کنند،بعد ها پلیس تازه می خواهد بفهمد: که انها چه نقشه ای داشتند!

   بنابر این همانطور که هنر خوب و بد داریم، علم خوب و بد هم داریم. در دنیای مدرنیزم، علم برای علم بود! نه سیاست می شناخت نه مرز، دانشمند کسی بی هویت و متعلق به همه بود! اما اینهم دروغ بود، آنهایی که این حرف را می زدند هم، میدانستند دروغ است، زیرا هرعلمی را بودجه نمی دادند، و هر دانشمندی را نمی پذیرفتند. بلکه خود آن ها هم علم را کانالیزه می کردند. همه دانشمندان باید به تایید: سازمان سیا می رسیدند والا، نه دستمزدی در کار بود و نه آزمایشگاهی. و اگر هم به هزینه خودشان این کار را می کردند، محصولاتشان باید بنام دیگری ثبت می شد، و دستمزدش را هم باید کس دیگری، به عنوان ناظر بر آن ها بگیرد!

تبلیغات هم همینطور است، آن ها می گفتند که تبلیغات، هم علم است و هم هنر و هم فن! تبلیغات تغییر فکر طرف مقابل است. اما فقط تبلیغاتی را قبول داشتند که: به نفع آن ها بود. اگر از اسلام یا دین دیگری، تبلیغ می شد آن را غیر علمی و غیر فنی! می دانستند و مانع آن می شدند .

بنابر این علم و هنر در پسامدرنیزم، اول از همه با خودش آشتی می کند.  به خودش دروغ نمی گوید، و از همان ابتدا می گوید که: علم ارزشی داریم و علم بی ارزش ! هنر ارزشی داریم و هنر فاسد، و از همانجا رو راست می گوید که ما فقط، از هنر متعهد انسان متعهد و علم متعهد حمایت می کنیم! هنر یا علم متعهد چیزی نیست جز اینکه، عالم یا هنر مند، خودش به آن عمل کند و آن را خوب بداند! نه اینکه تا موقعی که بتواند دختران مردم را، بنام هنر فاسد کند ولی نوبت به دختر یا خانواده خود می رسد، آن ها را از ادامه هنر منع کند!

科学的后现代主义的时代

在为科学而科学的现代化进行了讨论,并且它不是功能。纯数学和艺术对艺术理论物理!如果你讨论政治或社会艺术与流行,你说这不是艺术!当然,他们知道他们在撒谎,而艺术是不存在的,但没有办法来对付这一点,说他们不同意。如果艺术,因为只有微弱的一面,这是腐败和不道德行为的蔓延?

艺术应填写全人类的,所以作为一个男人,有好有坏的艺术,好的艺术一定要捍卫,并避免了糟糕的艺术。例如,艺术或艺术贼偷包!这是一门艺术,甚至是艺术和科学,但也不好!抢夺袋或小偷,良好的心理医生,因为他知道从谁以及何时偷!他一定是在等精神病的人都这么自我吸收,她周围的关系是完全无视!

一个小偷,一个好的运动员!因为你把所有的力量,采取的时间来工作,需要赢得所有的比赛!如果你有一个时刻逃脱,她的身体损伤或扭转脚踝,一切都被摧毁。一个小偷,一个社会学家,一个好律师,太!因为大家都知道好,并及​​时销毁所有犯罪痕迹。即使在心理学上,有很高的智商是180!由于计划采取,没有一个人想到,他是世界上的第一个项目!当使用重复的,只是提醒人们:立即逮捕他!

考虑一个平面高利贷,他不打算在随机或机会,但认为必要的过程!他应该有飞机,乘客带来轻微的动作,熟悉所有的技术点来检测安全卫士,他落入了崇高的第二个手!一位销售材料或走私者,太!总案件小偷和警察的历史,谁拥有最高智商的盗贼,警察必须有足够的商业头脑。我们甚至可以说,盗贼,比警察更聪明,因为贼采取行动,那么警方就会开始明白:他们有一个计划!所以我们作为良好的艺术和坏的,好的和坏的科学去。在现代,为科学而科学的世界!没有政策无法识别的边界,匿名的科学家是谁,是所有!但是,这也是一个谎言,那些谁在说他们知道是一个谎言,因为科学没有预算,不接受任何科学家。但是,这也是科学的渠道。所有的科学家证实:中情局决定,否则,没有支付工作,而不是实验室。如果他们这样做自费,产品必须在别人的名义登记,并支付有别人,他指的是他们!

广告也一样,他们说,广告是一门科学,一门艺术和风扇!广告正在改变对方的想法。但是广告只是认为这是赞成。如果伊斯兰教或其他任何宗教,它是非科学的和非技术的标榜!知道并且被阻止。

据科学与艺术的后现代主义的,首先他是和解。不骗自己,从我们重视科学和垃圾科学开头说的!我们重视艺术与堕落的艺术,并从那里直我们,人类,都致力于坚定支持艺术和科学!艺术或科学都不过是学者或艺术家,他练习它,它是很好的了解!不只要人能少女,被称为堕落的艺术,但它是女孩的转弯或她的家人,没有阻止他们继续艺术!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی