از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

بانک ایده باید ایجاد شود

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

بمناسبت هفته پژوهش و ترویج علم، بنظر می رسد که راه درستی باید انتخاب شود، تا علم در ایران پا بگیرد. زیرا که هنوز پایه های این علم در ایران سست است، بنا بر اظهار خانم قدیمی از سال 1386 بنیاد های ترویج علم آغاز می شود، و قبل از آن وجود نداشته است. و مردم هنوز در متن برنامه نیامده اند. در حالیکه هدف از ترویج علم آگاهی و اهمیت دادن به مردم است، ولی نا آگاهی آنان باعث شده که: اگر چند نفری هم علاقمند و باهوش پیدا می شوند، محیط را برای خود مثبت ارزیابی نمی کنند و: لذا فرار مغزها آغاز می شود.

یکی از این ایده ها آن است که: همه چیز پول نباشد! یعنی بجای اینکه علم به ثروت فکر کند، باید به ارزش فکر کند. الان برنامه ها طوری است که همه می گویند: دانش باید تجاری سازی شود، یعنی هر دانشی که نتواند پول خود را در بیاورد دانش نیست! و این امر باعث می شود تا: تحقیقات زیادی انجام نگیرد، زیرا بسیاری از تحقیقات نیاز به بودجه دارد، بدون اینکه معلوم باشد به نتیجه می رسد یا خیر، و اگر به نتیجه برسد آیا مشتری پیدا می کند؟ و تجاری سازی می شود یا نه.

ممکن است بسیاری از طرح ها، آنقدر بزرگ باشد که بخش خصوصی اصلا سراغ آن نرود، و دولت هم اگر به فکر تجاری سازی باشد، ممکن است این کار را نکند، و این طرح ها بر زمین بمانند. مثلا یکی از این ایده ها آن است که باید: آب های زیر زمینی و دریایی و روی زمینی را ساماندهی کرد. فرضیه اصلی این طرح آن است که: سه جهارم کره زمین را آب فراگرفته، یعنی همه خشکی ها توسط آب محاصره شده اند، و خشکی ها تراوا هستند، یعنی امکان ندارد که دیواره اقیانوس ها یا دریاها، مانند یک کاسه نفوذ ناپذیر باشد.

این فرضیه به ما کمک می کند که: به همان تئوری قدیمی برسیم که می گفتند: زمین بر روی آب قرار دارد! در واقع اگر ضریب نفوذ پذیری خشکی را صفر نگیریم، حتما آب ها در آن نفوذ کرده و در همه جای زمین هستند، و ما باید قسمت هایی را که نفوذ ناپذیر هستند، شناسایی و از بین ببریم تا: همه منابع زیر زمینی از آب پر شوند. این آب ها به هم مربوط شوند. در این صورت همه تالاب ها، همسطح اقیانوس شده و از: بی آبی و خشکی نجات پیدا می کنند. و زندگی در همه جا بالاتر از سطح دریا ادامه پیدا می کند.

ایده دیگری که هست، حرکت در خلا هست . یعنی مسیری را درست کنیم بطور افقی، در درون عمق زمین که مانند: وتر یک دایره باشد تا: نقاط دور را به هم وصل کند. این کار باعث می شود، با نیروی جاذبه زمین قطار به حرکت در آید. و هیچ سوختی نیاز نداشته باشد. مثلا شهر سن پطرز بورگ را، از داخل عمق زمین به شهر جده وصل کند. برای اینکه قطار بتواند در خلا حرکت کند، آن را به صورت کپسول غیر قابل نفوذ باید بسازند. که فقط در ایستگاه ها باز می شود.

با ایجاد این تونل ها، چند موضوع دیگر هم حل می شود: اولا می تواند به حرکت آب در سراسر جهان کمک کند، حتی از زیر کویر و بیایان ها هم رد شود، در ثانی میتوان از حرارت عمق زمین هم، برای گرمایش سطح زمین استفاده کرد. و آب هایی که در این مسیر به مرکز زمین نزدیک می شوند، و گرم می شوند به سطح زمین که رسیدند، در لوله های آب گرم جاری شوند، و شهر ها را تغذیه کنند.

این کانال های بزرگ زیر زمینی، میتواند مانع جاری شدن سیلاب شوند و: آب ها با نفوذ در این کانال ها، در شهر ها جاری نمی شوند . علاوه بر آن میتوان با شناخت مسیر کانال ها، و سفره های زیر زمینی، میتوان در عمق زمین هم سد سازی به راه انداخت! و از نفوذ آب یا نفت ایران به همسایه ها جلوگیری کرد.

در علوم انسانی هم همینطور است، مثلا الان علم آینده پژوهی تبدیل شده به علم آینده ستیزی! یعنی کسانی که اینده پژوه هستند، می خواهند راهی پیدا کنند تا جلوی نفوذ مذهب را بگیرند! و یا از پیشرفت جمهوری اسلامی در جهان ناراضی هستند. زیرا همه میدانند که آینده از آن حزب الله است و: آینده پژوهان واقعی باید این واقعیت را بپذیرند. ولی نمی پذیرند!

دومین نشست خبری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی

银行应拓展思路

研究与科学普及周,似乎已经选择了正确的道路,知识在自己脚下。这方面的知识基础仍然薄弱,因为在伊朗,据老太​​太从1386基金会,以促进科学开始,在此之前它。而人们还没有源代码。虽然促进科学认识和关注的人,但他们缺乏知识的目标意味着,如果有几个人有兴趣,并找到聪明的,积极的环境,你不这样做:人才外流开始。

其中的一个想法是,金钱不是万能的!而不是想象的财富,应该是值得思考的。我说的方案,使所有的知识应该被商业化,知识,你的钱不能带来了知识!这使得研究没有做太多,因为需要大量的研究予以资助,不知道能否得出结论,如果它决定客户是否找到?与商业或没有。

可能有很多的项目,如此之大,私人部门并没有做到这一点,如果你认为政府是商品化,它可能无法正常工作,并计划留在地面上。其中一个有水的地下,海上和陆地上重组的想法。该项目的主要假设是,四分之三被水覆盖的行星,这意味着四面环水的所有土地,土地都渗透,这是不可能的海洋或海堤,像一个碗不透。

这一假说有助于我们达到旧理论,即在水面上说的土地!事实上,如果我们不采取零透水性,水必须渗透无处不在地球上,我们有部分这是防渗,识别和消除地下水所有来源是。这些水是相互关联的。在这种情况下,所有的湿地,海洋水平和缺水和干旱生存。而生活还要到处海拔。

另一个想法是在真空中移动。这样一来,我们只是水平,在中间地带,这样的弦是一个圆:连接远点。这将是,在重力的力以移动列车。并且不需要燃料。例如,圣彼得堡市,从地球深处吉达连接。为了使列车可在真空中移动,它必须由不透水的胶囊。它们仅在站打开。

随着创作这条隧道,其他几个问题都解决了:第一,可以帮助移动水世界各地,甚至从沙漠和沙漠也被拒绝,第二个可以是热量在地球深处,加热地球表面使用。以这种方式使用的水是接近地球的中心,温暖地球表面,它们是目前热水管道和城市养活。

大通道地下涝能防止水渗入这些渠道,在城市是不是最新的。此外,它可以识别信道,和地下含水层,可在土坝的深度来触发!和水或油的渗透,以防止邻居。

所以也就是人文科学,如期货,科学现已转向反犹太主义的未来!谁是未来,他们会找到一个方法来防止宗教的入侵!或者,不满伊斯兰共和国在世界上的进步。因为大家都知道,真主党的未来和真正的学者的未来必须接受这个事实。但不接受!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی