از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

آمریکا به کجا می رود؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز، صراحتا گفتند که: (منظور از مرگ بر آمریکا، مردم آمریکا نیستند زیرا مردم آمریکا هم، مثل مردم سایر کشورها هستند. بلکه منظور دولت و هیات حاکمه آمریکا است). و این نکته مهم است که دولت آمریکا، همیشه سعی می کند این شعار را برعلیه مردم آمریکا تفسیر کند، و خود را کنار بکشد! البته دولت آمریکا در همه امور اینطور است، یعنی خود را کنار می کشد تا ترکش های: رفتار ظالمانه اش را تحمل نکند! و باصطلاح جاخالی میدهد.

اما مردم آمریکا می دانند که حقیقت چیست. مهمترین حقیقت این است که دولت آمریکا، یک درصد بیشتر مردم آمریکا را تشکیل نمی دهند! و 99درصد بقیه که مردم آمریکا حساب می شوند، اصلا از نظر دولت آدم حساب نمی شوند، چه رسد به شهروند آمریکایی! به اذعان حقوقدانان فعال سیاسی آمریکا، که در ایران به سر می برند، دولت آمریکا به کمک هالیوود، آمریکا را فقط نیویورک و کالیفرنیای جنوبی میداند! و همه صحنه های فیلم ها که می خواهند: آمریکا را ابر قدرت جهان نشان دهند، در همین دونقطه اتفاق می افتند. و از حضور فقرا و سیاهپوستان و جامعه افریقایی امریکایی خبری نیست.

به اعتراف آن ها فقط، یک میلیون نفر شهروند آمریکایی شبها را در خیابان ها به سر می برند. یعنی نه خانه ای دارند و نه پولی ، 80درصد مردم اصلا در نظر رسانه ها وجود خارجی ندارند، و این ها کسانی هستند که به علت در امد کم و نداشتن شغل، قادر به پرداخت اقساط نیستند و: در حال از دست دادن خانه و اتومبیل خود هستند، بانکها آن ها را تصاحب کرده و: به تملک خودشان در اورده اند.

در حالیکه هالیوود، یک فرد آمریکایی را رمبو یی نشان می دهد که: از بس ثروتمند است نمی داند چه کند! و ناچار برای دلخوشی موزه سلاح در خانه خود دارد، و برای تفریح آدم کشی می کند! و یک تنه یک کماندو حرفه ای را از بین می برد، و همه لوازم و تجهزات او بروز است، و پول همه چیز را به بالاترین قیمت می پردازد!

حال باید پرسید واقعا آمریکا به کجا می رود؟ مردم آن چه می خواهند و: دولت آن چه خیالی در سر دارد؟ هیچ جای شیهه وجود ندارد که: مردم آمریکا هم مثل مردم سایر نقاط جهان، به دنبال یک لقمه روزی حلال هستند، تا شکم زن و بچه های خود را سیر کنند، و کاری به هیچ سیاستمدار یا سناتور و وزیر و کیل ندارند. اما برعکس دولت آمریکا برای حفظ برتری ظاهری خود، تا کنون هزار میلیارد دلار برای مردمش بدهی بالا آورده، که آن ها تا ابد هم کار کنند، نمی توانند این بدهی را بپردازند!

تنها راه نجات مردم آمریکا هم، بیرون آمدن از پیله ای است که ،به دور ان ها تنیده و آن ها را، مسخ رسانه ها و فیلم های هالیوودی کرده است. اکنون واقعا زمان ایزوله کردن هالیوود و رسانه ها، و منزوی کردن آن ها است . نرفتن به استقبال اسکار و: دیگر نمایش های بالماسکیک و مسخره آمریکایی، از دو جنبه برای مردم فایده دارد. درمرحله اول باعث پس انداز پول هایی می شود که: برای دیدن فیلم ها و داستان های دولت صرف می شود. و در مرحله دوم حفظ خود و خانواده از شر: جاذبه های رسانه ها و جادوی جعبه ها و پرده های نقره ای است.

مردم می توانند این اوقات خود را صرف: پرداختن به رسانه های خودشان بکنند. شبکه های اجتماعی ایجاد کنند یا در آن عضو شوند، اخبار مورد نیاز را از آن جا بگذارند و یا از ان دریافت کنند. فیلم ها و سرگرمی های خود را زا انجا دانلود کنند، و هیچ اهمیتی به فیلم ها و سریال های هالیوودی ندهند. این جادوی هالیوودی، حتی خود دولتمردان آمریکا را هم مسخ کرده! و از انان حیوان های وحشی ساخته که:فقط در فکر حمله و کشتار هستند. و به هیچ وجه سلامت مردم برایشان اهمیت ندارد! آن ها اگر دستمزد هنر پیشه ها کمی کاسته شود، برایشان یک دغدغه محسوب می شود! ولی اگر 80درصد مردم برای پوشش هزینه های: بهداشت و درمان و تغذیه خود، بودجه ای نداشته باشند زیاد مهم نیست!

بقول آن حقوقدان معترض : در امریکا همه آزادند حرف بزنند، ولی کسی نیست که گوش بدهد ! و حرفهایی هم که می زنند، باید بسیار حساب شده باشد والا، فقط با گلوله به آن ها پاسخ می دهند! زیرا دولت فاشیستی و پلیسی آمریکا، هیچ احساس خطری از این رفتار های خود نمی کند.

أین هو أمریکا؟

哪里是美国?

最高领导人的伊斯兰革命,公开表示,(死到美国的订单,而不是美国的人,因为美国的人,像其他国家的人民,而是政府和美国的统治精英)。而且重要的是,美国的政府,总是试图解释反对美国的人来说,这口号,并撤销!美国,当然,政府在这一切,即拉起片段:他粗暴的行为是不能容忍的!而躲闪的术语。

但是,人们在美国知道真相是什么。事实是,美国的政府,一成多的人在美国没有形成!而99%的人在美国都算,政府并没有一个,更不用说美国公民!要承认政治上活跃的美国律师,谁住在伊朗,美国政府帮助好莱坞,纽约,南加州只知道美国!并希望所有场景:美国世界展示的超级大国,发生在结肠。穷人和非洲国家和非洲裔社区新闻的和。

要只承认其中一万美国人生活在街道在夜间。那是不是家里没有钱,80%的媒体是不存在的,而这些人谁,因为收入低和缺乏就业机会,无力支付分期付款并不:房屋和汽车的损失自己的银行,以获取它,并在他们身上。

虽然好莱坞,兰博美国的一个说明:超级富豪不知道该怎么做!并被迫助威武器博物馆在他家,和谋杀的乐趣!而凭一己之力摧毁了一个专业的突击队,和所有的零部件和设备,他就到了,和金钱就是一切以最高的价格优惠!

我们要问哪里是真正的美?人们他们想要的东西,政府有什么虚的头上?没有嘶鸣,美国人民像世界其他地方,找一咬牙清真一天,女子的腹部和养活你的孩子,并没有任何政治或参议员和基尔部长。相反,美国政府带领它的出现,提高了债务万亿美元的人,他们总是一起工作,他们无法还债!

只有这样,才能拯救美国的人,是走出茧,围绕着相互交织,他们如醉如痴媒体和好莱坞电影。好莱坞和媒体,现在真的隔离和排斥他们的时间。要欢迎奥斯卡:避世显示,在美国和可笑,有两个方面的公共利益。第一阶段将节省的钱,政府支出是看视频和故事。其次,以保护自己和家人免受邪恶:旅游媒体和银箱和窗帘的魔力。

人们可以度过这段时间:应对媒体自身。社交网络或部分,大约需要新闻离开它或把它。不提供下载电影和娱乐,而不会在意好莱坞的电影和电视剧。好莱坞的魔术,甚至美国政府已经迷住了!他们就野生动物,大约只有攻击和杀害。而不在乎人们的健康!他们如果工资的演员都略有减少,对他们来说是一个问题!但是,如果80%的人口覆盖成本:健康和营养,资金并没有真的很重要!

根据谁在美国抗议的律师们每个人都可以自由地说话,但是没人听!而东西,他们应该是非常高的账户,只是在它的子弹回应!由于法西斯警察国家美国,他们的行为并不觉得从这任何危险。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی