از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

ای مزدوران واردات! اینهم آب

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

خداوند هم از دست مردم خسته شده و نمی داند چه کند! در چهار فصل خدا، هوا نیمه ابری است. زیرا اگر ابری شود، عده ای خوشحال می شوند و می گویند: کمی هوا خنک شده، ولی عده ای هم ناراحت می شوند و می گویند: ای خدا چرا آفتاب را نمی بینیم! اگر باران نیاید، یک عده ای ناراحت می شوند، و شکایت می کنند که خدایا، چرا باران نیامد و خشکسالی شد و :همه چیز گران شد و کم آبی ما را آزار می دهد.

   همینکه باران آمد، ناگهان باز همه اعتراض می کنند: ای خدا شاید کسی هنوز بخاری نخریده، و یا سقف خانه اش را ایزوگام نکرده، و یا اصلا سقفی بالای سرش  نیست!  و وای به روزی که باران، کمی بیشتر ببارد و چند خانه را هم سیل ببرد، آنوقت همه اعتراض ها به سوی خدا روانه می شود که: این چه بلایی است که بر سر مردم می اوری؟ خلاصه خدا هم مانده، چه کند از دست این مردم.

نه فقط در باران، در اقتصاد هم همینطور است! وقتی گرانی و تورم است همه ناله می کنند: که این چه وضعی است، هر روز قیمت ها بالامی رود و: مردم توان خرید خود را از دست می دهند، و فقرا ممکن است حتی نان شب هم نداشته باشند، این چه عدالتی است که خدا اجرا می کند. همینکه ارزانی و کسادی می شود، باز هم همان ها می گویند: ای داد و بیداد کار ها خوابیده، کسی خرید و فروش نمی کند، رکود همه جا را فرا گرفته، واقعا فقرا چه کنند؟

اما همه این ها یک راه دارد، و آن اینکه بدانیم خدا آگاه تر از ما، به خود ما است و بگذاریم خودش کار خودش را بکند. و اینقدر برای او برنامه ریزی نکنیم، و الکی انتقاد نداشته باشیم. حالا اگر مردم این چیز ها را نفهمند، اشکالی ندارد آدم معمولی کم سواد، و بی تجربه هر حرفی بزند کسی از او دلگیر نمی شود. اما وقتی دولتی ها ، روشنفکران و تحصیلکرده ها چنین کاری می کنند، باید پرسید چطور می شود با تغییر اوضاع، پایه فرضیه های آنان هم تغییر می کند، ولی سوال های ان ها ثابت می ماند؟

مثلا در همین قضیه آب ، آنقدر تبلیغ کردند که: ایران خشکسالی آمده و بیابانی شده کم آب است، که مردم فکر می کردند در یک بیابان، بدتر از عربستان زندگی می کنند! حتی مسئولین رفتند دنبال پروژه وارد کردن آب از خارج. البته این از نظر ما یک توطئه بود، تا یک عده نو کیسه به نوایی برسند. هرچه نوشتیم که ایران، دور وبرش پر اب است و: کوههایش پر از سر چشمه گوش نکردند، تا اینکه سه روزه، خدا همه آن ها را به آب بست.

حالا همان هایی که می گفتند آب وارد کنیم! یا سکوت کردند و یا باز هم طلبکار شدند: که باران زیاد در همه جا سیل جاری کرده، و خسارات فراوانی به مردم زده است، و این برای نا آب نمی شود. البته از نظر ما هیچ تعجبی نداشت، زیرا که معلوم بود از جای دیگری ناراحت هستند، چون نتوانسته بودند، ایران را عربستان دوم بکنند. ولی ما می گوییم عقل هم خوب چیزی است! چرا اقایان از عقل خود استفاده نمی کنند، و فقط از منظر جیب شان به مسائل کشور نگاه می کنند؟ شاید هم تقصیر ندارند، از موقعی که اقتصاد شده همه چیز ایران، آن ها هم مجبورند در این مسابقه شرکت کنند.

 بهر حال این سیلاب ها، ثروت بزرگ ملت ایران هستند. همانطور که اگر آب نباشد، جنگ جهانی چهارم بوجود می آید، بودن آن هم غنیمت است. حالا چرا نمی خواهند از این سیلاب ها، استفاده درست بکنند معلوم نیست. مثلا اگر در جنوب کشور ، چاه های نفت خشک شده، بجای اینکه بیکار باشند جای: انبار کردن این آب ها باشد، چه اشکال دارد؟ یا در تهران و استان های دیگر، تمام مسیل ها سد خاکی داشته باشند، و یا همانقدر که برای مترو ها، تونل درست می کنند برای آب هم، تونل و زیر زمین درست کنند، و نگذارند که سیل بجای نعمت، به نقمت تبدیل شود و مردم را عذاب دهد.

     یکی از همین تونل ها را اگر، بین دریای عمان و دریاچه های ایران بکشند، هم دریاچه ها پر می شود و: هم سفره های زیر زمینی سیراب می شوند. و اگر این کار مدیریت شده باشد، این شهر زیر زمینی، برای سفر و انتقال بار و مسافر هم، پر رونق می شود. درست مثل داستان دیگر ژول ورن: سفر به اعماق  زمین!

 تهران میزبان :فعالان حقوق بشر آمریکا

进口佣兵!这里的水

上帝是累的人不知道该怎么办!在上帝的天气四季晴间多云。因为如果是阴天,人是快乐的,说有点凉,但有些不高兴,说:神啊,为什么看不到太阳!如果雨不来,整个人都不高兴,并抱怨说,上帝,你为什么不下雨,干旱已经结束,一切是昂贵的,伤害我们的水。由于雨来了,突然打开所有抗议:神啊,也许有还是买加热器或保温屋面他家呢,还是没有屋顶在他的头上,而不是!而就等到大雨,大雨点小,很少家庭有洪水的胜利,那么一切都将被发送抗议上帝,这是开放的我们什么样的人呢?摘要神依然,这是什么人。

不仅在雨中,在经济上是一样的!当通胀是所有的呻吟:这是什么,爬到河的每一天,人们失去了他们的购买力,而穷人可能连吃饭的时间,这就是正义神运行。一旦经济衰退很便宜,还是说同样的话:狂暴是在撒谎,一是处理没有停滞随处可见,真正的穷人怎么办?

但是,这是单向的,那就是,我们更加认识到我们的神,对自己,并让他们做他们的工作。因此,我们有计划的她,假装我们不批评。现在,如果人们不明白这事,好吗普通人没有受过什么教育,并体验他的谈话每个人将不会感到失望。但政府,知识分子和受过教育的人做的,问题是如何改变的情况下,根据他们的假设会改变,但问题是保持不变?

例如,在有水的情况下,这么多的宣传,伊朗的沙漠干旱和低水,人们认为在旷野,比沙特阿拉伯的生活!即使当局正在寻求从外部引进水的项目。但是,我们认为这是一个阴谋,一个新的小组,健全自己的行李。当我们写道,伊朗,切断水和填充:山上满泉不听,直到三天,上帝关闭它们放入水中。

现在,那些谁说,水!或者是沉默或仍欠那么多的雨洪水无处不在,损害人的影响,这将不会是缺水。当然,我们并不奇怪,因为它是从其他地方明确的不满,因为他们失败了,他们的第二个国家沙特阿拉伯。但是,我们说些什么好理由!为什么男人不使用你的头脑,只是从自己的口袋里的角度来看待该国的问题?也许没有过错,因为经济的一切,他们被迫参加。然而,最近的水灾,伊朗民族的巨大财富。因为如果没有水,没有第四次世界大战,因为它是战利品。为什么不洪水,它们的使用目前还不清楚。例如,如果在南方,干燥的油井,而不是失业比:股票上这片水域,有什么不好?或者在德黑兰和其他省市都水道坝,或者多为地铁,隧道补足水分,隧道及地下正确的,并防止祝福的洪水,而不是,是一个诅咒,和惩罚的人。其中一个隧道,如果之间,阿曼和伊朗江湖杀,填补了湖泊和两个地下含水层被浇灌的。而如果是管理,地下城,前往提供货物和乘客,更是一枝独秀。就像凡尔纳的其他故事:西游记地球的中心!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی