From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

امام حسین ع برعلیه ترور

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

دشمن که میدانست امام حسین ع در مکه است، و درایام حج می خواهد خانه خدا را زیارت کند، دستور داد عده ای شمشیر به دست، لباس احرام بپوشند و به بهانه زیارت به مکه بروند، و ایشان را که بی اسلحه است ترور کنند، وامام حسین که این را فهمید، حج را نیمه کار گذاشت و: به سوی عراق حرکت کرد و فرمود: که من نمی خواهم حریم امن الهی، بخاط کشته شدن من، دچار نا امنی و ترور شود.

     ترور یا تروریسم با اینکه بسیار بد است، ولی خیلی ها آن را دوست دارند! مثلا می گویند اگر دولت اسرائیل، هر کسی را ترور کند خوب است! جایزه جهانی صلح نوبل هم به او می دهند. یا ساز مان منافقین هر ایرانی را ترور کند، آمریکا و انگلیس به او جایزه هم می دهند. بودجه آن ها را تامین و همه جا، از آنان استقبال می کنند. زیرا آنان تا به امروز: 17000هزار ایرانی را درب منزلشان ترور کرده اند. از آن جالب تر این است که: کسی را که ترور نمی کند،  محکوم به ترور می کنند و: او را تروریست معرفی می نمایند! مثلا کودکان و نوجوانان فلسطینی، که با تیر و کمان یا سنگ و چوب، از خود دفاع می کنند تروریست می نامند، هرکس از ان ها حمایت کرد، او را در لیست سیاه قرار میدهند.

این حق کشی یا پوشاندن حق، همیشه بوده است حتی در آغاز تاریخ! وقتی خداوند هدیه حضرت هابیل را پذیرفت ولی هدیه قابیل را نپذیرفت. اولین تهدید به ترور شکل گرفت! قابیل هابیل را تهدید به قتل کرد ولی هابیل گفت تو اگر مراهم بکشی من ترا نخواهم کشت! اما او گوش نداد و هابیل را کشت و با راهنمایی یک کلاغ! او را دفن کرد. لذا می گویند مظلومان تاریخ از نسل هابیل هستند و آن ها از نسل قابیل.

تروریسم شکل های مختلفی هم داشته است مثلا بیوتروریسم یا کشتن مردم با میکرب از قدیم بوده است موقعی که لاشه گندیده ای را در سرچشمه آب قرار می دادند تا همه از ان اب بخورند بمیرند تا امروز که همه فیلم های هالیوودی پرشده از تولید و توزیع میکروبیولوزی های حساس. که میتوان گفت که بیماری ایدز یا سارس و سرطان همه از نوع بیماری هایی است که از طریق میکرب و ویروس های جهش یافته به انسان منتقل شده اند.

در هر صورت در تاریخ دو دسته بودند عده ای هابیلی و عده ای قابیلی. در دین زرتشت به آنان اهورایی و اهریمنی می گفتند و در دین مسیحیت روح آسمانی و نفس زمینی گفته شده و در اسلام هم به حق و باطل تعبیر گشته است. اگر انسان گوش به حق بدهد ضرر نمی کند ولی معمولا باطل خود را جلوه می دهد و مانند بازیگر ماهری خود را به هر شکل حتی حق در می اورد تا مردم را فریب دهد. البته ابن عده هم از بین خود مردم هستند و برای همین میدانند چه کار کنند و یا چه بگویند که مردم آن ها را بپذیرند.

وقتی مردم فریب باطل را بخورند بطور طبیعی باید از این افراد تبعیت کنند و این باعث به قدرت رسیدن آن ها می شوند و مردم دچار حاکمیت زور و استبداد می شوند که با دروغ و فریبکاری بر گرده مردم سوار می شود. اگر بخواهند نجات پیدا کنند باید گوش به حرف ان ها ندهند و به سوی حق روی آورند. یکی از نشانه های حق آن است که طرفداران حق دستمزدی جز هدایت بشریت نمی خواهند در حالیکه طرفداران باطل همه ثروت  و قدرت و نفوذ مردم را برای خودشان می خواهند.

امام حسین ع در هنگام خروج از مکه برای مردم سخنرانی کرد و به این نکات اشاره نمود امام حسین(ع)، به کربلا رفت تا مبادا اسلام، آنگونه که معاویه ها و عمر و عاص ها و یزیدها و شمرها و عمر سعدها می خواهند، اسلام سازش و تسلیم، اسلام زر و زور، اسلام سرمایه داری منهای عدالت، اسلام کاخ های مرمرین، اسلام مرفهین بی درد و در یک کلام اسلام شیطانی شناخته شود.

لذا کسی که به  راهنمایی های ایشان توجه نکند بناچار در دام گرو ههای دیگر که کاری جز ترور و آدم کشی ندارند گرفتار خواهد شد.

امام حسین ع برعلیه تروز

伊玛目侯赛因,反恐

敌人谁知道伊玛目侯赛因圣地麦加和Drayam朝觐将是神的殿,点了一些手中无剑,穿麦加朝圣的借口下受戒的衣服,他们暗杀他们没有武器,伊玛目侯赛因实现,朝觐一半他的工作和走向伊拉克和说,我不希望安全神圣的季节,是我杀了,不安全感和恐怖主义。恐怖或恐怖主义,这是非常不好的,但我喜欢它!例如,说,如果以色列政府暗杀的人还是不错的!诺贝尔和平奖回答他。或者恐怖,美国和英国的任何伊朗人民圣战者组织授予他答案。他们提供资金和无处不在,他们是受欢迎的。因为他们必须日期:伊朗数千17000已经刺杀了自己的家门口。有趣的是,一个谁不杀人,判处刺杀他是恐怖分子!例如,巴勒斯坦儿童,与弓箭,石头和木材,为自己辩护,他们被称为恐怖主义分子,他们中的一个他的支持,他把黑名单上。

还是把这种不公平,甚至在历史的开端一直是!当上帝接受了亚伯的产品,但他没有接受该隐的礼物。首先是恐怖威胁!该隐亚伯该隐说死亡威胁,但如果你杀了我,我就杀了你!但他不听,杀死亚伯和乌鸦的指导!他将被安葬。所以说,代该隐和亚伯的后代被压迫的日期。

敏感。也可以说,艾滋病或SARS和癌症,所有通过细菌和病毒传染给人类的疾病,已经突变。

在任何情况下,有两个人在一些亚伯和该隐。他们说,神和恶魔般的琐罗亚斯德教和基督教在天上和地上呼吸的精神,说伊斯兰教被解释正确和错误。一些他们之间的人的儿子,让他们知道该怎么做或说什么,当人们接受。

如果他们要生存,就必须不听他们的,和右转。其中之一是,球迷不希望支付对人类指导,同时风扇全部作废财富和权力的人想要的迹象。

伊玛目侯赛因(AS)离开麦加,当人们谈到和伊玛目侯赛因(AS)的尖头前往卡尔巴拉以免伊斯兰教穆阿维叶和耶齐德生活AA和可Shammar和奥马尔·萨阿德会,伊斯兰教的妥协和投降,黄金和伊斯兰教的力量,资本主义伊斯兰教没有正义,伊斯兰教大理石宫,无痛富裕的伊斯兰教一句话伊斯兰教称为邪恶。

因此,有人不重视他们的秘诀Perforce的猎物谁取决于做什么,但恐怖和谋杀罪将被捕获的其他方式。.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی