From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

امام حسین ع علیه دوران سیاه

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

دوران های سیاه در تاریخ زیاد هستند، مانند دوران جنگ دوم جهانی و: ظهور فاشیسم آلمانی و ایتالیایی، یا دوران سیاه حملات مغول و کشتار ایرانیان، و یا دوران تاریک قرون وسطی. اما برخی ها این اصل تاریخی را زیر سوال می برند و: از آن دوران بخوبی یاد می کنند!مثلا در انقلاب اسلامی ایران، دوران سیاه پهلوی مطرح است که: در آن ساواک و عوامل خود فروخته آمریکایی، در ایران جنایت های زیادی کردند! ولی عده ای خارج نشین، که دور و اطراف رضا نیم پهلوی را گرفته اند، سعی دارند از ان دوران سیاه،یک دوران خوشی را بسازند!

و یا اگر به مغولستان سفر کنیم، چنگیز خان مغول قهرمان تاریخی آن ها و: کشور گشای بزرگ محسوب می شود. و یا در میان نازی ها و نئو نازی ها و هواداران آن ها، هیتلر مجسمه یک قهرمان است که: میتوانست جهان را خوب اداره کند، ولی آمریکای جنایتکار او را نابود کرد. و با نابودی هیتلر همه دنیا در یک: دوران سیاه استبداد جهانی به نام استعمار نو فرو رفتند.

  حتی اگر به سخن طرفدارن قرون وسطا، گوش دهیم می گویند اصلا اینطور نبوده، و گالیله ای هم اعدام نشده! فقط اختلاف نظر ها بود. از نظر بوش پدر و یاران آن ها، دوران جنگ های صلیبی، اوج قدرت مسیحیت در مقابل نفوذ اسلام بوده است! و دن کیشوت ها و شوالیه های قهرمان، مانند حضرت مسیح، صلیب بردوش از دین ابا و اجدادی خود حمایت می کردند. و بوش مایل بود دوباره این: جنگ های صلیبی آغاز شود تا: مسیحیان یک درس اساسی دیگر به مسلمانان بدهند!

    در اسلام هم همینطور است، قبل از اسلام دوران جاهلیت است، که حضرت علی ع بارها از این دوران سیاه، به بدی یاد کرده و می فرماید در ان دوران، دختران بعد از تولد زنده بگور می شدند، و جهل و نادانی بر اندیشه‌ها غالب و: قساوت و سنگ‌دلی بر دل‌ها مسلّط بود. مردم هیچ حریمی ‌را حرمت نمی‌نهادند. حکیمان را در میان خود ارجی نمی‌گذاشتند. در رکود (فرهنگی) می‌زیستند، و با کفر راهی مرگ می‌شدند.

     اما بعد از ایشان در زمان یزید و معاویه، آن ها به این دوران افتحار می کردند و: حتی پیامبر اسلام را به دروغگویی متهم می کردند. یزید شعر معروفی دارد که: (لعبت هاشم بالملک فلا خبر جاء و لا وحی نزل)؛  بنی هاشم با حکومت بازی کردند و: هیچ خبری از آسمان نیامد و هیچ وحیی نازل نشد. ولذا امام حسین ع بر علیه چنین فضای تاریک و سیاه قیام کرد، و با اینکه تنها ماند و بیش از 72تن یاور نداشت، اما سرخم نکرد و به مبارزه ادامه داد.

ایشان برای اثبات دروغ بودن: حرف های یزیدیان، خانواده و حتی کودک شش ماهه اش را فدا کرد. زیرا ایشان میدانست مردم ممکن است اشتباه کنند، و فرق دوران سیاه و دوران طلایی را ندانند. و یا در یک برهه گرفتار این شک و تردید شوند که: چه کسی راست می گوید. ولی وقتی کسی این همه آزار و اذیت را تحمل می کند، نشان می دهد حرف بزرگتری برای زدن دارد. وبعد از شهادت امام حسین ع، با افشاگری خواهرش حضرت زینب س، همه به این موضوع پی بردند و: بساط یزید را جمع کردند.

اما کسانی که این را باور نکردند، همچنان در تاریکی و سیاهی ماندند. یکی از دلایل ماندگاری دوران های سیاه، بازسازی ناشیانه و دروغ آن دوران است. چه دوران های سیاه گذشته، یا دوران های سیاه معاصر. لذا باید متوجه بود تا: تبلیغات انسان را کمراه نکند. مثلا امروز زاد روز کورش کبیر است. بسیاری او را برای ضدیت با اسلام بزرگ کردند. زیرا می گفتند اگر قرار است، بازگشت به خویشتن کنیم چرا فقط 1400سال را، یعنی اسلام را درنظر بگیریم، برویم 2500سال پیش را درنظر بگیریم. ولی اگر آن ها راست بگویند، باید 15000سال پیش را درنظر بگیریم! نه اینکه دنیال کسی باشیم که: نه اسمی از او درتاریخ است، و نه کسی تاقبل از 50سال پیش، او را می شناخته! با اینکه نام ایران 25 بار، در شاهنامه هزار ساله آمده، ولی یکبار هم نام کورش در آن نیامده است.

امام حسین ع علیه دوران سیاه

伊玛目侯赛因对黑暗神殿

有在历史上黑暗的时期,如第二次世界大战和法西斯主义的兴起,德国和意大利,或在蒙古人的袭击和伊朗的黑杀人,还是中世纪的黑暗时期。但也有一些质疑的历史原则和那个时代的言的!例如,在伊斯兰革命中,黑方期间是美国人出售的SAVAK及其在伊朗的代理人,许多罪行有!但有些置身事外,周围礼萨·巴列维的一半,从黑暗的尝试,一个很好的时间来打造!

或者,如果我们前往蒙古,成吉思汗,蒙古历史英雄:是伟大的征服。或者纳粹和新纳粹和他们的支持者,一个英雄,世界很可能运行希特勒的雕像,但是美国之间已经摧毁了他的犯罪。希特勒在世界毁灭:专政的新殖民世界的名字黑暗时期沉没。

  即使球迷谈论中世纪,说来听听它没有,并没有执行伽利略!意见只是一个差异。布什和他们的盟友,十字军东征期间,基督教与伊斯兰教的影响力,峰值功率!而堂吉诃德和英雄的骑士,像耶稣一样,承担其祖先的宗教支持的十字架。布什再次想:十字军东征开始基督徒是穆斯林的一个重要教训!

    在伊斯兰教中,也有伊斯兰教之前的无知的日子,哈兹拉特·阿里有这个黑暗时期,记性不好,并说,当时,女孩被埋在出生后存活,而当时的想法无知和:残酷统治的心。人们不尊重武力的隐私。哈基姆不会彼此喂。在经济衰退(文化)生活和死亡的方式是不信的。

     不过,他还是耶齐德和穆阿维耶后,他们是这个时代的骄傲,甚至先知穆罕默德被指控说谎。耶齐德著名的诗:();巴尼哈希姆发挥政府也没有传来消息,从天空,也没有披露被发下来。伊玛目侯赛因然后奋起抗击这样一个黑暗的空间,虽然它被单独留在家中,超过72吨帮手,但没有低头,继续战斗。

他最终证明是虚假的雅兹迪教派,家庭的话,甚至给了她六个月大的婴儿。因为他们知道,人们可能会犯错误,并在黑色的黄金时代也不会知道其中的差别。还是陷入了片刻怀疑:谁讲的是真话。但是,当有人不容忍骚扰的是,节目是给有更大的发言权。伊玛目侯赛因,她的妹妹扎伊纳布披露的殉难后,所有认识到这一点:站在耶齐德聚集。

但是,这些谁不相信,仍保持在黑暗中。原因之一黑暗时期,重建和笨拙的谎言那个时代的持久性。什么黑暗过去的时代,还是当代的黑色时代。应当注意到,广告不会犯错误的人类。举例来说,今天是居鲁士大帝的生日。她提出了很多反对伊斯兰教。因为如果是说,回到我们自己的,因为只有1400年间,也就是伊斯兰教的考虑,我们认为2500年前。但是,如果他们是诚实的话,应该考虑15,000年前!这并不是说丹尼尔有人说,没有提到他的历史,也没有人直到50年前,他就知道!虽然伊朗的25倍,在Shahnameh千百年来,但一旦它被命名为赛勒斯。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی