From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

امام حسین ع برعلیه تفتیش عقاید

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

امام حسین ع با گفتن جمله: اگر دین ندارید لا اقل ازاده باشید، نشان داد که دشمنان ایشان، خطی را دنبال می کنند که دین را برای بردگی و انگیزاسیون معرفی کنند. و آزادی و آزادگی را در مقابل آن قرار دهند. و این بیان امام حسین ع نشان می دهد که: آزادی و آزادگی کف خواسته دین است، نه اوج آن زیرا می فرماید اگر: دین ندارید آزاده باشید. یعنی فکر نکنید که دین اجباری، و برعلیه آزادگی است. کاری که، بعد ها در اروپا آن را دنبال کردند، و دوران سیاه قرون وسطی را ایجاد نمودند.

درواقع دشمنان امام حسین ع، یک استراتژی معین و درازمدت دارند: و آن اینکه اسلام را از محتوا خالی کنند، و آن را یک امر انجمادی و: سکولاریستی نشان دهند. و بعد که مردم با یک پوسته روبرو شدند، طبیعتا وقتی می بینند نفعی برای آن ها، چه در دنیا و چه در اخرت ندارد ان را رها می کنند. مبارزه امام حسین این توطئه را ناکام گذاشت. زیرا آنان در زمان حکومت پدر امام حسین ع، این کار را کردند و اسلام را وارونه نشان دادند. بار ها حضرت علی ع به آن اشاره فرمود که: بیان ایشان این است: بیاید زمانی بر امت اسلام که: از اسلام جز اسمی باقی نماند و از دین جز رسمی!

اما بنی امیه که میدانستند: با وجود حضرت علی ع نمی توانند: اسلام را منجمد و ارتجاعی نشان دهند، فرار به جلو کردند! آن ها با رفتن به شامات، اولا خود را از تیر رس حضرت علی دور نگهداشتند، و ثانیا به انطرفی ها پیغام دادند که: هر طور شده جلو نفوذ اسلام، مخصوصا اسلام علوی را بگیرند! زیرا دربار معاویه، اغلب از بزرگان اروپایی پر بود، حتی در مجلس یزید هم اینطور بود. می گویند یزید علیه اللعنه، وقتی که بعد از شهادت امام حسین، سرهای مبارک شهدا را آورده بودند ، مجلسی از بزرگان تشکیل داد که در آن : چوب بر لبان خشکیده امام حسین زد. یک مسیحی برخاست و اعتراض کرد و گفت: ما نوادگان پیامبر خود را احترام می کنیم، ولی شما آن ها را آزار می دهید.

     گرچه این کار های بنی امیه، تنها با مبارزه امام حسین ع و: رسالت تاریخی خواهرش حضرت زینب، در داخل امت اسلامی نتیجه نداد. مخصوصا اینکه بعد از واقعه عاشورا، قیام های زیادی از جمله قیام مختار ثقفی اتفاق افتاد، و بنی امیه را از بین برد. ولی تخم ترسی که آن ها بعنوان: پیشقراولان اسلام در دل مردم اروپا کاشته بودند، به ثمر نشست و آنان در لاک قرون وسطایی خود فرو رفتند، و از پذیرش اسلام واهمه داشتند.

اروپا که در انموقع شناخت چندانی از اسلام نداشت، برای جلوگیری از نفوذ اسلام، به انگیزاسیون یا تفتیش عقاید روی آورد . خواندن کتاب های اسلامی را، که به تازگی برای آنان ترجمه شده بود، ممنوع کرد به گفته ترکمان، رئیس سازمان ارتباطات اسلامی ، تنها 50سال پس از تالیف کتاب قانون ابن سینا، این کتاب به زبان لاتین ترجمه شد! این درحالی بود که کتب معروفی چون شاهنامه، ورباعیات خیام و امثال آن نیز ترجمه شده بود.

     در رو نمایی طرح: ترجمه کتاب های فارسی به زبان های دیگر، در سازمان ارتباطات اسلامی، آقای حداد عادل هم گفتند که مردم اروپا، چنان نظر بدی به دین دارند که، گفتن حکومت دینی برای انان، مصادف با حکومت دینی دوران قرون وسطا، و بازگشت به آن دوران سیاه است! لذا به نظر می رسد که باید: نهضت ترجمه آغاز شود و مبانی این ترجمه، براساس رفع این اتهام بزرگ و: پاک کردن حافظه تاریخی اروپا از: نقش دین در قرون وسطی است.

    البته برخی معتقد بودند که ترجمه زینسو خوب است، برخی ها زانسو را ترجیح می دادند. مثلا حداد عادل می گفت: بهترین ترجمه ها زانسو است، یعنی یک انگلیسی، فارسی را یاد بگیرد و بعد، کتب ما را ترجمه کند بهتر است. ولی دکتر آشنا می گفت: چون کنترل آن مشکل است، لذا باید زینسو باشد یعنی: ما خودمان ترجمه کنیم، بعد به دست خارجی ها بدهیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم تاریخچه ترجمه را بر دو قسمت کردند و گفتند: زمانی بود که کتب ما برای ترجمه به اروپا می رفت، ولی از زمان معاصر، برعکس شد و ایرانی ها برای: ترجمه کتب اروپایی فعالیت می کردند.

امام حسین ع برعلیه تفتیش عقاید

伊玛目侯赛因作为对宗教裁判所

伊玛目侯赛因神社说:如果没有信仰,至少,宽容,表明他们的敌人,它们的线性引进的宗教奴隶制和宗教裁判所。而在他们的自由和自由的前面。伊玛目侯赛因AS的表达,表明宗教信仰自由和自由意愿楼,而不是峰值,因为它说,如果你没有信仰自由。不要以为强制信仰,以及对解放。然则跟着它在欧洲,并创造了中世纪的黑暗时期。

事实上,伊玛目侯赛因,一个长期战略的敌人,是可以肯定的:伊斯兰教是空的内容,并且将冻结与:世俗主义表演。在这之后,人们面临着的情况下,当然,当他们看到的,兴趣也无论是在这个世界上,并在后世是他们释放。伊玛目侯赛因的斗争挫败的阴谋。对他们来说,伊玛目侯赛因的父亲统治期间,它是倒过来,和伊斯兰教。伊玛目阿里说,一再提到,他们的表现已经来到伊斯兰教的民族在伊斯兰教的宗教仍然是唯一的正式名称!

但谁知道倭马亚王朝:尽管伊玛目阿里不能:冷冻伊斯兰教和反动的表演,他们跑在前面!他们去地中海东部,他第一次枪响阿里远离,二来该消息的另一面:伊斯兰教,尤其是他们的阿拉维派伊斯兰教着莫名其妙的影响力!由于穆阿维耶的法庭上,大部分欧洲领导人,甚至在耶齐德是这样的。耶齐德说,当伊玛目侯赛因去世后,圣烈士的头颅被带来的,大室,在这里对伊玛目侯赛因的嘴唇木已经死了。基督徒站起来抗议,并表示,我们尊重你说话的后裔,但你可以做他们的伤害。虽然倭马亚王朝,伊玛目侯赛因AS仅作斗争的工作:姐姐扎伊纳布的历史使命,没有造成伊斯兰国家。特别是在阿舒拉节起义很多免费Saghafy起义发生,而倭马亚销毁。但担心他们的种子作为伊斯兰教的领头羊播种在欧洲人民的心,回报他们锁定了中世纪的沉没,以及担心伊斯兰教。

有伊斯兰教在欧洲的了解甚少在那个时候,为了避免伊斯兰教的影响,又到了宗教裁判所或神圣的宗教裁判所。伊斯兰书籍,其中被翻译为他们在土库曼最近被取缔,伊斯兰社区的负责人,只有50年书上写的阿维森纳之后,这本书被翻译成拉丁文!然而,著名的书Shahnameh的,Vrbayat亚姆,因此它被翻译。在项目的看法:波斯文学的其他语言的翻译,伊斯兰社区的组织,哈达德阿德尔先生还表示,欧洲的人,这样的评论是不诚信,说他们的宗教国家,与中世纪的神权政治重合,并返回到黑!这似乎是:平移运动开始,并在翻译的基础,通过消除这个大负责人:清除欧洲的历史记忆:宗教在中世纪的作用。一些人认为,翻译Zynsv好,也有人主张Zansv。例如,哈达德阿德尔说Zansv最好的翻译,一个英语,波斯语学习,然后把我们的书更好。但谁说,这是难以控制的医生,应该是Zynsv意味着我们翻译,然后给外国人。文化和伊斯兰指导部长也转化的历史分成两部分,他说,当他去欧洲把我们的书,但现代的时间,不同的是伊朗人翻译欧洲图书活跃。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی