From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

امام حسین ع مرزها را برداشت!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

روز عاشورا هر سال، مرزها را کم رنگ تر می کند، تا انشاءالله روزی برسد که: به برکت خون حسین، هیچ مرزی باقی نماند. اگر مرز زمینی و هوایی را، مرزبندی سخت نام بگذاریم، مرزهای نژادی و فرهنگی ، فکری را باید مرز های نرم دانست. امام حسین ع که وارث تمام انبیا الهی است، و از نظر زمانی  به ما نزدیک تر است، توانسته مرزهای زمان را بردارد، و در بین ما حضور داشته باشد . برخی ها از این حضور نزدیک، بسیار متعجب هستند! آن ها از خود می پرسند چرا حادثه ای که 1400سال پیش،  آن هم دریک نصفه روز اتفاق افتاد، اینهمه گسترش پیدا کرد؟

و این معنی اولین مرزی هست که: امام حسین ع آن را از بین برده است. دقایق تاریخی عاشورا، به قدری واضح است که: برخی ها تعحب می کنند: اینهمه اطلاعات از کجا آمده است؟ البته نویسندگان و خبرنگاران در ان روز هم وجود داشتند، که به آن ها راوی می گفتند. آن ها همه حوادث را یادداشت می کردند، معمولا مانند امروز، همراه فرماندهان جنگ بوده و: کاری جز نوشتن نداشتند. اما راز ماندگاری این حوادث را، باید در ابتکار امام حسین ع دانست .

    ایشان برخلاف تمام جنگ ها، که کودکان و زنان را مخفی می کنند، تا دشمن به آن ها دست پیدا نکند، کودکان و زنان را با خود همراه آورد. کودکان و زنان حافظه قوی تری، نسبت به بزرگسالان دارند و مانند: وویس یا رکوردر، امروز عمل کردند. یعنی تمام حوادث را در حافظه خود ضبط کردند، وقتی بزرگتر شدند یا: از انها سوال کردند پاسخ می گفتند. و این به ماندگاری حوادث کمک کرد و: به اصطلاح امروزی: مرز های زمان را از بین برد، بطوری که مردم به راحتی میتوانند: از همه جوانب خبر دار شوند، که گویا، در ان زمان زندگی می کرده اند. اصلا تمام سخنان امام حسین ع، برای آینده یعنی برای امروز ما بوده است.

مرز دومی که امام حسین ع و عاشورا، آن را از بین بردند مرز نژادی و قومیتی یا: ملیتی و زبانی است. در همان جمع کوچک آن روز و دربین 72تن ، از کودک تا پیرمرد حضور داشتند. حتی از سیاهپوستان یا مسیحیان هم، نماینده ای بود. گویند مرد سیاهپوست از امام ع، اجازه جنگ خواست و ایشان، به دلیل مهمان بودنش کمی تامل کرد، ولی وی با اعتراض گفت: آیا بخاطر رنگ پوست من است، که درنگ کردی ؟ و بعد امام اجازه فرمود و: ایشان رفت و مبارزه کرد و شهید شد.  علاوه بر معرکه ، بعد از عاشورا نیز، خیلی ها برای انتقام خون ایشان قیام کردند، و نقش عجم یعنی ایرانی  و فارس ها، مخصوصا در قیام مختار کاملا برجسته است. امروز نیز بیش از خود اعراب ، ایرانی ها هستند که یاد ایشان را گرامی می دارند. آل سعود با غصب عنوان خادم الحرمین، به شدت با یاد امام حسین مخالفت می کند. دولت های تابع آل سعود هم همین طورند، زیرا آل سعود اصلا حکومت خود را بر: اساس تخریب قبرستان بقیع، که از نوادگان اصلی امام حسین، یعنی فرزند ش و فرزندان فرزندش بود، آغاز کرد.

اما مرز های جغرافیایی امروز، که بیشتر به زمان استعمار گر پیر: بریتانیا بر می گردد، در حال از بین رفتن است. بسیاری از این مرزها را انگلستان، با کارشناسی خود ترسیم کرد، و هدف او طوری بود که :همه با هم دشمن شوند. او تفرقه ایجاد می کرد تا حکومت کند. بعد ها هم سازمان ملل، اغلب به آن ها مهر تایید زد. لذا مردمی که میتوانستند یک ملت واحد باشند، امروز 229 مرز و 229 پرچم و 229 ارتش دارند، که به جان همدیگر تشنه اند! و تمام بحران های جهانی از همین مسئله: مرز بندی آغاز می شود، نمونه آن عراق است که: آمریکا بدنبال تقسیم آن به سه کشور می باشد!

   ولی امام حسین ع این مرزها را هم در هم شکسته! پایتخت ها راهم عوض کرده است! پایتخت آمریکا لس آنجلس است، زیرا یاد امام حسین در آنجا بیشتر: از نیویورک و اشنگتن است. گرچه در کاخ سفید ما هم حسین داریم. روسیه و پوتین هم، ادعا می کنند که شیعه شده اند. قبلا رئیس جمهور کوبا و: نیکاراگوئه و نزوئلا هم، تمایل خود را نشان داده بودند.

از نظر امام حسین ع، پاکستان باید به پایتختی پاراچنار اداره شود! و هندوستان به جامو تغییر محل دهد، و چین ارومچی را پایتخت خود قرار دهد، ترکیه وان یا قونیه را انتخاب نماید، آلمان هامبورگ و و..

مراسم عاشورا در بحرین

伊玛目侯赛因删除边框!

阿舒拉节每年,更加苍白的边界,所以希望有一天:萨达姆的血的祝福,没有边框。如果陆,空边界,边界很难放弃,种族和文化的界限,思想要柔和边界。伊玛目侯赛因为继承人神的先知,并在时间接近能够去除时间的界限,是我们之间存在。一些密切的存在,很惊讶!他们会问自己,为什么事件是1400多年前,花了半天时间,所以传播的?

这意味着第一边界:教长侯赛因它摧毁。阿舒拉节的历史时刻,所以很显然,有些人感到惊讶:来所有这些信息的呢?当然,在那些日子里,有作家和记者,向解说员说这。请注意,所有的事件,他们通常会像今天一样,随着战争的指挥官:他们做什么,但写作。但这些事件的生存的秘密,应在伊玛目侯赛因的举措加以考虑。他是反对一切战争,儿童和妇女隐藏,这样敌人不容易找到他们,妇女和儿童带来了。儿童和妇女具有更强的内存比大人,如语音或记录,今天采取行动。例如,记录在你的记忆,当他们旧的或他们的答案被要求的所有事件。这有助于持久事件:所谓现代:破坏时间的界限,使人们可以轻松地:从四面八方听到,那样的话,当时他们住。我做的伊玛目侯赛因的一切话,未来今天是我们。

第二个边界和修罗伊玛目侯赛因,它破坏了种族和民族的边界或国籍和语言。在小数目的那一天当中72人,从儿童到老人出席了会议。即使是黑人还是基督徒,是代表。伊玛目说,黑人男子,他想打,因为他的客人有点犹豫,但他大声说我皮肤的颜色,真正的你是否因为?然后让伊玛目说:他去了,战斗,成为了烈士。除了现场,阿舒拉节之后,不少升至报复他们的血液,和非阿拉伯的伊朗与海湾的作用,特别是在起义免费全功能。今天,大多数阿拉伯人,伊朗人已经学会了珍惜他们。沙特哈拉曼作为检仆人,记得伊玛目侯赛因的强烈反对。沙特相同功能的政府,因为沙特人做你的政府:八旗墓地的破坏,伊玛目侯赛因的儿子和儿子的孩子原来的后代,开始了。

但今天的地理边界,大部分时间旧殖民地的:英国的回报却在减少。许多英格兰的边界,以其专业知识绘制,所以是他的目标,所有一起是敌人。他把统治。后来,联合国批准的大部分他的印章。那么,谁可能是一个单一民族的229和229的标志和229军事边界,它已经饿得同归于尽!而所有的全球性危机的问题:边界开始,品尝伊拉克,美国追求的是把它分成三个国家!但伊玛目侯赛因,这些边界被打破!资本改变了我的路!洛杉矶是美国的首都,为伊玛目侯赛因学到更多的有:从纽约到华盛顿。虽然白宫,我们有侯赛因。俄罗斯和普京,声称他们是什叶派。古巴前总统:尼加拉瓜和Nzvyla也表现出他们的愿望。

伊玛目侯赛因,帕拉奇纳尔的首都,巴基斯坦应该运行!查谟和印度改变其位置,而中国自己的首府乌鲁木齐,土耳其浴,或选择科尼亚,德国和汉堡。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی