From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

علیخانی روخوانی از قرآن هم بلد نیست

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده بویین​زهرا: علیخانی روخوانی از قرآن هم بلد نیست

سیاست > مجلس - قدرت​الله علیخانی در نطقش از حسودانی گفت که چشم دیدن خدمات وی در شهرستان​های قزوین را ندارند و گفت که انشالله امکان حضور در مجلس نهم و رویارویی با اصولگراها راخواهد یافت.
به گزارش خبر‌آنلاین، اگرچه علیخانی تنها از بویین​زهرا به عنوان یکی از شهرستان​های قزوین نام برد و اصلا اشاره​ای به نماینده آن نکرد اما روح​الله جانی عباسپور معتقد بود که علیخانی او را حسود خوانده و اصرار کرد که پاسخ او را در قالب تذکری بدهد.
اگرچه شهاب​الدین صدر که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، اندکی در مقابل این درخواست وی مقاومت کرد اما نهایتا میکروفن وی روشن شد و عباسپور با عصبانیت گفت:در نطق علیخانی تبلیغات انتخاباتی شد، آن هم در فاصله 50 روزه تا انتخابات که هنوز مهلت تبلیغات شروع نشده است! هیات رئیسه نباید اجازه چنین نطقی را به او می داد.
وی ادامه داد: ایشان گفتند که به کوری چشم حسودان در انتخابات پیروز می​شوند و به رقبایشان اهانت کردند. در نطق قبل هم گفتند که بویین زهرا را ایشان شهرستان کرده​اند. آقایان یا دچار آلزایمر شده​اند یا حافظه​اشان سوراخ است! بویین زهرا در دوره ایشان شهرستان نشد. در مجلس چهارم شهرستان شد.
عباسپور در پایان گفت: علمای مجلس از این بنده خدا امتحان قرآن بگیرید و ببینید که حتی روخوانی از روی قرآن را هم بلد نیست!
اگرچه علیخانی نسبت به اظهارات وی معترض شد و خواستار پاسخگویی متقابل بود اما صدر به او اجازه نداد و به بیان این نکته اکتفا کرد که تا زمان برگزاری انتخابات، هر حرفی از تریبون مجلس می​تواند انتخاباتی تلقی شود.
/2929
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی