From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

کشته توطئه

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

کشته توطئه

بر اثر توطئه از پیش طراحی شده: آل سعود 1500حاجی در منا  کشته شدند، البته این عده شهید محسوب می شوند، چرا که برای خدا از خانه خود خارج شدند، و در این راه کشته شدند و حتی، این ها این کشتار وحشیانه را پیش بینی هم می کردند. چرا که رژیم آل سعود رعایت ماه حج را نکرده، و در ماه های حرام، ملت مسلمان و عرب یمن را هر روز به دم تیغ فرستاد.  واز بمباران وحشیانه آنان دست بر نداشت. لذا همه آنان با شناخت از وحشیگری و جنایت کاری آل سعود قدم در این راه گذاشتند.

تجربه این کشتار های بی سروصدا را، سوریه و عراق و افغانستان و همه دنیا دارند. زیرا تا دیروز عربستان، غرب را پوشش قرار داده بود و: به دست گانگستر های غربی جنایات خود را انجام می داد، ولی از موقعی که غربی ها بیدار شدند، و دست از کشتار نیابتی برداشتند، آل سعود خود دست به کار شد!

   آل سعود که از کشتار جوانان در: یمن و سوریه و لبنان سیراب نشد! خواست این بار در نزدیکی خود، و در خانه خدا آنان را بکشد، تا برای همه درس عبرتی شود و: به زیارت خانه خدا نروند. اما او نفهمیده است! زیرا مردم و خانواده ها، منتظر این جنایت آل سعود بودند و میدانستند: بالاخره او زهر خود را خواهد ریخت، و لذا همه آنان را شهید محسوب و: از آنان با احترام پذیرایی خواهند کرد.

این امر وظیفه رئیس جمهور ما را هم، سنگین تر می کند تا ایشان در سازمان ملل، از حق این کشته شدگان دفاع کند، و نگذارد که خون آنان هدر رود بنظر می رسد. ایشان باید طرح سابق ایرانی را در سازمان ملل، مبنی بر بی کفایتی مدیران آل سعود، مطرح کند و خواستار تشکیل شورایی از: تمام کشورها برای مدیریت: امور حج و زیارت در عربستان شود.

طرح ایرانی شورای مدیریت حج در عربستان، به شرح زیر است:

کلیات طرح

برای جلوگیری از تخریب : اماکن تاریخی در شهر پیامبر: مکه و مدینه که جای جای آن، محل رفت و آمد ملائکه بوده، باید از تمام جهان، علما و روسا در این مدیریت سهیم باشند.

   برای این منظور از کشورهای اسلامی، روسای جمهور و از کشورهای غیر اسلامی، علمای طراز اول آنجا عضو محمع عمومی: مدیریت امور مکه و مدینه می باشند. این مجمع عمومی سالی یکبار و در:ایام حج تشکیل می گردد و اعضای: اجرایی و هیات مدیره انتخاب می شوند.

مدیر اجرایی موظف است: مصوبات هیات مدیره را اجرا کند. و برای این منظور دارای واحد هایی: برای شناسایی حفظ و نگهداری اماکن خواهد بود. برای اداره این اماکن از بودجه بین المللی مانند: کمک اعضا استفاده خواهد کرد: یا از طریق واگذاری مکان های غیر تاریخی، در آمد خود را کسب خواهد نمود.

     واحد توسعه حرمین شریفین، که تشکیل شد موظف است با توجه به: علاقه جهانیان برای حضور در این مراسم الهی، طرحی تهیه کند تا سهمیه بندی مصنوعی، از بین برود و همه کسانی که مستطیع هستند، بتوانند به حج مشرف شوند.

واحد پذیرایی و تشریفات حج هم، چون از سوی تمام کشورها تعیین می شود دیگر، امتیازی بین حجاج نخواهد گذاشت. و همانطور که دستور اسلام است، به همه حجاج بصورت یکسان خدمات خواهد داد. نه اینکه ایرانی ها در بهترین هتل ها باشند! و بالاترین هزینه ها را بدهند، ولی سیاهپوستان حتی گوشت قربانی هم، به دستشان نرسد و آن هایی هم: که می رسد به علت نداشتن امکانات، همانجا با حرارت آفتاب! آن ها را قرمه می کنند تا بتوانند: با خود ببرند و خانواده های خود را از: گرسنگی نجات دهند. این طرح بصورت ماده واحده، باید به سازمان ملل ارائه شود، و پس از تصویب اجرا شود. درست مانند واتیکان در دل ایتالیا.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی