From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مدارس منطقه 4 نونوار شدند

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون امورشهری ومحیط زیست شهرداری منطقه 4  از آماده سازی و مناسب سازی مدارس همزمان با  بازگشایی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حمید ناصحی با اعلام این خبر گفت : با اجرای طرح مهر قلم در سه  بازه زمانی 10 روزه از 12 شهریور ماه سالجاری تا 15 مهر ماه مدارس منطقه برای بازگشایی آماده شدند.
وی افزود: از جمله اقدامات اجرایی در مدارس منطقه می توان به توزیع  مخازن مخصوص جداسازی کاغد به و کیسه های آبی رنگ بازیافت در مدارس و تکمیل ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس و توزیع اقلام کمک آموزشی در حوزه پسماند اشاره کرد.
حمید ناصحی در ادامه اذعان داشت : پاکسازی جداره های مدارس به متراژ 6200 متر مربع و پاکسازی و شستشوی جداره معابر اطراف مدارس  به طول 9225 متر مربع و همکاری در شستشو و پاکسازی کامل نمای مدارس به متراژ 9150 متر مربع، شستشو و رنگ آمیزی جداول معابر اطراف مدارس به طول9280 متر مربع و رنگ آمیزی دربهای ورودی و تابلوهای سر درب مدارس و المانهای حیاط مدارس به متراژ225 متر مربع و آذین بندی میادین و معابر منطقه نیز اجرایی شده است.
معاون امورشهری ومحیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به محوطه سازی در مدارس گفت:  ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون و داخل محوطه مراکز آموزشی به متراژ 442 متر مربع ، هرس خشکه بری درختان پیرامون و داخل محوطه مراکز آموزشی به طول 228 متر مربع و کاشت نهال در فضای سبز مدارس از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.
وی در پایان گفت: دراین طرح تا نیمه اول مهر ماه درتمامی مدارس منطقه اجرایی می شود.
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی