From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

منطقه 4 پژوهشگر محله می پذیرد

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از پذیرش پژوهشگر محله به صورت داوطلبانه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی منطقه 4، ابوذر حسینی با بیان این خبر  افزود: پژوهشگر محله  یا مسئول خانه پژوهش دانش آموخته علوم اجتماعی بوده ، که به صورت داوطلبانه در محله فعالیت کرده و وظیفه گردآوری داده های اجتماعی و فرهنگی و مولفه های موثر شهری را بر پایه  شاخص های تعیین شده در سطح محله بر عهده دارد.
وی افزود: منطقه چهار دارای 20محله بوده که 20 پژوهشگر محله در آن به فعالیت مشغولند که در سال اخیر چند محله از جمله پاسداران ،  ضرابخانه، مبارک آباد حسین آباد، مجیدیه شمس آباد، تهرانپارس غربی ، شمیران نو فاقد پژوهشگر محله می باشند.
حسینی به شرایط  پذیرش این پژوهشگران اشاره کرد و گفت:  داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های علوم اجتماعی و فرهنگی و رشته های مرتبط با مدیریت شهری، حداقل سه سال سکونت در محله، داشتن صلاحیت علمی برای انجام فعالیت مطالعاتی و مشارکت داوطلبانه برای فعالیت در محله ، دارا بودن حداکثر 35 سال از جمله شرایط این پژوهشگران است.
گفتنی است  داوطلبین برای اطلاعات بیشتر به سرای محله مورد نظر مراجعه نمایند.
 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی