From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

خدمات رسانی شهری در معابر منتهی به مدارس شمال تهران

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات رسانی شهری در مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی شمال تهران در حال اجراست .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : طرح استقبال از مهر که از اواسط شهریور ماه آغاز شده است در حوزه امور شهری و فضای سبز با تاکید بر پاکسازی ، زیباسازی، فضاسازی محیطی، ایجاد نظم و ترتیب شهری، اطلاع رسانی ، حفظ محیط زیست ،بهداشت و ایمنی و... در نواحی ده گانه منطقه در حال اجراست.
وی شستشو و پاکسازی کامل نمای مدارس را یکی از گسترده ترین اقدامات اجرایی دانست و گفت: طبق پیش بینی های نواحی بیش از 86 هزار متر مربع از نمای مدارس در طرح استقبال از مهر شستشو و پاکسازی می شوند.
نوربخش لایروبی ، پاکسازی و رسوب برداری از کانال های روباز و روبسته به خصوص انهار مجاور مراکز آموزشی و مسیل ها  را اقدام دیگری دانست که با اجرای طرح های جهادی در حال اجراست.
وی به زیباسازی محیطی اشاره کرد و گفت: در این حوزه شستشو و رنگ آمیزی جداول معابر اطراف مدارس، درهای ورودی، تابلوهای مدارس ، حذف زواید فیزیکی در معابر اطراف مدارس  و... به انجام می رسد.
نوربخش گفت: یکی از اقدامات مدیریت پسماند در منطقه جمع آوری کتاب و دفاتر سال های قبل دانش آموزان و تعویض آنها با دفتر برای دانش آموزان محروم بوده است که تا کنون بیش از یک هزار کیلوگرم جمع آوری شده است.
معاون شهردار منطقه یک ساماندهی فضای سبز را دیگر طرح اجرایی دانست که با کاشت نهال، درختچه ، گل و گیاه در باغچه های داخل محوطه مراکز آموزشی، هرس درختان پیرامون مدارس، ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون و داخل مدارس و... در حال اجراست.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی