From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

هواپیمای دست ساز در مرکز علوم و ستاره

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

40 هواپیمای دست ساز در مرکز علوم و ستاره
 شناسی تهران به پرواز درآمدند
در مراسم جشن اختتامیه دوره های آموزشی ترم تابستان 94 بیش از 40 هواپیمای دست ساز ساخته شده توسط فراگیران در محوطه مرکز علوم و ستاره شناسی تهران به پرواز در آمدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم وستاره شناسی تهران با بیان خبر فوق اظهار داشت : اختتامیه دوره های آموزشی ترم تابستان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با حضور خانواده فراگیران و مدرسین دوره ها، برگزار شد و در این برنامه فراگیران ، همراه با والدینشان از بخش نمایشگاهی برنامه که از فعالیتهای طول مدت دوره آموزشی تشکیل شده بود شامل غرفه رباتیک،هوافضا، خلاقیت و نجوم کودکان بازدید کردند.
وی گفت : در غرفه هوافضا بسته های ساخت هواپیما در اختیار علاقمندان قرار داده شد و 40  هواپیمای ساخته شده در محوطه به پرواز درآمدند ودر غرفه رباتیک، رباتهای خاص کنترلی توسط دانش آموزان به نمایش در آمدند.
چیذری تصریح کرد: در غرفه نجوم کودکان، پروژه های عملی کودکان شامل آشنایی با ستارگان و سیارات، صور فلکی و اسطوره های نجومی،  فضا و... که در بخش نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده بود مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت.
مدیر مرکز علوم وستاره شناسی تهران خاطر نشان ساخت : در پایان برنامه، نفرات برتر دوره های آموزشی توسط مسئول آموزش معرفی و با اهداء بازیهای آموزشی از آنان قدر دانی شد و به  فراگیران دوره های آموزشی بسته های اهدایی شامل گواهی پایان دوره، کتاب منظومه شمسی و ..... ارائه شد.
وی افزد: دوره های آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران،‌ به فراگیران این توانایی را داده است تا با استمرار شرکت در دوره های تخصصی با علم نجوم و آسمان شب، مفاهیم الکترونیکی به وسیله آزمایشات ساده و قطعات مکانیکی، ساخت و پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، بازی با ابزارهای علمی و آموزشی بیشتر آشنا شوند و در آن پیشرفت کنند.
گفتنی است در ترم پاییز دوره های تئوری و کارگاهی شامل نجوم مقدماتی1و2، کیهان شناسی1و2، اخترفیزیک، عکاسی نجومی، علوم فضایی و... برای بزرگسالان و نجوم کودکان1،2 و پیشرفته برای گروه سنی 7 تا 13 ارائه می شود و همچنین در این ترم دوره های المپیاد نجوم، فیزیک، ریاضی، شیمی، زیست شناسی و دوره های آموزش نرم افزار کامسول و  matematica و... نیز برای بزرگسالان برگزار می شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی