From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

به گزارش سید جاسم عسکری

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر
دیدار رضایی با عضو شورای شهر تهران؛ فرهنگسازی اولویت اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران - 28 شهریور 94
UserSiteJolfa
   

شهرورزش- رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران دیدار و گفتگو کرد.


 

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی رییس این سازمان طی نشستی با مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران به منظور ارتقا سطح خدمات ورزشی قابل ارائه به شهروندان دیدار و در این مورد گفتگو کرد.

در این نشست رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به صحبت های مطرح شده پیرامون بازگرداندن سوله های بحران که در اختیار سازمان ورزش شهرداری است، توضیحاتی را بیان کرد و افزود: ساخت سوله هایی با سازه های سبکتر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته تا جایگزین سوله های بحران شود.

رضایی در پاسخ به تعرفه مناطق مختلف گفت: مناطق کم برخوردار از قیمت پایین تر و مناطق شمال شهر با تعرفه بالاتر از اماکن ورزشی استفاده می کنند. همچنین جایگزینی سانسهای نصف قیمت 2 روز در هفته به جای کارتهای ورزش شهروندی و تخصیص مجموعه های ورزشی به جانبازان، معلولان و خانواده های ایشان اقداماتی مثبت در عملکرد سازمان ورزش و ایجاد رضایتمندی در بین اقشار مختلف مردم به شمار می رود.

وی افزود: نقش اساسی ورزش همگانی در سلامت مردم را نباید نادیده گرفت و این امر نیاز به فرهنگسازی و رسانه ای شدن اقدامات سازمان ورزش در این حوزه را دارد.

در این نشست نوری زاد مدیر حقوقی، عسگری معاون ورزش آقایان و مشهدی یاری مدیر اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری نیز حضور داشتند.

گفتنی است نشست رییس سازمان ورزش شهرداری با عضو شورای اسلامی شهر تهران روز 28 شهریورماه جاری در محل سالن جلسات سازمان ورزش شهرداری انجام شد.


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی