From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

政策癌症

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

癌症是政治病,是消除什叶派。为此,消毒流程,不表达的主要原因它有时被称为辐射放射性有时也被称为空气污染,有时任何治疗:他们赚钱的公司。并非所有的政治病。

首先,我们看到,在一神论宗教,病情呈现上帝,上帝知道它的测试。并宣读了祈祷上帝是医治者,和大多数医生会说,我们正在通过,因为上帝是治疗所有疾病。

众所周知,伊斯兰教,医生流动的先知都推出了(在他的时代,基督教医学来到麦地那,但期待着迎接谁的使者去了,问为什么病人,我对先知说我说:不喝酒不是饿了,停满了阻力饭前,这样别人是不是生病了。

   所以我们看到,如果人们满足他们的健康,没有生病。与此相反的是真实的:如果人们这样做,也吃了,甚至打乱他们的饮食,他们生病。食品第三世界,特别是伊朗的所有机构,其次是暴饮暴食和不良饮食做广告。和正常使用的人,会导致化工产品的消费。

而不是吃坚果例如,吸烟!或者更确切地说,蔬菜,吃快餐,而不是水果,嚼口香糖,和果汁代替侦察:工业饮料去。导致的疾病的出现是新的和未知的。然而,对于患者是未知的,但食品生产商,公知的并且被定位。

   见,例如在伊朗,不使用油,而是使用醋和诸如此类,但沙特,伊朗的记者买了公司和个人有广泛的广告份额,化工和炼油被使用。

更多的饮料过期,伊朗的阿拉伯国家。吸烟和嚼口香糖的所有海关:波斯湾间隙或贩运,并意味着人们的饮食习惯从天然食品和传统食品和人工合成化学物质的变化,市民的健康是有针对性的。

当然,政客,情况更糟糕:他们鼓励酒精,药物和昂贵的消耗!大多数血液癌症,肝硬化受到影响。有药物,兴奋剂和高贵,所有的政客需要的药物,但只有一个垄断:常见是这种物质(毒药解毒),因此没有批评权力或反抗,也没有奖励反对读书。

在殖民监狱,首先要指责吸烟邀请他!当然,如果被告否认他的手:面对死刑,因为事实证明,情况正好相反。和动机的反对,但如果它被接受,它已经被提交给读写器。

吸烟是指:敌人的弱点,他们已经用这种弱点到时候,即使有致瘾化学物质在他的元素的深化:渗透者和间谍建成,实际上,显示全部那心脏疾病和呼吸困难,甚至癌症的血液和皮肤,深入研究敌人的结果让生病的人。

对于人谁需要药物治疗,他可以抗议,打还是战斗不会。医疗补助计划还建议与人交谈,甚至在购买毒品的借口是不够的。

سرطان بیماری سیاست زده

سرطان یک بیماری سیاسی، برای از بین بردن شیعیان است. زیرا که هرنوع درمانی را، برای آن عقیم می گذارند، و علل اصلی آن را هم بیان نمی کنند، گاهی می گویند تشعشات رادیو اکتیویته است، گاهی می گویند آلودگی هوا است، و گاهی هم آن را تبدیل به: بنگاهی پولساز می کنند. البته همه بیماری ها سیاسی است .

ابتدا می بینیم که در ادیان توحیدی ، بیماری را از سوی خدا معرفی می کنند، و آن را ازمایش الهی می دانند. و در دعا ها هم می خوانیم که : شفا دهنده اصلی خدا است، و اغلب پزشکان هم می گویند: ما وسیله هستیم،  زیرا شفای همه بیماری ها دست خدا است.

معروف است که پیامبر اسلام را، یک پزشک دوره گرد معرفی کرده اند (طبیب  دوار بطبه) و هم در زمان ایشان، پزشکی مسیحی به مدینه آمد، ولی هرچه منتظر نشست، بیماری مراجعه نکرد! پیش پیامبر رفت و علت را خواست، و پیامبر فرمود من به مردم گفته ام: تا گرسنه نشدید چیزی نخورید، و قبل از سیر شدن دست از غذا بکشید، برای همین است که: کسی مریض نمی شود.

   لذا می بینیم که اگر انسان ها، بهداشت را  مراعات کنند، بیمار نمی شوند. و عکس قضیه هم صادق است: یعنی اگر کاری کنیم که اشخاص، بیش از حد بخورند یا :حتی رژیم غذایی آن ها مختل کنیم،  آن ها مریض می شوند. تمام موسسات تولید غذا برای جهان سوم، و بخصوص برای ایران، به دنبال آن هستند که پرخوری و: بد خوری را تبلیغ کنند. و مردم را از مصرف طبیعی، به سوی مصرف غذاهای شیمیایی سوق بدهند.

مثلا مردم بجای خوردن آجیل، سیگار بکشند! یا بجای سبزیجات، فست فود بخورند، و بجای میوه، آدامس بجوند، و بجای آب میوه سراغ: نوشابه های صنعتی بروند. نتیجه آن هم بوجود آمدن : بیماری های جدید و نا شناخته است. البته برای مبتلایان ناشناخته است، ولی برای تولید کنندگان مواد غذایی، کاملا شناخته شده و مورد هدفگیری است.

   مثلا ببینید که در ایران، روغن نباتی مصرف نمی شد، و بجای ان سرکه و امثال ان مصرف داشت، اما سعودی ها، سهام کارخانجات روغن کشی ایران را خریدند، و با تبلیغات وسیع مردم را، به روغن های شیمیایی و پالایشگاهی عادت دادند.

بیشتر نوشابه های تاریخ مصرف گذشته، از کشورهای عربی وارد ایران می شد. سیگار و آدامس همه از گمرکات: خلیج فارس ترخیص و یا قاچاق می شد، و معنی آن این بود که : با تغییر عادات مصرف غذایی مردم: از غذاهای طبیعی و سنتی، به غذاهای شیمیایی و مصنوعی، سلامت شهروندان را هدف قرار می دادند.

البته در میان سیاستمداران، وضع از این بدتر بود: آنان با تشویق به مصرف الکل، و مواد مخدر گرانقیمت! اغلب به سرطان خون و: سیروز کبدی دچار می شدند. وجود مواد مخدر: تغلیظ شده و اشرافی، همه سیاستمداران را محتاج: داروهایی میکرد که فقط در انحصار: شایع کنندگان این نوخ مواد مصرفی بود،(زهر و پادزهر) ولذا هیچگاه قدرت انتقاد یا شورش نداشته، و فاقد انگیزه مخالف خوانی می شدند.

در زندان های استعماری، اولین کاری که با متهم می کنند، او را به کشیدن سیگار دعوت می کنند! طبیعی است اگر متهم، دست رد می زد با :اشد مجازات روبرو بود، زیرا معلوم می شد که مخالف واقعی است. و انگیزه مخالفت دارد، ولی اگر آن را قبول می کرد، یعنی کاملا تسلیم بازجو ها شده است.

مصرف سیگار به معنی: دادن نقطه ضعف به دشمن بود، و آن ها این نقطه ضعف را بموقع استفاده می کردند، حتی با تعمیق این اعتیاد به: مواد شیمیایی از او یک عنصر: نفوذی و جاسوس می ساختند، درواقع همه این ها نشان می دهد که: بیماری های قلبی و تنفسی، حتی سرطان های خونی و پوستی، نتیجه مطالعات عمیق دشمنان، برای بیمار نگاه داشتن مردم است .

زیرا مردمی که محتاج دارو باشند، هرگز توان اعتراض و مقابله یا: مبارزه نخواهند داشت. طرح تامین خدمات درمانی هم، موید این حرف است تا مردم، حتی بهانه خرید دارو راهم نداشته باشند.  

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی