From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

怎么突然成了唯一的超级大国?

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

也许很多人不相信,但伊朗,世界上唯一的超级大国,但神上面没有动力,因为苏联解体,而美国正在崩溃!而一天一天过去,这个超级大国,是更为明显。当然,这一切的时候了革命胜利,很明显这是口号既不是东西,也不是唯一的地方,那是革命,还是应该依靠东方还是西方,而这一天这是第一次革命。

因为如果超级大国有了权力,可以采取前进的口号,或者没有采取脚下,但我们做到了!和伊斯兰革命到现在的第一天,天天是一个阴谋摧毁它。世界的超级大国,携手并进,也许第二个阴谋并没有停止,但它是水的作用。

伊朗官员可能不愿意让超级大国!也许他们中的有些人仍然不相信伊朗是一个超级大国,但他想它还是相信这无关紧要,重要的是,没有人,没有比伊朗伊斯兰共和国更高的功率不存在。换句话说,伊朗是没有受到任何的权威,没有权力不下令,这意味着超级大国!

如果有些歪理解,愚笨或不好理解,就知道如果任何一个出现故障,迫使你说你是最有效的!如果美国本身,权力和Aqsanh知道,不能对伊朗的任何决定,伊朗功率更高,因为他们不提供,他们会说,如果他们可以迫使!

例如,在谈判中,如果伊朗在谈判桌上是什么呢?例如,伊朗的情况:安理会和安理会下令攻击伊朗!那么,那些谁在一起,并袭击了也门的还有什么能怎么办呢?伊拉克和叙利亚在什么能怎么办呢?如果逃回超级大国,所以这些动物都是超级大国。但是,如果你站在和乳房防护罩,也门的超级大国的人,超级大国,不是沙特!

这是外交,伊朗,美国和沙特容易与稍有不慎相同的概念,并指出了大使要求。如果没有过去的话说,美国或沙特,或任何其他月亮妈妈,他们有权!伊朗不属于他们,让他们为所欲为抗议,在美国的利益,我们应该抗议!因为我们大家都明白少。我们已经看到,即使美国人在伊朗不仅是工作,但他们是正确的野性!不要忘了那个时候,俄罗斯是衣柜和高加索来自伊朗,伊拉克,阿富汗和巴林英国从伊朗分离,美国是占据了整个伊朗境内,与伊朗承担的伊斯兰革命作出裁决,和伊朗人不会让任何工作。现在伊朗在八年神圣防御,在第一年,御敌于国门之外,战斗增厚。和其他波动的超级大国的立场,反对伊朗的进步已经被迫寻求和平!如果他们能杀了革命,他们没有必要提高白旗?

经济问题也看到,“世界是破产,所有的罢工和失业危机和解雇工人,但伊朗可以共同努力,给予寻求庇护者,和所有的人都在与伊朗平等的条件。虽然用水量在伊朗是世界平均水平的三倍,电力和天然气,以及,这​​不仅意味着官方的伊朗民族,他们正在采取,而且所有的邻国伊朗的消费份额中,只有诋毁邻居,贩卖说!

چگونه ناگهان تنها ابر قدرت جهان  شدیم؟

شاید خیلی ها باور نکنند، ولی ایران امروز، تنها ابر قدرت جهان است و: هیچ قدرتی جز خدا بالاتر از ان نیست، زیرا که شوروری فرو پاشیده،  و آمریکا نیز در حال فروپاشی است! و هر روز که می گذرد این ابر قدرتی، بیشتر نمایان می شود. البته همه این ها از زمانی که انقلاب پیروز شد، مشخص بود زیرا تنها جایی بود که: شعار نه شرقی و نه غربی می داد،  یعنی هر انقلابی که می شد، یا باید به شرق تکیه می کرد یا به غرب، و این از روز اول انقلاب مشخص بود.

چون اگر ابر قدرت ها قدرت داشتند، میتوانستند جلو این شعار را بگیرند، یا اصلا نگذارند انقلاب پا بگیرد، ولی دیدیم نتوانستند! و از روز اول  پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، هر روز توطئه  برای نابودی آن بود. و ابر قدرت های همه دنیا، دست در دست هم شاید: ثانیه ای از توطئه دست بر نداشتند، اما همه آن ها نقش بر آب شد.

شاید مسئولین ایرانی هم، نمی خواستند که ابر قدرت باشند! و شاید عده ای از ان ها هنوز هم، باور ندارند که ایران ابر قدرت است، ولی خواست آن ها یا: باور آن ها مهم نیست، مهم این است که هیچ کس و هیچ قدرتی، بالاتر از ایران و جمهوری اسلامی وجود ندارد. و به عبارت بهتر: ایران زیر بار هیچ قدرتی نمی رود، و ازهیچ قدرتی هم دستور نمی گیرد، و این یعنی همان ابر قدرتی!

اگر بعضی ها کج فهم، دیر فهم یا بد فهم هستند، این را بدانند اگر هیچکس نتواند، به شما زور بگوید یعنی: شما پر زور ترین هستید! اگر امریکا که خود را، قدرت برتر و اقسانه ای می داند، نتواند به ایران چیزی را دیکته کند، یعنی قدرت ایران بالاتر است، زیرا آن ها تعارف ندارند، اگر می توانستند زور بگویند می گفتند!

مثلا در همین مذاکرات، اگر ایران پای میز مذاکره نرود چه می شود؟ فرضا پرونده ایران می رود: شورای امنیت و شورای امنیت دستور می دهد: به ایران حمله شود! خوب آن هایی که متحد شدند، و به یمن حمله کردند چه کار توانستند بکنند؟ یا در عراق و سوریه چه کاری توانستند بکنند؟ اگر فرار به عقب ابر قدرتی است، پس موش ها از همه ابرقدرت تر هستند. اما اگر ایستادگی و سینه سپر کردن، ابر قدرتی است مردم یمن، ابر قدرت هستند نه عربستان!

مفهوم دیپلماتیک این موضوع هم همان است، که ایران، به راحتی با کوچکترین اشتباه آمریکا یا عربستان، سفیر آن ها خواسته و تذکر می دهد. و اگر نه باید مثل گذشته می گفتند: آمریکا یا عربستان یا هر ننه قمر دیگری، خودشان صاحب اختیار هستند ! اصلا ایران متعلق به آن ها است، چه اعتراضی بکنیم آن ها هرکاری می کنند، به صلاح ما است و مانباید اعتراض کنیم! چون اصلا درجه فهم ما کمتر است. و دیده ایم که حتی امریکاییها، در ایران نه تنها همه کار می کردند، بلکه حق توحش هم می گرفتند!

   فراموش نکردیم روزگاری را که، روسیه، گنجه و قفقاز را از ایران گرفت، انگلیس عراق و افعانستان و بحرین را از ایران جدا کرد، و آمریکا هم کل داخل ایران را متصرف شد، و برهمه امور ایران تا پیروزی انقلاب اسلامی حکمرانی می کرد، و به خود ایرانیان اجازه هیچ کاری را نمی داد.

   حالا ایران در دوران  8 سال دفاع مقدس، در همان سال اول، توانست  دشمن را بیرون کرده، جنگ را مغلوبه نماید. و ابرقدرت ها که دیگر تاب ایستادگی، در مقابل پیشرفت ایران را نداشتند، ناچار خواستار صلح شدند! آیا اگر می توانستند انقلاب را ازبین ببرند، نیازی به بالا بردن پرچم سفید داشتند؟

در مسائل اقتصادی ایران هم می بینیم که" دنیا در حال ورشکستگی است، همه جا اعتصاب و بیکاری ، بحران و اخراج کار گر است، ولی ایران توانسته به: تمام پناهجویان هم کار بدهد، و همه آن ها در شرایط مساوی با ایرانیان هستند. اینکه مصرف آب در ایران سه برابر متوسط دنیا است، یا برق و گاز هم همینطور، این یعنی فقط ملت رسمی ایران نیستند، که مصرف می کنند، بلکه همه کشورهای همسایه در این مصرف، با ایران شریک هستند، فقط آن ها برای بدنام کردن همسایه ها، به آن قاچاق می گویند!

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی