From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

官方和非官方组织

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

在名的讨论:在正式和非正式的:根据定义,一个正式的组织,包括法规,规章和方针,指令和法规的。通过在任何组织法律途径,将本学科内的所有事项和法律的实施。

 组织,以不同的方式(战术 - 野餐 - 徒步旅行 - 家庭聚会等)走到一起,以支付这方面的需求。

但值得注意的事情是,管理者可以创建组织,防止和非正式的,不能杀了他们。然而,只有少数几个组织或企业办公室,但不限于任何组织,通过较大的组织的组织,并了解到的一个较小的组织,到底是不是从两侧可持续的。

例如,如果整个国际社会或组织知道,她是太阳系的组织!而规模较小的组织,国际组织和国家和种族,去一个人!但是,这不是限定于,人体是一个巨大的数十亿的细胞组织。每个单元是一个大型组织与成千上万的分子和...

  然而,单一的程序和确切顺序统治。但是,人道主义组织,是有点不同,因为人有权力,可以以扰乱,这将有利于自己的变化。分析师的管理团队,所不同的是不被接受,该组织定义了一个固定的结构,但最近的理论,证明了解构和非官方组织,人们还可以使非正式组织。

最近的理论家,甚至可以说还应该认识到,组织认识到领导接受和交互。如工会,他们的雇主有责任“承认和尊重,他们知道,而不是斗争,并杀死他们。

现在我们来介绍:全球一体化的机构或组织,这是联合国的象征。现在,如果联合国的行政程序或功能的人都感叹,当然,后来上了阴影,而其的权利失去了他们的费用。不仅要在联合国和战斗组织,但承认他们,听他们说话,并根据自己的意愿行事。

也许这样的国家团体或组织,了解,接受,然而,一个简单的检查显示:大部分被带到联合国!或者是行货,官方机构创造!和非正式的组织称为世界模具。如联合国教科文组织,这是不独立的。

实际的非正式组织,在当今世界,作为伊斯兰革命。当人们看到联合国在多人游戏大厅,并无视伊斯兰革命的休息和创造:支持。违背了联合国及其支持者伊斯兰革命的宣传,就属于城市库姆,甚至被称为伊朗的国家,但是这是整个世界,它的起源,性质的发源地,清除所有人类。这是一个没有媒体是为大家的留言!但联合国是:传媒巨头是陌生的人。

سازمان رسمی و سازمان غیر رسمی

در مدیریت بحثی وجود دارد بنام: سازمان های رسمی و غیر رسمی: بر حسب تعریف : سازمان رسمی در بردارنده قوانین ، مقررات و دستوالعمل ها ، بخشنامه ها و آیین نامه ها می باشد. که از طریق مجاری قانونی در هر سازمان، جاری می شود تا همه امور در چارچوب: نظم و قانون صورت پذیرد.

 سازمان غیر رسمی که: به نام سازمان سایه هم مشهور می باشد ، در دل سازمان رسمی شکل می گیرد .این سازما ها به خاطر آن ایجاد می شوند که: اصولاً سازمان رسمی نمی تواند: برطرف کننده تمامی نیازهای کارکنان خود باشد ، بنابراین کارکنان در سازمانها ، به طرق مختلف(تیم فوتبال – گردش دسته جمعی – کوه نوردی – میهمانی های خانوادگی و ... ) گردهم می آیند، تا پوشش دهنده این نیازها باشد .

اما نکته قابل ملاحظه آن است که: مدیران سازمانها نمی توانند از ایجاد: سازمانهای غیر رسمی جلوگیری نمایند و همچنین ، نمی توانند آنها را از بین ببرند. البته سازمان ها فقط به چند اداره یا شرکت، محدود نمی شوند بلکه هر سازمانی، خودش زیر سازمان یک سازمان بزرگتر، و فرا سازمان یک سازمان کوچکتر است،  و این نهایت ندارد و: از هر دو طرف قابل ادامه است.

مثلا  اگر کل جهان را یک جامعه، یا سازمان بدانیم، خودش یک سازمانی از سازمان منظومه شمسی است! و سازمان کوچکتر از ان، سازمان بین الملل و بعد، کشورها و بعد قومیت ها، تا برسد به یک نفر انسان! ولی این هم محدود نیست، بدن انسان سازمان عظیمی است از: میلیارد ها سلول! و هر سلول سازمان عظیمی است از: هزاران ملکول و...

  البته سازمان تک رویه ای بوده و: در ان نظم دقیق حاکم است.  اما در سازمان های انسانی، کمی متفاوت است زیرا انسان ها، دارای اختیار هستند و می توانند در: نظم موجود اخلال کنند و: آن را به نفع خود تغییر دهند. لذا گروهی از تئوریسین های مدیریت، که این تفاوت را نمی پذیرفتند، سازمان را یک ساختار ثابت تعریف می کردند، اما نظریه پردازان جدیدتر ، ساختار شکنی کرده و ثابت کردند: غیر از سازمان رسمی، انسان ها قادرند سازمان های غیر رسمی نیز ایجاد کنند.

تئوری پردازان اخیر تر، حتی می گویند باید این سازمان ها به رسمیت هم شناخته شوند، یعنی مدیران آن ها را بپذیرند و تعامل داشته باشند. مانند سندیکاهای کارگری، که کارفرمایان خود را موظف به" شناخت و احترام به آن ها بدانند، نه اینکه با آن مبارزه کنند و بخواهند ازبین ببرند.

اکنون با این مقدمه می رسیم به: سازمان یا تشکیلات یکپارچه جهانی، که معمولا نماد آن سازمان ملل متحد است . حالا اگر مردم از رویه اداری یا: عملکرد سازمان ملل ناراحت باشند، طبیعتا به سراغ سازمان های سایه رفته، وحقوق از دست رفته خود را از آنان مطالبه می کنند. و سازمان ملل نه تنها نباید با: این سازمان ها مبارزه کند، بلکه باید آن ها را به رسمیت بشناسد، و حرف ان ها را بشنود و: به خواسته آنان عمل کند.

البته شاید سازمان ملل چنین گروه ها، و یا سازمان هایی را بشناسد، و آن ها را بپذیرد ولی، یک بررسی ساده نشان می دهد: اغلب آن ها را خود سازمان ملل به وجود آورده! و یا به آن ها مجوز داده است، یعنی که سازمان های رسمی ایجاد کرده! و بنام سازمان های غیر رسمی به دنیا قالب کرده است. مثل سازمان یونسکو که اصلا مستقل نیست.

لذا سازمان غیر رسمی واقعی، در دنیای امروز ما، همان جریان انقلاب اسلامی است. یعنی مردم وقتی ملاحظه کردند که سازمان ملل، در دست لابی چند نفره است، و به بقیه بی توجه است، انقلاب اسلامی را بوجود آوردند و: از آن حمایت کردند. انقلاب اسلامی برخلاف تبلیغ سازمان ملل و هواداران آن، فقط متعلق به یک شهر مثل قم ، یا حتی یک کشور بنام ایران نیست،  بلکه این خواست همه دنیا است، یعنی زادگاه و خواستگاه آن، فطرت پاک تمام انسان ها است.  برای همین است که پیام آن، بدون رسانه برای همه آشنا است! ولی پیام سازمان ملل با وجود: غول رسانه ها، برای مردم نا آشنا است.

  

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی