From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

授权压迫

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

疏水不干涉政策的基础上,压迫的世界的能力,使他们能够站在自己的,并夺回他们失去的权利。这就是所谓的古兰经,古兰经一再强调,人们应该愿意申请:他们的自由:大地的束缚,这样才能帮助他们走出自己的工资,薪金低,并且奖励是除其他划分。

在古兰经中的诗句之一,因此,人们不希望改变自己的命运,上帝不工作!并在相同的条件为:


为什么人们做他们高兴,因为它高兴上帝。当人们问上帝的先知,他们派出的帮助,但是当你外出他的敌人,转的压迫统治来。上帝和人的先知之间的差异,这是因为神,神圣的先知担保,并支持他们的奇迹,但其他人不知道是好人,他们是不是个人利益。

在也门,黎巴嫩,伊拉克和叙利亚的情况下,他们想改变自己的命运,就获得了权力,压迫的统治者和独裁者,如萨达姆·曼苏尔,方式和对投票:他们的求生意志,但其他人,尤其是阿拉伯国家,还没有清醒,根据规则,为人民的选票丝毫方面不能做到这一点!不参加任何选举,他们和他们的家庭,生活会被罚款。

角落都能听到:在沙特阿拉伯,人们已经上涨了,可能很快:圣洁的圣所释放,和伊斯兰世界秩序,到哪儿去拜访他们的自由,为伊玛目礼萨的神社在伊朗,伊玛目侯赛因在卡尔巴拉的自由,即使2000万人想参观一天去,没人拦在那里,但它并没有帮助。

但需要一本护照去麦加了!古兰经,说那里的人)已被放弃,他们的个人财产!每个人都将要访问。通常在朝圣的高度,超过200万的人不能做到这一点!无论是神的家?位阿拉伯或那样:他们是毫不客气地摆布。

因此,整个世界,他们应该希望,人们把他们的王国,和伊斯兰的觉醒和阿拉伯春天的普遍上涨领先。我们敬礼,从沙特陆军卷款数千,我们知道这是困难的,但它不应该代表国家的未来和他们的孩子。

        他们知道,当沙特人出现,除了腐败,谋杀和破坏伊斯兰信徒,而不是别的。只有与军队和合作,他们周围的人,而现在当它是不可能的:古兰经,人民的反抗(和推翻沙特的房子。

    命令伊斯兰教发出每个人都这样做,朝觐阿克巴是由于朝圣开拓,每年超过40万人,所以朝圣的日子,因为很明显激情朝圣,超过伊玛目侯赛因AS或AS的朝圣者。

توانمند سازی مستضعفین جهان

سیاست عدم مداخله ابران، مبتنی بر توانمند سازی مستضعفین جهان است، تا خودشان بتوانند به پا خیزند، و حقوق از دست رفته را باز پس بگیرند. و این خواسته قران مجید است، زیرا قران بار ها تاکید فرموده که: مردم باید با اراده خود اقدام به: آزادی خود از: قید و بند طاغئوت ها نمایند، و لذا هرچه به آن ها از بیرون کمک شود، از اجر و مزد آن ها کم می شود، و ثواب آن بین دیگران هم تقسیم می شود.

دریکی از آیات قران آمده است: تا مردم  نخواهند که خودشان  سرنوشت را تغییر دهند، خداوند هم کاری ندارد! و آنها در همان وضعیت می مانند:

 

انّ الله لایغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم – 

 

چرا که مردم به هر انچه راضی باشند، خدا هم به آن راضی است. مثلا وقتی مردم از خدا پیامبر خواستند، برایشان راهنما فرستاده می شود، ولی وقتی به سراغ دشمنان پیامبر می روند، نوبت حاکمیت جور و ستم فرا می رسد. فرق بین انبیا الهی و دیگران، در همین است زیرا خداوند، انبیا الهی را تضمین کرده، و از آن ها با معجزه حمایت کرده است، ولی دیگران معلوم نیست آدم های خوبی باشند، و بتوانند منافع شخصی را نادیده بگیرند.

در مورد یمن یا لبنان ، عراق و سوریه همینطور است، آن ها خواستند تا سرنوشت خود را تغییر دهند، لذا قدرتی به دست آوردند، تا حاکمان جور و ستم و دیکتاتور هایی: مانند صدام و منصور را، از سر راه خود بردارند و به رای: و اراده خود زندگی کنند، اما بقیه کشورها مخصوصا اعراب، هنوز بیدار نشده و تحت سیطره: حکومت هایی هستند که کوچکترین احترامی، به رای مردم نمی گذارند! و در هیج انتخاباتی شرکت نمی کنند، و خودشان و خانواده شان را، مادام العمر به آن ها تحمیل کرده اند.

البته از گوشه و کنار شنیده می شود: در عربستان نیز مردم قیام کرده اند، و ممکن است به زودی: حرمین شریفین آزاد شوند، و مردم دنیا به دستور اسلامی خود، در آنجا بروند و آزادانه زیارت کنند، همانطور که در زیارت امام رضا ع در ایران، یا امام حسین در کربلا این ازادی وجود دارد، حتی اگر 20 میلیون نفر هم بخواهند، در یک روز به زیارت بروند، کسی جلویشان را نمی گیرد، بلکه به آن ها کمک هم می کنند.

ولی برای رفتن به مکه باید پاسپورت گرفت! یعنی قران که می فرماید آن جا برای مردم(وضع للناس )است را کنار گذاشته اند، و آن را ملک شخصی خو.د می دانند! و هرکس را بخواهند اجازه زیارت می دهند. و معمولا در اوج این زیارت ها، بیش از دو میلیون نفر را نمی گذارند! آیا این بیت الله است؟ یا بیت سعودی که اینطور: گستاخانه امر و نهی می کنند .

لذا همانطور که همه مردم دنیا، باید خودشان بخواهند، مردم عربستان هم باید حرکتی بکنند، و از این خیزش عمومی ، بیداری اسلامی و بهار عربی عقب نمانند. ما درود می فرستیم به هزاران سربازی که: از ارتش سعودی فرار می کنند، ما می دانیم که آن ها شرایط سختی دارند ولی، باید آن را تحمل کنند: برای اینده ملت و فرزندان خودشان .

        آن ها می دانند ،از هنگامی که سعودی ها روی کار آمدند، بجز فساد و فحشا ، کشتار مومنین و تخریب اماکن اسلامی، کار دیگری نکردند. و این امر جز با همکاری قشون و اطرافیان آن ها، امکان نداشت و حالا موقع آن است که: به تعبیر قران کریم، مردم خودشان قیام کنند( لیقوم الناس بالقسط)  و آل سعود را ساقط کنند.

    دستور شرعی هم صادر شده : هرکس این کار را بکند، حج اکبر کرده است، چرا که راه حج را برای دیگران باز می کند، تا بیش از 40میلیون مردم در سال، بتوانند به زیارت بیایند، زیرا مسلما مشتاقان زیارت خانه خدا، بیشتر از زائران امام رضا ع یا امام حسین ع می باشد.   

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی