From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

剑对自己不利

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

木偶边界和用人在伊斯兰国家中,沙特铝开始,因为它是一个伊斯兰国家为58份,国王给了你的家庭中的每一个。无论是在巴林或阿联酋,埃及和约旦都·沙特的家庭,并与沙特的房子进行了比较。后来,人们就起来,一些国家如埃及,有些独立的,但沙特阿拉伯停止运动,提出了阿拉伯语和联盟,建立的阿拉伯国家。

     它也被称为沙特阿拉伯王国,和伊朗到处都是新闻发言人。随着建立全国运动在伊朗,伊朗变得有点独,但从来没有人从王国分开。伊朗领导人总是在所有的反伊朗和反伊斯兰教的阿拉伯面前,没有或不能这样做。事实上,我们应该说:我们的喇叭是停留在沙特阿拉伯!

   尽管如此,许多官员在沙特看看你的老板的眼睛!什么是在追杀令,说他们说的是真的,我们会犯错误。什么是你所有的汗水时,一旦正式,不抗议什叶派地盘的破坏,仍是废墟霸气,无视,甚至证明它是我们应该崇拜的坟墓,或被塑造死了!

      但现在所有的剑,转身对自己不利,直到昨天试图告诉穆斯林世界不是一个国家,但也有57个国家!沙特阿拉伯是因为麦加和麦地那的捕捉唯一的总统。但现在想象一下,他们属于也门,那里的炸弹!在巴林,以及幻觉,但这一次对自己的边界,就业,他们是激进的。当然,与所有的侵略,也从未被定罪的正式组织。

   官方国际组织,联合国,联合国教科文组织等,把所有的责任推到也门的肩膀上。这表明,违背出场,以色列游说联合国,这是沙特阿拉伯,以色列的支持。由于袭击在也门,沙特阿拉伯,以色列的方法和一路:国防,国际组织。

      甚至看到唯一的国家在非洲亚洲峰会稍微受沙特说话,说的概念,这是未知的也门或沙特!伊朗谴责侵略者,因为没有提到沙特阿拉伯的名字,所有的人都认为强奸犯也门和沙特阿拉伯为维护和平,也门轰炸!

可拆卸的外交术语:双侧仅供内部使用,约80个国家在雅加达聚集在不同的层次,这是因为参考模糊不太可能影响伊朗出售沙特阿拉伯,与沙特超越知道了,说,并解释说,与阿拉伯波斯湾酋长特别领导人会议期间,很简单,他们不被打扰,并支持也门各方一起在他们的厨房!

但所有被疏忽的工作,或者无条件地支持沙特,今天人们谈论自己了,走你的路。我希望也门人民,街道和反对:Ansarullakh自己的座右铭,而沙特乞讨,但我们看到,他们没有,人们对付沙特的政策。即使Ansarullakh也想确定伊朗的军事援助,他不是唯一的军事,但也没有否认会如此心烦沙特阿拉伯和强制性朝圣晋级。

 当然,人们纷纷到一点:看到所有沙特的暴行,而且仍然有冲动朝觐。是不是连一个严重的哈,这四个伊玛目,以保护撒娇的价值,并有罪犯一个可爱的图画?

一般条款阿亚图拉Javadi阿莫利发出:沙特众议院的征收,不受犯罪分子易于麦加和麦地那,更大的圣战组织的手中,也许,伟大的朝圣之旅。

شمشیری بر علیه خودشان

مرزبندی مردم و انتصاب دست نشانده: در کشورهای اسلامی، از زمان آل سعود شروع شد، زیرا آن ها یک کشور اسلامی را به 58 قسمت کردند، و بر هرکدام یکی از خاندان خود را پادشاه کردند. چه در بحرین یا امارات ، مصر و اردن همه فامیل های آل سعود بودند، و نسبت با آل سعود داشتند. البته بعد ها مردم قیام کردند، و برخی کشورها مانند مصر، تا حدودی مستقل شدند، ولی عربستان برای جلوگیری از این نهضت ها، عربیت را مطرح کرد و اتحادیه کشورهای عربی را، پایه گذاری کرد.

     آن ها ایران را نیز جزو قلمرو عربستان می دانستند، و همه جا سخنگوی ایران هم بودند. با برپایی نهضت ملی در ایران، کمی استقلال به ایران روی آورد، ولی هرگز از عربستان جدا نشد . سرکردگان ایران همیشه در مقابل: تمام کار های ضد ایرانی و ضد اسلامی عربستان، کاری نمی کردند یا نمی توانستند بکنند. درواقع می گفتند ما نباید: شاخ مان به عربستان گیر کند!

   هنوز هم بسیاری از مسئولین، به عربستان به چشم رئیس خود نگاه می کنند! چه به لحاظ فتوایی که می گویند: هرچه آن ها می گویند درست است، و ما اشتباه می کنیم. چه به لحاظ اینکه با تمام عرق شیعه بودن، یکبار هم بطور رسمی، به تخریب اماکن شیعه اعتراض نکردند، و هنوز هم از خرابه بقیع، چشم پوشی می کنند، و یا حتی ان را توجیه می کنند که: ما نباید قبر پرست، یا مرده پرست باشیم!

      البته  اکنون همه اینها به شمشیری، برعلیه خودشان تبدیل شده است،  تا دیروز سعی داشتند که بگویند: کشورهای اسلامی یک  کشور نیستند، بلکه 57 کشور هستند! و فقط ریاست آن با عربستان است، زیرا که مکه و مدینه را در تصرف خود دارد. ولی اکنون به تصور اینکه یمن متعلق به خودشان است، آنجا را بمباران می کنند! در بحرین هم چنین توهماتی دارند، اما این بار مرزبندی برعلیه خودشان، به کار گرفته شده، و آن ها در نظر همه متجاوز هستند. البته  با تمام این تجاوز ها، هیچگاه از سوی سازمان های رسمی محکوم نشده اند.

   سازمان های رسمی بین المللی، از سازمان ملل تا یونسکو و غیره، همه تقصیر ها را به گردن یمن می اندازند. و این نشان می دهد که برخلاف ظاهر، که اسرائیل در سازمان ملل لابی دارد، این عربستان بوده که حتی، اسرائیل را حمایت می کرده است. زیرا هم روش حمله کردن عربستان به یمن، اسرائیلی بود و همه طریقه: دفاع کردن سازمان های بین المللی .

      حتی دیدیم که فقط ایران بود که: در اجلاس اسیا افریقا کمی بر علیه: عربستان صحبت کرد، آن هم در لفافه گفتند، که معلوم نبود منظور یمن است یا عربستان! زیرا ایران متجاوز را محکوم کرد، و چون ذکری از نام عربستان نیامد، همه تصور کردند که یمن متجاوز است، و عربستان برای حفظ صلح، یمن را بمباران می کنند!

این الفاظ دیپلماتیک که قابل برداشت: دو سویه است فقط مصرف داخلی دارد، یعنی حدود 80 کشور که در جاکارتا، در سطوح مختلف گرد آمدند، بعید است نفوذ عربستان را به ایران بفروشند، و عربستان را متجاوز بدانند، و چون با ابهام و اشاره گفته شده، توجیه آن در هنگام ملاقات با: سران اعراب مخصوصا شیوخ خلیج فارس، ساده خواهد بود که آن ها هم ناراحت نشوند، و از این طرف هم در ایران پز بدهند که: از یمن حمایت کردند!

اما با تمام اهمال کاری های انجام شده، یا حمایت های بی چون و چرا از عربستان، امروز ملت ها حرف خود را می زنند، و راه خود را می روند. خیلی ها می خواستند که مردم یمن، به خیابان ها بریزند و بر علیه: انصارالله شعار بدهند، و به عربستان التماس کنند، ولی دیدیم که اینطور نشد، و خط مشی مردم مقابله با عربستان بود. حتی انصارالله هم خواست با تعریف از ایران، کمک های نظامی بگیرد، ولی ایران نه تنها کمک نظامی نکرد، بلکه آن را انکار هم کرد، تا مبادا عربستان ناراحت شود، و حج واجب را هم قطع کند.

 البته مردم ایران هم به درجه ای رسیده اند که: اینهمه وحشیگری عربستان را ببینند، و باز هم به حج اصرار داشته باشند. آیا حجی که نتواند حتی یک قبر، برای چهار امام را محافظت کند، ارزش کرشمه و ناز کشیدن های این جانیان را دارد؟

از نظر کلی همانطور که آیه الله جوادی آملی، فتوا دادند: خلع ید کردن آل سعود و: آزاد کزدن مکه و مدینه از دست این جانیان، جهاد اکبر است و، شاید هم حج اکبر باشد.

 

 

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی