From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

的主要障碍出现知

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

周五也来来去去,我们是开放的每周五晚:为什么伊玛目扎曼而不是爵士上涨?我们所做的一切,但我们仍然不知道如何:他的心脏是高兴还是满意的主,他会告诉我们。但这样一来,我们打滚的有,而且知道的越少的事实,或者说是知道的重要。

伊玛目阿里想要的东西通用的乃至世界,因此我们正在等待他们,我们认为全球性的。她身边的只有少数人,还是远远不够的家人。 M.帮手,甚至创建组,或成立一个广电网络,我们并不感到自豪自己。因为世界将是全球性的和普遍的风格。

但是,当一滴水,或在孔锯露水,认为世界上的蚂蚁有洪水!因此,从蚂蚁学习,具有协同方面,而不是绝望

右边的洞,但它不应该感到失望,但最主要的原因是缰绳,它发现。为了澄清跨学科的工作看完老师的例子:当你的12灯的家庭,你把人民,而是人民,而不是感谢,您的灯泡突破,你必须保持1人的智力发展和需要轻!

是的,当第11伊玛目,谁是如此不安全,所有的烈士无死于自然原因,怎么办?并不意味着它必须是一个安全的环境?他是全世界的主看证明,恐怖不引起他们呢?因此,安全,聊到了伊玛目至上,如果证明有必要唤醒人们,是时候唤醒他们曾经生活过。

基于所有一神教的非合并案文,教长的时间来克服压迫,建立一个世界政府。所以,如果第一步是暗杀或烈士,任务将失败。如果别人这样做,在做的悠久历史。然而,不同的学校,不同的领导者来来去去,但它仍然悬而未决,并没有实现。

敌人,不是他的敌人还是第一步了解的国家,但阿訇知道敌人,敌人,他不仅是语言,否认或者说,他不相信,但谁相信和知道这一点,但他想杀死他在麦加!

麦加是整个世界的说法是绝不投降!的确,先知被征服,虽然他们在那里,但它不是一个先知一个安全的地方,也不是他的孩子和孙子们是安全的在那里。无论是先知,他们杀阿布苏夫扬的时候,提醒伊斯兰教的怜悯,来到麦地那,什么伊玛目阿里·麦地那连,先知的女儿有她的立场,并且已经到了伊拉克的沙漠,成立了新的城市库法。或伊玛目侯赛因AS,这在受戒的衣服,拿起武器去麦加,在那里他们刺杀先知的孙子的时间,而在最近的圣人的坟墓,城市毁灭!并且仍然允许重建要么不记得他们,这是可以实现的,只有当该不安全的主要原因都没有了安全,又脏,无情的杀手和儿童的家庭唯一的铝沙特和也门人民或沙特阿拉伯东部地区,他们是最好的替代品。

希望能争取到圣地伊玛目马赫迪的出现已经准备好,先生,走的人安全地帮助他们,他们畅所欲言麦加,并宣布自己的立场。

مانع اصلی ظهور را بشناسیم

جمعه ها همینطور می آیند و می روند، هر غروب جمعه باز دلمان می گیرد که: چرا آقا امام زمان علیه السلام و صاحب الزمان ظهور نکرد؟ همه کار می کنیم ولی، باز نمی دانیم چه کنیم تا: دل ایشان شاد گردد و یا خداوند راضی شود، ایشان را به ما نشان دهد. اما دراین راه د دچار کم لطفی شدیم، و واقعیت های جهان را کمتر می شناسیم، یا آن ها را دارای اهمیت نمی دانیم.

امام زمان ع می خواهد کاری  جهانی و: حتی فوق جهانی انجام دهد، و لذا باید ما هم که منتظر ایشان هستیم، جهانی فکر کنیم.  فقط به چند نفر در اطراف خود، یا خانواده بسنده نکنیم. حتی ایجاد گروه مهدی یاور و: یا راه اندازی چند شبکه رادیو تلویزیونی، ما را به خود مغرور نکند. زیرا کار جهانی عزم جهانی و سبک جهانی می خواهد.

مورچه با آن جثه کوچک خود، تا سی برابر وزن بدن خود را به زیر بار می دهد، تا وقتی زمستان آمد محتاج چیزی نباشد، یعنی همیشه خود را برای چنین روزی آماده می کند، و این روز ها همیشه پیش روی او است. اما همین مورچه وقتی قطره آبی، یا یک شبنم بر در سوراخ ببیند، فکر می کند دنیا را سیل برده است! لذا یادگیری از مورچه ، باید دارای جنبه های هم افزایی  باشد، نه جنبه یاس و ناامیدی

لذا در انتظار فرج بودن درست است، ولی نباید از آن نا امید شد، بلکه باید دنیال علت اساسی رفت، و آن را پیدا کرد. برای روشن شدن موضوع مثالی از: استاد قرائتی می اوریم: وقتی شما دوازده تا لامپ برای سر در منزل گرفته اید، تا راه مردم را روشن کنید، اما این مردم بجای تشکر، لامپ های شما را می شکنند، شما مجبورید یکی را نگهدارید تا: مردم به رشد فکری و احساس نیاز به روشنایی برسند!

بله وقتی محیط 11 امام معصوم، آنقدر نا امن بود که همه آن ها شهید شده و: هیچکدام به مرگ طبیعی فوت نکردند، این چه معنی می دهد؟ آیا معنی آن نیست که باید: محیط را امن کنیم؟ تا خداوند ببیند حجت او بر عالمیان را، ترور نمی کنند تا به ایشان را اجازه ظهور بدهد؟ بنا براین امنیت جانی، برای امام زمان حرف اول را می زند، اگر شهادت ها لازم بود تا مردم بیدار شوند، این بار باید زندگی برای بیداری آنان بکار گرفته شود.

براساس نص صریح تمام ادیان توحیدی وغیر توحیدی، امام زمان می آید تا ظلم ها را برطرف کند، و حکومت جهانی برقرار کند. و لذا اگر قرار باشد در اولین قدم، ترور یا شهید گردد، این ماموریت انجام نخواهد شد. و اگر قرار بود دیگران آن را انجام دهند، در این درازی تاریخ انجام می دادند. اینهمه مکتب های مختلف و رهبران گوناگون آمدند و رفتند، ولی آن انتظار باقی است و بر اورده نشده است.

لذا قدم اول دشمن شناسی است، نه اینکه دشمن خود یا کشور را بشناسیم، بلکه دشمن امام زمان را بشناسیم، آن هم نه دشمنی که او را فقط در حد زبان، تکذیب می کند یا می گوید اعتقاد ندارد، بلکه کسی که اعتقاد دارد و می داند می آید، ولی می خواهد او را در همان مکه به قتل برساند!

مکه به مثابه کل جهان، هرگز تسلیم پیامبر و ائمه نشد! درست است که به دست پیامبر فتح شد، و مدتی هم در انجا بودند، ولی نه جای امنی برای پیامبر بود، ونه فرزندان و نوادگان ایشان در انجا امنیت داشتند. چه در زمان خود پیامبر که: ایشان ابوسفیان را نکشت، تا رحمانیت اسلام را یاد آوری کند، و خود به مدینه رفت،  وچه در زمان حضرت علی ع که حتی مدینه، تحمل او و دختر پیامبر را نداشت، و ناچار به صحرای عراق آمد،  شهر جدید کوفه را پایه گذاری کرد. و یا در زمان امام حسین ع، که در داخل لباس احرام، سلاح به کعبه بردند تا: نوه پیامبر را در انجا ترور کنند، و چه در زمان معاصر که قبور ائمه را، در مدینه تخریب کردند! و هنوز هم اجازه بازسازی یا: یاد آوری انان را نمی دهند، و این امنیت فقط موقعی حاصل می شود که: عوامل اصلی نا امنی از بین بروند، و این عوامل بجز خاندان کثیف ، ظالم و کودک کش آل سعود نیستند، و مردم یمن یا منطقه شرقی عربستان، بهترین جایگرین آنان می باشند.

به امید انکه امنیت مکه برای: ظهور آقا امام زمان آماده شود، و مردم با کمال امنیت به کمک ایشان بروند، و ایشان آزادانه در مکه سخنرانی و: اعلام مواضع نمایند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی