From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

麦加没收莫属

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

风暴神说强奸犯一定要去麦加!当人们无法麦加和麦地那和麦加篡位者出来不被强迫神,沙尘暴引发的,每小时105公里风速,所有航班取消,甚至军用飞机不能够移动,但麦加的人保持沉默,而也门人民的杀戮都是!

也许是麦加的人,像阿布·塔里布,只要按照他们的骆驼!神说,保卫家乡!但是,这是一个最小的飓风答:上帝给了他们,并说:先知的所有奇迹都走到了尽头,与先知穆罕默德的印章,启示终止。这个节目是一个灵感,让人们了解和Aboutalebi时代:无知的时代过去的一切,现在上帝要的人,以保护自己的家园,

也许是麦加的人,他们会被杀死,如果也门人民,神不审问他们,而无情的大决战中说:如果有人欺负我们,我们不帮我们太残忍了!他们目睹了他们的人杀害在东部或北部,沙特阿拉伯和沉默!巴林沉默杀,杀时间也门人,他们依旧沉默。它显示了麦加和麦地那,沙特与下院压迫者的人,他们的双手沾满世界人民的鲜血。并且是不可靠的,因此,它必须被处理掉,在Al-卡伊姆出现。

达兰和利雅得等城市,人,小,这些人都是无情的,上帝会与他们同在:火和烟的惩罚。因为他们没有醒来?不要乞求他们沙特阿拉伯国王捐赠两元钱早已暗心脏有吗?

但是,愿上帝宽恕他们,但它有其自身的条件,他们有自己的沙特惩罚他们的行动,他们都执行推翻政权,或。主可以从他们的罪过去了,在他们的压迫不同意。它必须如此,做到这一点。

他们的方法来消除·沙特是很简单的!只是你的眼睛,靠近沙特国王的礼物,在他们的时代呼唤神的!或许,就像有的人,国王统治时期,国王的影子相信上帝!或他的代表在地球上,但群众运动的影子,抗议消失。

如果人们不与工会达成一致,至少联盟,也门人是阿拉伯人,和邻居看到和学习​​!沙特阿拉伯,沙特国王的运球逃跑只是一个节日资本!当然,这是永远都在跑,一天在沙姆沙伊赫,每天在多哈!而这一切,因为他们害怕,如果你不输入一个标题,它从来没有出国,他们在那里死去。像伊朗国王,逃到埃及,在那里他死了。还有一个更简单的方法,那Shrth武器回来,并申请对铝沙特。 Shrth可能为妇女和儿童,在生活的车轮,沙特的防守,但并没有平息自己的良心,并以这一天,他们回家,他们总是感到羞耻!因为他们知道自己的工资,沾上成千上万无辜囚犯和沙特烈士的鲜血。他们正在等待着人们去寻求政治远见,交出他们的人。

伊斯兰教伊玛目霍梅尼下令相同的顺序,国王曾驻军士兵说逃脱,并告诉军队违抗国王的命令。如果一切走到一起,他们将免费为麦加:这将是篡位者,并准备地面出现扎曼。

غاصبان مکه باید بروند!

طوفان خدا هم می گوید: غاصبان مکه باید بروند! وقتی مردم مکه و مدینه بی عرضه هستند، و غاصبان مکه را بیرون نمی کنند، ناچار خدا دست به کار می شود، و طوفان شن به راه می اندازد، این طوفان با سرعت 105 کیلومتر در ساعت، همه پرواز ها را لغو کرد، حتی پرواز های نظامی قادر به حرکت نبودند، ولی باز مردم مکه ساکت نشستند، و شاهد کشتار مردم یمن هستند !

شاید مردم مکه، همچون ابوطالب، فقط دنبال شتران خود هستند! و می گویند خدا خودش، از خانه اش دفاع میکند!  اما این طوفان جواب حداقلی است که: خدا به آنان داده و می گوید: دوران معجزه تمام شده، و پیامبران به انتها رسیده اند، با خاتمیت پیامبر ص، وحی نیز خاتمه یافته است. و این نشان یک الهام است، تا مردم بدانند دوران ابوطالبی و: دوران جاهلیت تمام شده و گذشته، و حالا خداوند از مردم می خواهد: تا از خانه او دفاع کنند،

شاید هم مردم مکه ، فکر می کنند اگر مردم یمن کشته شوند، خدا از ان ها بازجویی نمی کند، در حالیکه ظالم ها در روز قیامت می گویند: اگر کسی مارا در ظلم کردن، کمک نمی کرد ما هم ظالم نمی شدیم! آن ها شاهد کشته شدن مردم خود چه در مناطق شرقی یا شمال عربستان بوده اند، و ساکت نشستند! در کشتار بحرینی ها ساکت بودند، و حالا نوبت کشتار یمنی ها است، و آن ها هنوز هم ساکت هستند.

 این امر نشان می دهد: مردم مکه و مدینه هم، همراه حاکمان ظالم آل سعود هستند، و دستشان به خون مرم دنیا آغشته است. و قابل اعتماد نیستند، لذا باید همه آن ا دور ریخته شوند، تا قائم آل محمد ظهور کند.

مردم ریاض و ظهران و شهر های دیگر هم، دست کمی از این مردم ظالم ندارند، و خداوند آن ها را نیز بزودی دچار: عذاب و آتش و دود می کند. چرا آن ها بیدار نمی شوند؟ آیا دست گدایی آن ها که به: دو دلار اهدایی شاه عربستان دراز است، قلب آن ها را تاریک کرده است؟

البته ممکن است خداوند آن ها را ببخشد، ولی این امر شرایط خود را دارا است، و آن ها باید خودشان، آل سعود را به کیفر اعمالشان برسانند، همه آن ها را اعدام کنند، و یا از حکومت خلع نمایند . در این صورت خداوند ممکن است: از گناه آنان گذشت کند، و در ظلم آنان شریک نداند. و آن ها باید از همین الان، این کار را بکنند.

روشهای آنان برای از بین بردن: آل سعود بسیار ساده است! فقط کافی است چشم خود را، به هدایای شاه سعودی ببندند، و از خداوند در خواست روزی کنند! شاید آن ها هم مثل برخی از ایرانیان، در زمان سلطنت پهلوی، معتقد باشند شاه سایه خدا است! یا نماینده او روی زمین، ولی سایه است که با یک حرکت دسته جمعی ،و تظاهرات ازبین می رود.

اگر اتحاد مردم ایران را قبول ندارند، لااقل اتحاد مردم یمن را که هم عرب هستند، و هم همسایه ببینند و یاد بگیرند!  فقط کافی است پایتخت عربستان یک روز تعطیل شود، شاه عربستان پابه فرار می گذارد!البته آن ها همیشه در حال فرار هستند، یک روز در شرم الشیخ هستند، یک روز در دوحه! و همه این ها بخاطر ترس آن ها است، اگر یک ضربه کاری وارد شود، آن ها برای همیشه به خارج رفته، و در آنجا می میرند. مانند شاه ایران که: به مصر فرار کرد و در آنجا مرد.

      راه های ساده تری هم هست، و آن اینکه سلاح ها را از کمر شرطه ها باز کنند، و برعلیه آل سعود به کار ببرند. شرطه ها ممکن است بخاطر زن و بچه ، در آمد و چرخ زندگی، از آل سعود دفاع کنند ولی، هرگز وجدان آن ها ساکت نیست، و از این روزی که به خانه می برند، همیشه شرمنده هستند! زیرا می دانند حقوق و دستمزد آنان، آغشته به خون هزاران مظلوم ، زندانی و شهید عربستانی است. آن ها هم منتظرند تا مردم، کمی بینش سیاسی پیدا کنند، تا خود را تسلیم مردم کنند.

دستور اسلام همان دستور امام خمینی است: که به سربازان شاه فرموده بود: از پادگان ها فرار کنند، و به نظامیان گفته بود از فرمان های شاه سرپیچی کنند. اگر همه دست بدست هم بدهند، مکه آزاد خواهد شد و:غاصبان آن خواهند رفت، و زمینه برای ظهور صاحب الزمان آماده می شود.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی