From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

阿尔 - 萨乌德的死刑执行令,并邀请所有的救也门

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر


 现在,数天,也门轰炸,沙特阿拉伯是严重的。因此,世界上所有的人都会被邀请协助也门,以帮助它去。和反对沙特众议院的圣战,大家都高兴神服刑,和天堂将开放·沙特的杀戮手段:伊玛目马赫迪的出现是一个绅士。大家都知道,铝沙特,铝医院卡伊姆是最大的敌人,因为霸气的伊玛目坟墓遭到破坏,显示了他的敌意这个家庭,到目前为止,他们还没有表示遗憾,并不允许恢复,并且是唯一的犯罪也门,友谊犯人!

             然而,伊玛目阿加JF来临表达了不同意见:有人说应该这样做贪官,这个世界是充满恶作剧!这些自由主义者和自​​由的支持者都是个人。因此,在大多数好莱坞电影,这方面的经验将被显示!而肖恩·伊玛目先生,上面是一些腐败和卖淫,扎堆拍电影他们。

其他否认这一点!并没有说什么,但是这是不是有些宗教和不信仰宗教的,因为所有的宗教出现在不得已的情况,佛教徒甚至不同意在这个问题上。它争执认为,它可能是类所有,但最重要的人在世俗或无神论者是:共产党谁已经东部分支!而现在,他们是社会主义还是个无神论者。其中大部分在土耳其,其中:东方与西方的融合,居住。在土耳其的新伊斯兰政党是真实的,但这些似乎收集选票这样做,否则土耳其军队和主要器官,它仍然是推。即使是在独联体国家,包括阿塞拜疆,所有这些都是什叶派,但没有人可以说,伊玛目。

其他同意这一点,但试图让在它前面!这些都是一些伊斯兰教瓦哈比教派,他们摧毁了神的殿,和建筑物已建成。神对人的家园,在这里刺杀他!这是众议院沙特,这是铝AJ卡伊姆账户的主要敌人。

敌人不依赖于昨天和今天,他们的父亲的犹太根的敌人,古莱氏的异教徒,等等。呼吁民众总统,在他们的行为,即使是快速毁灭人,其中包括也门人民看到每一个可能的方式。权力和财富已经蒙蔽了他们的眼睛,如果他们不觉得什么,但腐败和胁迫。

但信徒为两个类别的出现之中:有人说他的时间伊玛目来,一切都只是工作!他们只祈求和(译文):法拉杰伊玛目想要的,但不为他们做任何事。他们认为,如果伊玛目马赫迪将出现从麦加,它必须与自己的外表足够安全的地方。

   甚至认为,如果在麦加的伊玛目,以满足对媒体和媒体有!我不知道他们是怎么想的,与沙特的房子,可以提供自己的外表?如果他做一些事情,沙特什叶派,什么他会做什么?然后对自己说:为什么伊玛目马赫迪的出现?这是很好的,如果敌人出现,其他11伊玛目是谁的命运,在第一烈士的时刻。这与使命不一致。因此,我们的任务是创造一个安全的环境,在麦加和麦地那,这是唯一可能与Al沙特的死亡。

حکم قتل آل سعود و دعوت از همه برای نجات یمن

 الان چندین روز است که یمن زیر بمباران: شدید عربستان است. لذا از کلیه مردم جهان دعوت می شود، برای یاری یمن به کمک آن ها بروند. و این حکم جهاد علیه آل سعود است، هرکس به این حکم عمل کند خدا را خشنود کرده، و در بهشت برین جای خواهد گرفت، زیرا کشتن آل سعود به معنی باز کردن: راه ظهور آقا امام زمان عج می باشد. همه میدانند که آل سعود، بزرگترین دشمن قائم آل محمد عج است، زیرا با تخریب قبور ائمه در بقیع، دشمنی خود را با این خاندان نشان داده،  و تا کنون هم نه اظهار پشیمانی کرده اند، و نه اجازه داده اند تا باز سازی شود، و هم اکنون هم تنها جرم یمن هم ،دوستی اهل بیت است!

             البته در مورد ظهور آقا امام زمان عجف نظرات مختلفی بیان می شود: عده ای می گویند باید آنقدر فساد بکنیم که، دنیا پر از فساد شود!  و اینها  لیبرالی ها و طرفداران: آزادی های فردی می باشند. لذا در اکثر فیلم های هالیوودی، این تجریه ها نشان داده می شود! در حالیکه شان آقا امام زمان، بالاتر از آن است که یک عده مفسد و روسپی، دور هم جمع شوند و برای ایشان فیلم بسازند.

عده ای دیگر این را انکار می کنند! و اصلا می گویند چنین چیزی نیست،  البته این عده نه دین دارند و نه آیین، چرا که در تمام ادیان ظهور آخرین منجی آمده، حتی بوداییها هم این موضوع را قبول دارند. بنابر این منکران این عقیده، ممکن است از همه قشر ها باشند، ولی مهمترین آن ها  افراد سکولار، یا لائیک هستند که: شعبه ای از شرقی ها هستند که قبلا کمو نیست بودند! و اکنون سوسیالیست یا همان لائیک هستند. و بیشتر آن ها در ترکیه که محل: تلاقی شرق و غرب است، زندگی می کنند. البته احزاب اسلامی جدیدی در ترکیه درست شدند، ولی اینها در ظاهر و: برای جمع آوری آرا چنین کاری می کنند، و الا ارتش ترکیه و ارگان های مهم آن، هنوز در دست لائیک ها است. حتی در کشورهای همسود، مانند جمهوری آذربایجان که همگی شیعه هستند، ولی کسی نمی تواند، از امام زمان حرفی بزند.

عده ای دیگر این را قبول دارند، ولی سعی می کنند جلوی آن را بگیرند ! که این عده از مسلمان های وهابی هستند، آن ها اطراف خانه خدا را تخریب، و ساختمان ساخته اند. و بدنبال آن هستند که خانه خدا را هم تخریب کنند، تا امام زمان نتواند ظهور کند، و تا آن موقع هم فعلا، یک تیر بارچی در بالای بلندترین ساختمان رو به خانه خدا گذاشته اند، تا اگر ایشان ظهور کرد، و طبق روایات پشت به خانه خدا رو به مردم سخنرانی نمود، ایشان را در همان جا ترور کنند! واین ها همان آل سعود هستند، که سردسته دشمنان قائم آل محمد عج حساب می شوند.

البته دشمنی آن ها به امروز و دیروز بستگی ندارد، دشمنی آنان ریشه در پدران یهودی آنان، و کفار قریش و امثال آن دارد. زیرا خواستار ریاست بر مردم، به هر طریق ممکن هستند که کوچکترین آن، کشتار سریع مردم است، که نمونه آن را در رفتار آنان با مردم یمن می بینیم. قدرت و ثروت چشم آن ها را کور کرده است، و به چیزی جز فساد و فحشا و زور گویی نمی اندیشند.

اما در میان معتقدان به ظهور هم دو دسته هستند : عده ای می گویند امام زمان خودش باید بیاید، و همه کار ها را درست کند! آن ها فقط دعا می کنند و: فرج آقا امام زمان را می خواهند، در حالیکه هیچ کاری برای آیشان انجام نمی دهند. آن ها فکر نمی کنند اگر امام زمان عج می خواهد از مکه ظهور کند، باید آن مکان دارای امنیت کافی برای ظهور ایشان باشد.

   حتی فکر می کنند که اگر امام زمان، در مکه سخنرانی کند نیازی به: رسانه ها و عوامل رسانه ای ندارد! اصلا معلوم نیست چطور فکر می کنند: با وجود آل سعود، امکان ظهور ایشان فراهم است؟ آیا اگر کاری که آل سعود با شیعیان ایشان می کند، با خود ایشان انجام دهد چه خواهند کرد؟ و بعد با خود می گویند: چرا امام زمان ظهور نمی کند؟ خوب معلوم است اگر در میان دشمنان ظهور کند، به سرنوشت آن یازده امام دیگر دچار می شود، یعنی در همان لحظه اول شهید می شود. و این با ماموریت ایشان تناقض دارد. لذا وظیفه ما ایجاد محیط امن در: مکه و مدینه است و این کار، فقط با اعدام آل سعود امکان پذیر است.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی