From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

在阿拉伯民族主义的棺材的最后一颗钉子

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر


对这样的,狡猾和欺骗的阿拉伯民族主义和意识形态,但他不相信!今天的攻击在也门,沙特阿拉伯,在棺材Rbyt的最后一颗钉子,阿拉伯民族主义和泛阿拉伯主义了!当然,这并不意味着它是非法的相反,埃尔多安立即启动运行,杀出!但是,所有这些意识形态,加入到死。并应阅读祈祷他们,所以也许历史会原谅他们。

如今,座右铭亿阿拉伯·阿卜杜勒·纳赛尔,人谁不摇,即使他们没有工作,一亿阿拉伯人可能需要三百万犹太人!他们失去了一切,在六日战争。它始建由于错误和偏差的!他们出现在几亿阿拉伯人,以色列想打,但在实践中右臂已成为犹太复国主义,但他不会相信!

阿拉伯语吧!唯一的抵抗组织,被称为阿拉伯人和短跑绑基地组织和他们的领导人,阿拉伯国家联盟的负责人,但铝沙特。

沙特形成波斯湾合作理事会,站在阿拉伯句子前面,萨达姆拉着他的手,所有的酋长都是配合的,现在的口号是对阿拉伯国家和民族!如果昨天你说的法师和拜火教伊朗民族,我会告诉你什么是也门?或者,当然了,至今也没有一步,帮助巴勒斯坦人民,谁也说了些什么给他们,他们也没有说什么!

沙特反对阿拉伯人的政策,静静地,不张扬杀!同样的事情与巴林的阿拉伯人民,同样的事情与叙利亚,黎巴嫩和伊拉克所做的阿拉伯人民!尽管这是一个事实,即他们自己曾要求沙特的阿拉伯国家联盟!和Afthar所有,他们已经命名为阿拉伯语的中东主体。

    阿拉伯语是他们的座右铭主权,叙利亚人民是伟大的!复兴党在伊拉克和叙利亚,利比亚和黎巴嫩并没有被遗忘,下回教国的战士为什么人们进行广泛的破坏!然后忘记:伊拉克和叙利亚,并马龙派教徒的人在黎巴嫩,阿拉伯人坚持统计插件!然而,今天,坚持认为他们送入万人坑。

当然,这是泛阿拉伯主义的才刚刚命运,但都是一样的锅!对于所有那些谁做脑子有病:宇宙的真神出现了,神全世界都知道!而哪里是错误,人是徒劳的:他们将它们放置在集体坟墓,

  土耳其的低犯罪率他做违法吗?而库尔德人在他的国家去挽救一个库尔德城市在叙利亚的攻击。除非欧洲或美国,澳大利亚和加拿大的人都看到了这一点ISM和破坏?纳粹主义,种族主义是导致数以亿计的美国和非洲杀害的第一个重大举措和仪器潮什么时间黑色?

  无法理解伊斯兰世界的统治,导致了伊玛目阿里是,麦加,麦地那,我们来了!据我们准备清除了爵士的到来

آخرین میخ بر تابوت ناسیونالیسم عربی

سال ها گفتیم که ناسیونالیسم عربی،  و ایدئولوژی هایی از این دست، یک خدعه و نیرنگ است، ولی کسی باور نکرد!  و امروز با حمله عربستان به یمن، آخرین میخ بر تابوت  عربیت ، ناسیونالیسم عربی و پان عربیسم زده شد! البته این به معنی آن نیست که: پان ترکیسم جای آن را گرفته، تا فوری اردوغان شروع کند به: دویدن و جار زدن! بلکه کلیه ایدئولوژی هایی از این دست، به مرده ها پیوستند. و باید فاتحه برای آن ها خوانده شود، تا شاید تاریخ آن ها را ببخشد.

امروز دیگر شعار صد میلیون عرب عبد الناصر، تن کسی را نمی لرزاند، حتی آن موقع هم کاری نتوانست بکند، یعنی صد میلیون عرب نتوانستند جلوی سه میلیون یهودی را بگیرند! و در جنگ شش روزه همه چیز را واگذار کردند. و این ها بخاطر اشتباهات و انحرافات بنیانگذاران آن بود! آن ها در ظاهر صد میلیون عرب را، برای مبارزه با اسرائیل می خواستند، ولی در عمل به بازوی راست صهیونیست ها تبدیل شده بودند، اما کسی باور نمی کرد!

در همان روز که عبدالناصر، با موضع ضد ایرانی به این بازی ها دست زد، معلوم بود به کجا خواهد رفت، ولی صد میلیون عرب گول این شعار ها را خوردند، و حالا می بینند که همه چیز را از دست داده اند، حتی حیثیت عربی را! امروزه  بجز گروه مقاومت، اسم اعراب با القاعده و داعش گره خورده، و سردسته آنان ، نه رئیس اتحادیه عرب، بلکه آل سعود است.

آل سعود با تشکیل شورای همکاری خلیج فارس، در مقابل ایران ایستاد و به حکم عربیت، طرف صدام را گرفت و: همه شیوخ را هم با خود هماهنگ کرد، و حالا همان شعار را برعلیه :یک کشور و ملت عربی می دهد! اگر تا دیروز می گفت: ایران ملت مجوس و زرتشتی است، حالا برای یمنی ها چه می خواهد بگوید؟ البته معلوم است، تا امروز که هیچ قدمی برای کمک به مردم فلسطین بر نداشته ،کسی  چیزی به انها نگفته اند، و آن ها هم چیزی نگفته اند!

یعنی سیاست آل سعود در برابر اعراب، کشتار بی سروصدا و بدون تبلیغ است! همان کاری که با مردم عرب بحرین کردند، و همان کاری که با مردم عرب سوریه ، لبنان و عرا ق انجام دادند! این در حالی است که آن ها را ، خود عربستان به اتحادیه عرب فرا خوانده بود! و با افتحار تمام، آنان را بدنه اصلی عربیت در خاور میانه نام نهاده بود.

    هنوز شعار سیادت عربی آنان، در مورد مردم سوریه بزرگ! و حزب بعث سوریه وعراق، لیبی و لبنان فراموش نشده، که جنگنده  های آنان تحت عنوان: دولت اسلامی به کشتار وسیع همین مردم دست می زنند! در آن موقع با فراموش کردن: قوم کرد  در عراق و سوریه و مارونی ها در لبنان، اصرار داشتند بر آمار اعراب اضافه کنند! ولی امروز اصرار دارند، آن ها را به گور های دسته جمعی بفرستند.

البته این فقط سرنوشت پان عربیسم تنها نیست، بلکه تمام پان ها همین هستند! چرا که همگی ساخته ذهن علیل کسانی هستند که: در مقابل خدای واقعی جهان قد علم کرده، و خود را خدای جهان می دانند! و تا هنگامی که در این گمراهی هستند، مردم را به بیراهه می برند و: آنان را در گورهای دسته جمعی جای می دهند،

  مگر ترکیه برای پان ترکیسم خود کم جنایت کرد؟ در حالیکه کردها را در کشور خود می کشد، برای نجات یک شهر کردنشین، به خاک سوریه حمله می کند. و مگر مردم اروپا یا آمریکا و استرالیا و کانادا کم از این ایسم ها کشتار دیده اند؟ نازیسم اولین حرکت بزرگ نژاد پرستی بود که به کشتار صدها میلیون انجامید و آپار تاید در آمریکا و آفریقا چه روزگار سیاهی دست می کند؟

  تنها راه نجات از این گمراهی ها دست زدن به ریسمان الهی است و اتحاد داشتن با مردم جهان است  امروز دیگر قطعه قزعه کردن مردم در قبایل و طوایف تمام شده و همه آن ها عضو دهکده جهانی هستند نه آن دهکده مجازی که جز خشونت و سکس چیزی نمی فهمد بلکه  حکومت واحد جهانی اسلامی به رهبری امام زمان ع   آری : مکه مدینه ما داریم می آییم ! تا آنجا را پاکسازی کرده برای ظهور آقا آماده کنیم 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی