From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

也门石油的沙特目标导弹储备

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

在马欣新闻,也门正在传输的导弹,这样他们就可以有机会获得沙特的石油。他们认为,第一枚导弹,以石油资源,沙特将下降,并为沙特的众议院和瓦哈比的所有后代:犹太人,什叶派和高速缓存将节省。

沙特阿拉伯拥有一支精锐的军事力量,但大部分都是从印度和巴基斯坦已经聘请,培养在美国安全公司。此战,像两伊战争中,两名穆斯林国家之间的战争,而是萨达姆的阿拉伯之间的一场新的战争:新也门伊斯兰革命。

也许一些沙特和其他国家,显得越来越强大!但其内部是空的,中空的,并且所述第一吹将丢失。为此,沙特国王,已经在其他国家创造,寻找老乡的盟友,并在伊朗第一次调用已表示,如果在也门战争介入,朝觐名额将断开所有!这对于许多伊朗人重要,但政府认为,该政策将失败,并因此宣布中立:划不来。政府在伊拉克战争期间,甚至中性:

所有清楚地记得,是谁已经知道煽动叛乱领导人的人,是总理在那个时候!总是说,预算低于红线,并应工作的前面。战争的代价,人们付出了捐款。我说,如果麦加是在国家减少封闭!人们的不满。

伊玛目人认为恰恰相反,他们是当天的梦想:也门人征服麦加和伊朗什叶派的世界,无牵无挂步行,去朝圣。因为从麦加到卡尔巴拉和伊朗的距离,几乎是相​​等的。这些谁去卡尔巴拉Shalamcheh边界,其实,喜欢去麦加,但因为道路的一侧是封闭的。

如果也门人征服麦加,政府不能阻止另一:所以朝圣的人,人不造成沉重的经济负担,对脚,盖提夫和东部地区的人,都准备朝圣神的接收像第四十天伊拉克:阿修罗在伊朗,已经公布。因为他们知道,伊玛目侯赛因AS,第一避难在神的房子。这是有四个月,但残酷的待遇耶齐德的支持者,被迫离开麦加,麦加血液溅到。

如果您已经什叶派卡尔巴拉或马什哈德,伊玛目神社将记住麦加天房神殿喜欢让他们。什么伊玛目侯赛因在伊拉克和伊玛目礼萨伊朗殉难的理念是促进上帝的话,它被称为是世界的官员没有反抗。在说所有说朝圣马什哈德差。

烈士S.扎伊德,伊玛目侯赛因AS,这几代他的后代生活在也门,而现在他们的孩子更也门伊玛目侯赛因如你所知,所以不像沙特和伊朗的后裔尝试:从旅行神,神家的房子,如果他们赢了,他们将取消签证和护照。

    问。但是,希望所有被压迫的世界,这要归功于它的人民,用勇气的时候,打开神的殿。

منابع نفتی عربستان هدف موشک های یمن

به گزارش ماهین نیوز،  یمنی ها در حال نقل و انتقال موشک های خود هستند، تا بتوانند به منابع نفتی عربستان دسترسی پیدا کنند. أن ها معتقدند با اولین شلیک موشک به سوی منابع نفتی، عربستان سقوط خواهد کرد، و برای همیشه جهان از آل سعود و نسل وهابی: و یهودی های شیعه کش نجات پیدا خواهد کرد. 

ارتش عربستان دارای نیرو های زبده نیست، بلکه اغلب آن ها از هند و پاکستان اجیر شده اند، و یا در شرکت های امنیتی آمریکا دوره دیده اند.  لذا این جنگ نیز مانند جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، جنگ  بین دو کشور مسلمان نیست، بلکه جنگ بین صدام جدید سعودی و: انقلاب اسلامی جدید یمنی است .

شاید عده و عده عربستانی ها ،در ظاهر بیشتر و قوی تر باشد! ولی درون آن پوک و توخالی است، و با اولین ضربه کاری از بین خواهد رفت. برای همین جهت است که شاه عربستان، دست به دامن کشورهای دیگر شده است، تا یارو هم پیمان پیدا کند، و دراولین تماس خود به ایران گفته است که :اگر در جنگ یمن دخالت کند، تمام سهمیه حج را قطع خواهد کرد! و این امر برای ایرانی ها زیاد مهم نیست، ولی دولتی ها فکر می کنند، در سیاست شکست خواهند خورد، و لذا اعلام بی طرفی کرده و: اصلا به آن نمی پردازند. دولت ایران حتی در زمان جنگ عراق نیز بی طرف بود:

همه بخوبی بیاد دارند، همین فردی که الان به سران فتنه معروف هست، در ان موقع نخست وزیر بود! و همیشه اعلام می کرد که بودجه زیر خط قرمز است، و نباید برای جبهه کاری کرد. لذا هزینه جنگ را مردم با کمک های مردمی پرداخت کردند. الان نیز می گویند اگر، سفر مکه تعطیل شود در آمد دولت کاهش پیدا می کند! و مردم هم ناراضی می شوند.

امام مردم برعکس دولت فکر می کنند، آن ها در آرزوی روزی هستند که: یمنی ها مکه را فتح کنند، و ایرانی ها و کل شیعیان جهان، بدون مانع با پای پیاده، به زیارت خانه خدا بروند. زیرا فاصله کربلا و مکه از ایران، تقریبا مساوی است. کسانی که از مرز شلمچه به کربلا می روند، در واقع دوست دارند به مکه بروند، ولی چون راه بسته است از این طرف می روند.

اگر یمنی ها مکه را فتح کنند، دیگر دولت ها نمی توانند مانع: زیارت مردم شوند لذا ، مردم بدون تحمل بار سنگین مالی، با پای پیاده می روند و: مردم قطیف و منطقه شرقی هم ، همه آمادگی خود را برای پذیرایی  از زائران خدا، مانند ایام اربعین در عراق و: ایام عاشورا در ایران ، اعلام کرده اند.  زیرا آن ها میدانند که امام حسین ع، اول به خانه خدا پناهنده شد.  چهار ماه در آن جا بود، ولی بر اثر عملیات وحشیانه حامیان یزید، ناچار شد مکه را ترک کند، تا در مکه خونی ریخته نشود.

الان هم اگر شیعیان به کربلا یا مشهد می روند، به یاد مکه دور حرم امامان معصوم می گردند، و شکل حرم آن ها را هم مثل کعبه می سازند. اصلا فلسفه شهادت امام حسین در عراق، و امام رضا در ایران برای اعتلا کلمه الله بود، و آن ها برای معروف شدن یا مقام های دنیایی قیام نکردند. در ایران ضرب المثل همه است، که می گویند سفر به مشهد حج فقرا است.

زید شهید س، از نوادگان امام حسین ع است، که اولاد ایشان نسل اندر نسل در یمن زندگی کردند، و اکنون بیشتر یمنی  ها خود را فرزندان امام حسین ع می دانند، لذا برخلاف دولت عربستان،  یا دولت ایران که می کوشند: مانع سفر به خانه خدا شوند، اگر آنها خانه خدا را فتح کنند، ویزا و گذرنامه ها را باطل خواهند کرد.

    و بجای اینکه از آنان عوارض و مالیات کلان بگیرند، تا فقط تعدا کمی بتوانند به مکه روند، به آنان کمک مالی هم خواهند کرد، زیرا دستور اسلام است که به مسافر خانه خدا خدمت کنید، نه اینکه از آن ها پول و ویزا و گذرنامه بخواهید. بهر حال امید تمام مستضعفان جهان به: دست مردم یمن است تا آن ها، با شجاعت تمام این بار، راه خانه خدا را باز کنند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی