From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

空中恐怖主义

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر


沙特的最后恐怖主义和空气恐怖主义的地面就是现在!全国有8个国际恐怖组织如塔利班,基地组织和博科圣地和短跑的世界已经实行,结果没有这么多恐怖,闻风丧胆的空气,但失地恐怖主义,该方法是注定要失败的。因为人们已经准备好也门:沙特空军炒起来砸,所有的世界:有辱骂沙特清楚。

最佳代表也门,与马欣新闻联系人表示,我们的人谁是非常忠实和坚定,并摧毁入侵者不会坐无语。我们的记者问他:你有防空?不幸的是,他们的存在,否认了作战飞机中,F-16或F-18并没有听说过。

因此,伊朗准备在也门人民,军事和技术顾问的要求,帮助他们,并在空气中的技术突破,他们提供的。新闻马欣还建议:穆沙拉夫教授骆驼,卡里米,考虑这个问题,所以这要归功于以色列,美国和沙特阿拉伯没有风机科学熟悉。

 埃米尔·赛义德·贾拉勒Mostafavi和阿米尔Goudarzi,伊朗空军的伊斯兰共和国,适合为使命,以成为他们中的一个,上帝保佑,就像将军Soleimani全球伊斯兰运动,和穷人的防守采取的一个重要步骤。这可能是在操作和维护,以及防御性操作或海外空军也门革命的知识,发挥了重要作用。

因为他们的教育在美国,这只能是对:飞机站在恐怖主义,因为恐怖主义已经开始了美国的空气,而且在沙特阿拉伯和以色列的手中。倾注所有,记住,空袭摧毁了双塔。第一三维阿拉伯恐怖主义,特别是穆斯林是由于,但是当它变得清晰犹太工人被告知受害人不会去的那一天上班,刑事以色列决定。机场和美国飞行员一起工作,提供飞机,军方和CIA和美国证明。

当然,他们都与错误的地址尝试它,否认这一切,并嫁祸于伊朗,但盲目的阅读!

 虽然仍然是一个佣兵和媒体,或者欺骗,例如,通过雅虎AP的视频,其中数十名恐怖组织定义的! 10恐怖组织名单,哈马斯和真主党的名字已经采取!同时,该组织可能曾与沙特一些合作,但现在的王国,在某些情况下,他们也难以与沙特阿拉伯。

       写了美国的安全。

全世界都知道,恐怖主义在世界上的最大原因,担保公司,只收取其杀了人。

如果那些谁相信,不付出代价,只是为了更高的工资所有代理做到这一点。

由于没有争取资金。

تروریسم هوایی

کار عربستان سعودی از تروریسم زمینی گذشته، و حالا به تروریسم هوایی رسیده است! این کشور که تاکنون ۸ سازمان تروریستی بین المللی از جمله طالبان، القاعده و بوکو حرام و داعش را، به دنیا تحمیل کرده است، از اینهمه تروریست نتیجه ای ندیده،  دست به تروریسم هوایی زده است، ولی همانطور که در تروریسم زمینی شکست خورد، در این روش نیز محکوم به شکست است. زیرا مردم یمن آمادگی دارند: تا نیروی هوایی عربستان را درهم بکوبند، وبرای همیشه جهان را از: لوث وجود سعودی ها پاک کنند.

احسن نماینده یمن، در تماس با ماهین نیوز گفت: که ما مردمی داریم به شدت مومن و ثابت قدم، و تا نابودی متجاوزان ساکت نخواهد نشست. خبرنگار ما از ایشان پرسید: آیا شما توان دفاع هوایی دارید؟ که متاسفانه ایشان از وجود: هواپیماهای جنگی اظهار بی اطلاعی کرد، و حتی نام اف 16 یا اف 18 را هم نشنیده بود.

لذا ایران آمادگی دارد در صورت درخواست مردم یمن، به آنان مستشاران نظامی و فنی کمک کند،  و آخرین دستاوردهای فنی هوایی را، در اختیار آنان بگذارد. ماهین نیوز نیز پیشنهاد می کند: پرفسور پرویز اشتری ماهینی را، برای این امر در نظر بگیرند، تا یمن بتواند به علومی که اسرائیل،  آمریکا و عربستان در فن هوایی دسترسی ندارند آشنایی پیدا کند.

 البته امیر سید جلال مصطفوی و نیز امیر گودرزی، از نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران نیز، برای این ماموریت مناسب هستند تا انشالله یکی از آن ها بتواند، مانند سردار سلیمانی برای نهضت جهانی اسلام ، و دفاع از مستضعفین گام مهمی بردارند. زیر دانش آن ها می تواند: در راه اندازی و تعمیر و همچنین، عملیات پدافندی یا برون مرزی: نیروی هوایی انقلابی یمن، نقش مهمی ایفا نماید.

چون اینها تحصیلکرده آمریکا هستند، و تنها این ها می توانند در مقابل: تروریسم هوایی ایستادگی کنند، زیرا  تروریسم هوایی از امریکا شروع شده است ، ولی دست عربستان و اسرائیل نیز در کار بود. یازده سپتامبر را همه به یاد دارند، که در ان حمله هوایی، برج های دوقلو از بین رفتند. این تروریسم سه بعدی ابتدا به اعراب، مخصوصا مسلمان ها نسبت داده شد، ولی وقتی معلوم شد: به کارکنان یهودی گفته شده بود که: ‌ان روز سرکار نروند تا قربانی نشوند، دست جنایتکار اسرائیل هم مشخص شد. همکاری فرودگاهها و خلبانان آمریکایی هم، برای در اختیار قراردادن هواپیما ها، نقش ارتش و سازمان سیا و آمریکا را اثبات کرد.

البته آن ها آن ها سعی دارند: با آدرس غلط ، همه این ها را تکذیب کنند و تقصیر را به گردن ایران بیاندازند، اما کور خوانده اند! زیرا دیگر رسانه ها از آن ها نمی ترسند، و آن ها هم پول ندارند که: به رسانه ها باج بدهند، از این جهت دروغ پراکنی آن ها در همان کاخ های سفید و سیاه آن ها باقی می ماند.

 گرچه هنوز هم رسانه های مزدور و: یا فریب خورده وجود دارد، مثلا آسوشیتدپرس بکمک یاهو، فیلمی پخش کردند که در آن ده گروه تروریستی را معرفی می کند! در لیست این ده سازمان تروریستی، نام حماس و حزب الله را هم برده شده است! در حالیکه این دو سازمان ممکن است مدتی با عربستان همکاری داشتند، ولی اکنون تابع عربستان نیستند و در برخی موارد، با عربستان مبارزه هم می کنند.

       صحنه های فیلم هم مربوط به حملات ددمنشانه اسرائیل به لبنان و فلسطین است یعنی عملکرد اسرائیل و آمریکا را، بنام حماس و حزب الله معرفی کرده اند و اگر طرفدار حقیقت بودند باید بجای حماس ، اسرائیل را می نوشتند و بجای حزب الله نیروهای مزدور و شرکت های امنیتی آمریکا را می نوشتند.

همه دنیا می دانند که بزرگترین عامل ترور در سطح جهان، همین شرکت های امنیتی هستند، که فقط پول می گیرند و آدم می کشند. صد ها فیلم و مستند دراین باره حتی از سوی هالیوود تهیه شده که نشان می دهد: برای آن ها مسلمان و غیر مسلمان فرقی ندارد، مهم این است که آمار کشته ها بالارود تا دتمزد بیشتری بگیرند.

در اعلامیه های ارتش آمریکا و سازمان ها و شرکت های اسرائیلی هم ، بخوبی دیده می شود که فقط: برای کشتن مردم آن ها را استخدام می کنند. اگر کسانی با اعتقاد باشند، برای آن ها دستمزد تعیین نمی شود ، ولی همه مزدوران فقط: برای دستمزد بالاتر این کار را می کنند.

در ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس، ما دیدیم که افراد حتی با اطلاع از کشته شدن خودشان، به جبهه می رفتند و خانواده این شهدای عزیز، برای گرفتن امکانات، به بنیاد شهید نمی رفتند، تا مبادا اجر خدایی آن ها ضایع شود. زیرا برای پول نمی جنگیدند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی