From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

在资产追回新体验

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر


资产是生命之源,它也可以是财富的重要来源。和新的经验可以增加资产。部分涉海的资产。从过去很多人,收入从海上获得,做那些谁是渔猎,开始和更复杂的方法,旅游和海洋达到最简单的事情。所有创收和地方主义,人们将获得从海

      财富这个伟大的来源,而政府希望承担了国家宝藏是在海中,该男子给了老的传说,童话海给人类,珍珠带来阿什拉菲。在鱼的心脏​​地带,隐藏的宝藏被发现。

但今天,垃圾和废物,甚至海中,是财富。例如,当油船,通过船舶,事故或受伤的油输送路径,将油倒入海中,这被认为是一个损失。如今,石油泻,失去财富的来源。穆沙拉夫教授骆驼,卡里米,发展成为在美国专利局备案项目的一个项目。

根据这一计划,在专利数量5567894美国,在1992年,被称为宵登记,每艘油轮垫会,作为溢油在海洋的情况下,缓冲到总排放量客场泄漏,并通过抽它扔进垃圾桶,收集海。在泵罐中,根据嵌入的设备:所述油和水的从分离的密度。这是很重要的时候更加清晰:每年颁发这一计划的石油超过两十亿加仑的统计洒入海Shvd.v这是在海洋中的意外的结果是70年。

只有在波斯湾,因为溺水自杀的结果之间的76〜1379,近两万万加仑被破坏。除了人力和资金损失的油,可以是对环境有害的。但是,如果机油的收集,获得财富和环境清洁。

 现在,这种情况下是关于:您的评论的各个方面:这么多的人失业,在世界上,应该迫使他们从海洋中提取Knnd.asthsal财富以自己的方式,在他们的土地的方式,即使在空气中也。

   如果有一天要检查山脉,古老的宝藏是丰富的。特别是在丰富的宝藏。对于一直是贪婪和不同的部落和每十年平均攻击的涌入一个国家发生了!人们不得不自己的财富,尤其是珠宝首饰,藏在一个角落里。

短计算,在历史上所有的点,至少那里的宝藏被隐藏。尤其是在山区和山洞,庇护所一直神秘,今天,如果一个组织要失业了,他们正在寻找工作,在全国有着丰富变为可用。其结果是:百年苦难,从地下的工作,并提请表面。这不是一个许可证,也许数以千计的信件是在寻找宝藏,当授予权限,它变得越来越和贩运:较高的回收资产。这些宝藏在海中丰富。什么船,多年来,谁也不知道它!如今,可能性有很多,必须准备使用它们。

تجربه های جدید در: استحصال دارایی ها

دارایی ها منبع زندگی و حیات هستند، آن ها می توانند منبع مهم ثروت  هم باشند. و تجربه های جدید می تواند این دارایی را افزایش دهد. بخشی از این دارایی ها، مربوط به دریا ها است. از گذشته بسیاری از انسان ها، در امد خود را از دریاها بدست می اوردند، از ساده ترین کار آن ها که صیادی و ماهیگیری بود، آغاز می شد و به روش های پیچیده تر : سفر های دریایی و امثال آن می رسید. همه اینها در امد زا بوده و به اصطلاح محلی ها، مردم  روزی خود را از دریا به دست می اوردند

      تمرکز بر این منبع عظیم ثروت، یک عزم ملی و دولتی می خواهد، تا همه گنج هایی که در دریا ها هست، نصیب بشر شود در افسانه های قدیم، پری های دریایی برای انسان ها در ، مروارید و اشرفی می اوردند. گاهی در دل ماهی ها هم، گنج مخفی شده بدست می امد.

اما امروزه حتی زباله ها و ضایعات دریایی هم، ثروت محسوب می شوند. به عنوان نمونه وقتی نفتکش ها، در مسیر انتقال نفت به وسیله کشتی، دچار تصادف یا آسیب می شدند، نفت آن ها به دریا ریخته می شد که، یک نوع ضرر و زیان محسوب می گردید. ولی امروزه همین نفت ریخته و از دست رفته، خود منبعی برای ثروت می شود. پرفسور پرویز اشتری ماهینی، طرحی تهیه کرده که بعنوان یک پروژه در: اداره ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسیده است.

براسا این طرح که به شماره 5567894در: سازمان ثبت اختراعات آمریکا، در سال 1992 به نام ایشاان ثبت شده، هر کشتی نفت کش بالشتک هایی خواهد داشت، تا در موقع نشت نفت در اقیانوس ها و دریاها، این بالشتک ها به اندازه کل آلودگی ها، دور نشتی را گرفته ،و با پمپاژ به سوی مخرن آن را، از روی دریا جمع آوری می کنند.  بر سر راه پمپ تا مخزن، دستگاهی تعبیه شده که با توجه به: چگالی نفت و آب این دو را از هم جدا می کند. اهمیت این امر موقعی روشن تر می شود که: براساس آمار ارائه شده در این طرح، سالیانه بیش از دو میلیارد گالن نفت، به دریا ها ریخته می شود.و این امر حاصل متوسط سالانه 70تصادف در اقیانوس ها است.

فقط در خلیج فارس، در فاصله 76تا 1379بر اثر غرق شدن کشی ها، قریب به بیست هزار میلیون گالن ازبین رفته است. این نفت ها علاوه بر زیان مالی و انسانی، مضر به محیط زیست هم می باشد. اما اگر همین نفت ها جمع آوری شود، ثروت بدست می آید و محیط زیست هم پاک می شود.

 حالا این نمونه را در مورد: تمام مسایل بر رسی نمایید: اینهمه در دنیا مردم بیکار هستند، باید آن ها را وادار کنند تا این ثروت ها را استحصال کنند.استحصال در دریاها شیوه خود را دارد، در خشکی ها هم شیوه خود را، حتی در هوا هم همینطور است.

   اگر روزی تمام کوهها مورد بررسی قرار گیرد، گنج های پیشینیان در آن فراوان است . مخصوصا در ایران این گنج ها فراوان است. زیرا سرزمینی بوده که همیشه، مورد طمع و هجوم قبایل مختلف بوده و: هرده سال بطور متوسط، یک حمله صورت می گرفته! و مردم هم بناچار ثروت و دارایی خود، مخصوصا طلا و جواهرات را، در گوشه ای مخفی می کردند .

با یک محاسبه کوتاه، تمام نقاط ایران در طول تاریخ، حداقل یکبار محل مخفی شدن گنج ها بوده است. مخصوصا در مناطق کوهستانی که غارها و: پناهگاه هایی اسرار آمیز داشته است، امروز اگر یک سازماندهی از بیکاران صورت پذیرد، هم آن ها کار پیدا می کنند و هم کشور، دارای ثروت های موجود می شود. یعنی دستاورد: قرن  ها رنج ، کار و تلاش از زیر زمین ها، به روی زمین آورده می شود.     همین اکنون با اینکه مجوز داده نشده، شاید هزاران گروه در حال جستجوی گنج نامه ها هستند، وقتی  مجوز داده شود، قاچاق هم کمتر می شود و: استحصال دارایی ها هم بالاتر می رود. از این نوع گنج ها در: در دریا ها هم فراوان استّ. چه کشتی هایی که سال ها است، کسی سراغی از آن ها نگرفته! امروز که امکانات زیاد است، باید امکان استفاده از آن ها فراهم شود.   

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی