From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

地球大气上方清除空间

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

许多科学家认为,人类是背叛!因为他们不知道他们在说什么,而且违背了什么是正确的,也有不少争论。一个关于虚假论点:空气污染,所造成的臭氧洞,地面比一岁多的生物,被破坏和新的生物,这是与现有的热产生兼容回暖。
   
癌症和课程的疾病的发病率,气候变化的所有Jkayt,和科学家应该这样想:找到一个解决方案来修复臭氧层,或适应日趋白热化发现的一种方式。在这方面,作为一切破坏臭氧层,并介绍他们!除了为卫星和发射的卫星。
他们知道更好,自从首次发射,多次破坏了臭氧层,并且它有漏洞!火箭燃料和废弃的瓶盖,因为它不进入大气中,但仍然是一个浪费空间。除了通过大气层的各层的导弹,它从缝隙和开口受到影响。但是他们说,臭氧层,温室效应气体,燃料油和柴油或故障的洞!
大家都知道,导致地球上最重的元素,它是不可能飞13公里!即使全球变暖可以通过建立在什么燃料发动机来实现,热量可以叠加:平流层之类的源头。因为地球将停止在7公里。与云雨,等转化。
但有雷达卫星,音频系统的一个射线 - 光棚,并且比该废物在地球大气中的卫星的主体的糟糕的是如此之大,以致它需要伊朗的存在下,和的回收是!
Mahvah或发送火箭超越地球大气层,在计算一个战略错误,如果计算是正确评估,许多这些问题都可以解决。正弦运动导弹,应该转变成双曲线的议案。的限制是限制,最多二十公里,火箭燃料,使得最后一点是不动的惯性。
简单地说,当一个两级或三级火箭燃料从盖去除,对大气的顶部的盖和真空不下降,但它仍然是有效。因此,力常数卫星,绕地球旋转。如果在达到一个高真空的环境,还有另一种力量,而不是因为贺喜景点保持它在哪里。
吸引力的零假设,但还是合理的范围内,向零。这可能是一些运动,但通常是固定的,优良的景点的计算可以定义为一个固定点,并可以证明这一点:原点是空间站。它发展成一个镇,甚至在太空也。
这意味着,高层大气,边界和卫星安全领域的比例不再在所有领域允许进入流通,并危及他人的安全。
有镇的气氛,在20公里的高度将是找到地球在其位的地方,而这个空地并确保在同一时间它帮助。这意味着,你可以摆脱烂机构或废弃,并且取消了以往的卫星被释放,一个健康的环境,远离污染。

پاکسازی فضای بالای جو زمین

بسیاری از دانشمندان، به انسان ها خیانت می کنند! زیرا چیزی را که می دانند نمی گویند، و برعکس برای چیزی که درست نیست، استدلال های فراوانی می کنند. یکی از این استدلال های غلط در مورد: آلودگی هوا است، براثر سوراخ شدن لایه اوزون، زمین گرمتر می شود و هر سال موجودات قدیم تر، از بین می روند و موجودات جدیدتری، که با حرارت موجود سازگاری دارند بوجود می آیند.

   شایع شدن سرطان و بیماری های خاص این دوره، همه جکایت از این تغییرات آب و هوایی دارند، و دانشمندان باید به فکر باشند تا: راه حلی برای ترمیم لایه اوزون پیدا کنند، و یا روش های تطبیق با این حرارت فزاینده را پیدا کنند. در همین راستا، همه چیز را به عنوان عوامل تخریب لایه اوزون معرفی می کنند! جز نقش ماهواره ها و پرتاب موشک ها ی ماهواره بر.

آن ها خود بهتر می دانند، از هنگام اولین پرتاب تا کنون، هزاران بار لایه ازون را از بین برده، و آن را سوراخ کرده اند! زیرا سوخت موشک و قراضه های کلاهک آن، در جو زمین از بین نمی رود، بلکه مانند زباله در فضا باقی می ماند. علاوه بر اینکه گذر موشک ها از لایه های مختلف جو زمین، آن را دچار شکاف و روزنه می کند. ولی آن ها می گویند: گاز های گلخانه ای لایه اوزون را سوراخ می کند، و یا تقصیر سوخت مازوت و گازوییل است!

در حالیکه همه میدانند، سرب سنگین ترین عنصر روی زمین است، و پرواز 13کیلو متری برای آن امکان پذیر نیست! حتی اگر بتوان گرمای زمین را، حاصل سوخت موتور خانه های ساختمان ها بدانیم، این گرما نمی تواند به لایه های: استراتسفر و امثال آن بالارود. زیرا در 7 کیلومتری زمین متوقف می شوند. و به ابر و باران و امثال آن تبدیل می گردند.

اما وجود اشعه های راداری ماهواره ها، نظم صوتی - نوری را به هم می ریزد، و بد تر از آن زباله های موجود از: لاشه های ماهواره ها در جو زمین بقدری زیاد است که: نیازمند حضور شهرداری تهران، و سازمان بازیافت آن می باشد!

ارسال ماهواه و یا فرستادن موشک به فراسوی جو زمین، یک اشتباه استراتژیک در محاسبات دارد، که اگر این محاسبه درست ارزیابی شود، بسیاری از این مشکلات حل می شود. حرکت سینوسی موشک ها، باید به یک حرکت هذلولی تبدیل شود. یعنی دارای حد باشد و حد آن، حداکثر بیست کیلومتر است، یعنی سوخت موشک طوری تنظیم شود که در: آخرین نقطه سکون باشد نه حرکت.

به عبارت ساده تر، وقتی سوخت موشک در دو مرحله یا سه مرحله از کلاهک جدا می شود، کلاهک را در بالای جو زمین و در خلاء رها نمی کند، بلکه هنوز بر آن نیرو وارد می کند. لذا این نیرو بطور ثابت ماهواره را، به دور زمین می چرخاند . حال اگر بمحض رسیدن به خلاء  بالای جو، دیگر نیرویی باقی نمانده باشد، بدلیل نبود جاذبه هرشی در همان جایی که هست باقی می ماند.

البته فرضیه صفر بودن جاذبه، هنوز معقول نیست ولی حد آن، به سمت صفر میل می کند. یعنی ممکن است گاهی حرکت هایی داشته باشد، ولی معمولا ثابت است و، با محاسبه ریز جاذبه ها می توان نقطه ثابت را تعریف کرد، و این نقطه ثابت می تواند: سرمنشا یک ایستگاه فضایی باشد. که قابل توسعه به یک شهرک، و یا حتی شهر فضایی را هم هست.

این امر به این معنی است که: فضای بالای جو نیز به نسبت مساحت کشورها، مرزبندی می شود و: ماهواره ها به لحاظ امنیتی، دیگر مجاز نیستند در: همه فضا به گردش در آیند، و امنیت دیگران را به خطر اندازند.

وجود شهرک های فضایی، در ارتفاع 20کیلومتری باعث می شود، تا مکانات بیشتری از زمین در آن مکان استقرار پیدا کند، و این امر به پاکسازی فضا و: امن کردن آن همزمان کمک می کند. یعنی میتوان از شر اجسام پوسیده یا رها شده، و از دور خارج شده ماهواره های قبلی آزاد شد و یک فضای سالم ،  و به دور از آلودگی ها داشت.


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی